witam
nagralem filmik przy otwartym korku zbiornika wyrownawczego na zimnym silniku . efekt jst taki :
http://www.youtube.com/watch?v=DB5fm58ZA0o
czy to jest uszczelka pod glowica ?
witam
nagralem filmik przy otwartym korku zbiornika wyrownawczego na zimnym silniku . efekt jst taki :
http://www.youtube.com/watch?v=DB5fm58ZA0o
czy to jest uszczelka pod glowica ?
Tak dyskutowaliśmy z Andrzejem i podejrzewamy uszczelke pod głowicą. Jeśli jest objaw że po dluzszej jeździe wyrzuca wodę to będzie to najbardziej prawdopodobna przyczyna. Pytanie tylko na której to głowicy![]()
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer
no wode wyrzucilo mi raz jakis czas temu , i to po naprawde bardzo mocnej serii wycigow z golfem 2 turbo , wczesniej przy jezdzie z zakresu 100- 150 wytrzymalo jeszcze ale wskazowka od temp wody zaczela wariowac i latac po min/maks . wtedy juz widzialem ze jakas lipa odchodzi. a po 2 wyscigach z golfem 2 z zakresu 0-160 wywalilo wode .Napisał Majkel
jezdzac normalnie objawow nie bylo widac .
Ja btm podjechał jeszcze do jakiegoś warsztatu żeby mechanik to obejżał ale wydaje mi sie że wymiana uszczelek jest nieunikniona ale jeżdzić można bez szaleństwa
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Dokładnie nie widze co się dzieje na filmiku bo komp mi nie nadanża :mrgreen:
Ale jezeli byłaby to uszczelka pod glowica to weze od chlodnicy by twardniały i wywalałoby plyn korkiem od zbiorniczka, może masz zapowietrzony układ chłodzenia :roll: :!:
Życie z pasją!
145 1.9 TD
147 1.9 JTD 16V
Lancia Delta III 1.6 JTDM
no mi narazie wywalilo raz , ale tyle ze 4l baniak z woda dolalem a pozniej jeszcze 2x po 1 l plynu i jeszcze bylo malo . w sumie z 7l tam musialem dolac tyle wywalilo mi ,Napisał Brzoza
Zanim cokolwiek zrobisz z głowicami to zwróć uwagę czy oby układ chłodzenia jest naprawdę dobrze odpowietrzony
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
zanim zabierzesz sie za glowice sprawdz korek od zbiorniczka czy trzyma,cisnienie w ukladzie powinno byc ok 1 atm. jezeli jest duzo nizej to korek do wymiany jezeli duzo wyzej i bedzie roslo to raczej uszczelka. problem tylko ktora.choc po twoim opisie to wymienilbym obydwie.ogolnie rzecz biorac jak dalej tak bedziesz jezdzil to skonczy sie to remontem kapitalnym z wymiana glowic wlacznie.a z ciekawosci jak tak poszarzowales to nie odkrecales korka przypadkiem sam?ps .bardzo dobrym testem na uszczelki jest sprawdzic czy jest obecny co2 w oparach ze zbiorniczka jezeli jest to na bank uszczelka