Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 13 z 13

Temat: Skubanie przy dodawaniu/odjęciu gazu TS

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał puotek Zobacz post
    Obroty raczej nie rosną podczas tego skubnięcia, zwłaszcza, że trwa to ułamek sekundy. Sprzęgło trzyma niezależnie czy zimny czy ciepły silnik.

    Możliwe, że sprężyny na tarczy sprzęgła są uszkodzone albo zwyczajnie zestarzałe?
    I czy sprzęgło mogłoby mieć wpływ na ten drugi objaw - drgania kierownicy?
    O drganiach kierownicy nic nie pisałeś, ale rozumiem, że to występuje niezależnie od tych szarpnięć przy przyśpieszaniu i hamowaniu silnkiem. Wg mnie sprzęgło nie może mieć wpływu na drgania kierownicy.
    Natomiast co do sprężyn w tarczy sprzęgła to jest możliwe, że któraś pękła, ale jakie są wtedy objawy to nie wiem - może ktoś przerabiał taki przypadek to niech napisze.

  2. #12
    ViP Romeo Avatar puotek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    156FL Q2
    Postów
    1,090

    Domyślnie

    Cytat Napisał siwcu Zobacz post
    A silnik jak Ci pracuje? Bo u mnie jest podobnie, tzn. nie wiem co oznacza dokładnie to "skubnięcie", ale jak przyśpieszam na np. 3 biegu obroty około 2 tyś i przyśpieszam, to są takie nagłe skoki mocy, czuć to po fotelu. I jedyna rzecz jaka mi przychodzi do głowy to urwany kapturek świecy i może coś nie łączy? / mi się urwał podczas zdejmowania, bądź już był urwany wcześniej, bo niedawno kupiłem. Muszę wymienić i sprawdzę czy to to
    Ja przyspieszam normalnie, nie czuć wahań mocy.
    Skubnięcie występuje zanim samochód zacznie przyspieszać, ewentualnie na samym jego początku, ciężko wyczuć bo jest to pojedyncze skubnięcie i spokój.


    O drganiach gdzieś tam wcześniej wspomniałem.
    Występują one na wolnych obrotach

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kacper_agh
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    156 2.0 TS 1997
    Postów
    415

    Domyślnie

    Też mam chyba podobny problem. Mechanik zdiagnozował to jako sume luzów, jest troche luzu na półośce , na przegubach i w mechanizmie róznicowym, luz w mechaniźmie jest najwiekszy, ale cena nowego zwala z nóg.
    U mnie jeszcze jeszcze taki objaw ze jak stoi auto na równym podłożu, na biegu, to jest duży luz jak ruszasz samochodem przód tył, tak na oko 30-40cm można przepchac samochod od jednego oporu do drugiego, no i czasem słychac taki stuk przy ruszaniu.

    Mechanik polecił mi jeździć puki się rozleci, a jak sie rozleci przełożyć skrzynie całą.
    Alfa Romeo:Giulia 2.0 '18- w budowie/159 2.0 '10 - na sprzedaż /156 2.0TS '97 -moja pierwsza -zgniła/156 2.0 JTS - trzymam na klasyka
    Pozostałe: Uaz 469 2,6i(Isuzu) - w błoto / Isuzu Trooper 3,5 V6 - w błoto / Volvo XC90 2.4D - nudziarz / Honda CB750 '91/ Fiat 126p '96

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 16-07-2012, 05:50
  2. Szarpanie silnikiem przy odjęciu i dodaniu gazu do 2tys.
    Utworzone przez Kynium w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-09-2010, 08:26
  3. [146] brak mocy i strzelanie przy kolektorze ssacym przy dodawaniu gazu
    Utworzone przez Karol_PKAR w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post / autor: 16-05-2010, 13:29
  4. Szarpnięcie przy dodaniu i odjęciu gazu
    Utworzone przez gord w dziale 156
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 10-02-2010, 10:00
  5. [166] Stuki-puki przy odjęciu gazu...
    Utworzone przez M@rcin w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 26-12-2008, 07:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory