Ten z twojego zdjęcia jest nierozbieralny zresztą jak spalił się elektromagnes to tylko wymiana i tak i tak - koszt nowego 170zł. Nie sugeruj się wyglądem musi być dokładnie do twojego silnika
Ten z twojego zdjęcia jest nierozbieralny zresztą jak spalił się elektromagnes to tylko wymiana i tak i tak - koszt nowego 170zł. Nie sugeruj się wyglądem musi być dokładnie do twojego silnika
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Czy brak cisnienia w tym wezyku ma wplyw na dlawienie silnika,tzn taka przerwe w plynnym przyspieszaniu w granicach 2900 obr/min?
Nie ma wpływu bo jeśli tam pojawia się podcisnienie to otwiera ci zawór EGR. Te kłopoty z przyspieszaniem to wina zmiennej geometrii turbiny, ale ty w 105KM nie masz takowej więc zostaje tylko niesprawny przepływomierz i/lub nieszczelny EGR
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
przeplywka sprawdzona na kompie i jest ok,zawor egr zaslepiony przy kolektorze.
Wczoraj czyscilem czujnik doladowania i polepszylo sie,przyspieszenie jest wporzadku,ale pozostla delikatna przerwa w przyspieszeniu w okolicach 2900 obr,ta przerwa to byc moze "turbo dziura"?
To wg mnie przepływomierz - jak go odłączysz to też masz tę przerwę?
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
nie , 'turbo dziura ' to zjawisko występujące w innych okolicznościach
jak już sprawdzisz ten przepływomierz, to wróć do turbosprężarki i przyjrzyj się zaworowi upustowemu spalin , może się on od nagaru lekko przycinać ( a jego praca musi być płynna) , jak również wężyk sterujący sztangą zaworu upustowego może być nieszczelny
znajdziesz to bez problemu - po prostu przy turbinie będzie dźwignia
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
Po wyczyszczeniu czujnika cisnienia turbiny,ta dziura pojawia sie nieregularnie,ale bardzo delikatnie,nie tak jak przedtem.
Przy turbinie od spodu?
Jak juz znajde ten zawor to poprostu go rozebrac i przeczyscic?
nie, sprawdź czy lekko, płynnie pracuje i sprawdź czy ten wężyk ciśnieniowy który przestawia sztangę jest OK - może być sparciały
czasami ten zawór upustowy zapycha się sadzą , zwłaszcza jak się jeździ jak 'dziadek' , w takim przypadku powinno go umyć
tutaj widać ten czarny wężyk który steruje poprzez sztangę zaworem upustowym
![]()
Ostatnio edytowane przez sedici ; 12-12-2009 o 19:08
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
Wyciagnalem wezyk i nie byl zapchany,sparcialy tez,a odnosnie tej dzwigienki,przy uzyciu rak ma luzno chodzic?
W razie problemow z dzwigienka,trzeba rozkrecac cala turbine?
Ostatnio edytowane przez ursusc360 ; 13-12-2009 o 17:36
Gdzie znajduje sie czujnik ciśnienia turbiny?? Też mam spadek mocy przy około 3 tys ale wystepuje on tylko wtedy gdy nie wciskam gazu do końca ja wcisne mocniej to nie czuc spadku mocy,EGR zaślepiony.