Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Temat: Brak ciśnienia

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Ten z twojego zdjęcia jest nierozbieralny zresztą jak spalił się elektromagnes to tylko wymiana i tak i tak - koszt nowego 170zł. Nie sugeruj się wyglądem musi być dokładnie do twojego silnika
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  2. #12
    ursusc360
    Gość

    Domyślnie

    Czy brak cisnienia w tym wezyku ma wplyw na dlawienie silnika,tzn taka przerwe w plynnym przyspieszaniu w granicach 2900 obr/min?

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Nie ma wpływu bo jeśli tam pojawia się podcisnienie to otwiera ci zawór EGR. Te kłopoty z przyspieszaniem to wina zmiennej geometrii turbiny, ale ty w 105KM nie masz takowej więc zostaje tylko niesprawny przepływomierz i/lub nieszczelny EGR
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  4. #14
    ursusc360
    Gość

    Domyślnie

    przeplywka sprawdzona na kompie i jest ok,zawor egr zaslepiony przy kolektorze.
    Wczoraj czyscilem czujnik doladowania i polepszylo sie,przyspieszenie jest wporzadku,ale pozostla delikatna przerwa w przyspieszeniu w okolicach 2900 obr,ta przerwa to byc moze "turbo dziura"?

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    To wg mnie przepływomierz - jak go odłączysz to też masz tę przerwę?
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał ursusc360 Zobacz post
    delikatna przerwa w przyspieszeniu w okolicach 2900 obr,ta przerwa to byc moze "turbo dziura"?
    nie , 'turbo dziura ' to zjawisko występujące w innych okolicznościach

    jak już sprawdzisz ten przepływomierz, to wróć do turbosprężarki i przyjrzyj się zaworowi upustowemu spalin , może się on od nagaru lekko przycinać ( a jego praca musi być płynna) , jak również wężyk sterujący sztangą zaworu upustowego może być nieszczelny

    znajdziesz to bez problemu - po prostu przy turbinie będzie dźwignia
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  7. #17
    ursusc360
    Gość

    Domyślnie

    Po wyczyszczeniu czujnika cisnienia turbiny,ta dziura pojawia sie nieregularnie,ale bardzo delikatnie,nie tak jak przedtem.
    Przy turbinie od spodu?
    Jak juz znajde ten zawor to poprostu go rozebrac i przeczyscic?

  8. #18
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    nie, sprawdź czy lekko, płynnie pracuje i sprawdź czy ten wężyk ciśnieniowy który przestawia sztangę jest OK - może być sparciały

    czasami ten zawór upustowy zapycha się sadzą , zwłaszcza jak się jeździ jak 'dziadek' , w takim przypadku powinno go umyć


    tutaj widać ten czarny wężyk który steruje poprzez sztangę zaworem upustowym

    Ostatnio edytowane przez sedici ; 12-12-2009 o 19:08
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  9. #19
    ursusc360
    Gość

    Domyślnie

    Wyciagnalem wezyk i nie byl zapchany,sparcialy tez,a odnosnie tej dzwigienki,przy uzyciu rak ma luzno chodzic?
    W razie problemow z dzwigienka,trzeba rozkrecac cala turbine?
    Ostatnio edytowane przez ursusc360 ; 13-12-2009 o 17:36

  10. #20
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    olsztyn
    Auto
    alfa romeo156 1.9jtd 98r
    Postów
    362

    Domyślnie

    Gdzie znajduje sie czujnik ciśnienia turbiny?? Też mam spadek mocy przy około 3 tys ale wystepuje on tylko wtedy gdy nie wciskam gazu do końca ja wcisne mocniej to nie czuc spadku mocy,EGR zaślepiony.

Podobne wątki

  1. brak ciśnienia paliwa 156 2.4 jtd 2001r
    Utworzone przez szuler w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 26-01-2015, 15:35
  2. Brak ciśnienia oleju 2.4 JTD
    Utworzone przez sawikjunior w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-10-2013, 17:13
  3. Czy to pompa paliwa?? - brak ciśnienia
    Utworzone przez Arci1989 w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 22-11-2009, 23:27
  4. [156] Brak ciśnienia na pierwszym cylindrze 2.0 TS
    Utworzone przez kilo2410 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-06-2009, 15:29
  5. [145] Brak ciśnienia w tłokach 1.4 boxer
    Utworzone przez sebol161 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 01-06-2009, 15:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory