Na wciśniętym, od razu jak wpadnie pedał to dokręcamy odpowietrznik i puszczamy pedał.Napisał marcins737
Na wciśniętym, od razu jak wpadnie pedał to dokręcamy odpowietrznik i puszczamy pedał.Napisał marcins737
Życie z pasją!
145 1.9 TD
147 1.9 JTD 16V
Lancia Delta III 1.6 JTDM
nakrętka nawet po podgrzaniu nie puściła i podjechałem do mechanika. przy pomocy 2 młotków i użyciu dużej siły nakrętka puściła![]()
Czarna 156 2004r
Zgadza się układ jest dwuobwodowy, ale taki jest w każdym samochodzie. Powód jest bardzo prosty. Wyobraź sobie co by było w układzie jednoobwodowym gdyby podczas jazdy pękł ci wężyk. Dzwon murowany. Tyle tylko że jest on podzielony na przód i tył więc odpowietrzyć trzeba tylko ten układ w którym ten wężyk pękł. (nie po przekątnej)Napisał Brzoza
A nie jest czasem podzielony na:
1 układ, koło przednie lewe i tylne prawe
2 układ, koło przednie prawe i tylne lewe?
Zawsze byłem przekonany, że właśnie tak jestops:
Życie z pasją!
145 1.9 TD
147 1.9 JTD 16V
Lancia Delta III 1.6 JTDM
żaróweczka spalonaNapisał xmajk
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Raczej nie. Nie wyobrażam sobie hamowania na jedno koło przednie i jedno tylne.Napisał Brzoza
Wyrywało by ci kierownicę z ręki. Układ zawsze podzielony jest na przód i tył
No dobrze nie wiem jak to jest w alfie, ale w większości samochodów był stosowany układ x czyli po ukosie, chociażby w garbusach, peugeotach.
Życie z pasją!
145 1.9 TD
147 1.9 JTD 16V
Lancia Delta III 1.6 JTDM
być może są jakies wyjątki. Głowy sobie nie dam za to obciąć :mrgreen:
żaróweczka spalona[/quote]
to bym musiał wyjmować zegary, a nie chce mi się tego robić![]()
Czarna 156 2004r
Ja bym robił tylko przy okazji
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995