Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy 123456
Pokaż wyniki od 51 do 55 z 55

Temat: Wydajność alternatora

  1. #51
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    minciu nie szeregowo, a równolegle podłącz żarówki/diody z przekaźnikami.Ja bym puścił jeszcze przekazniki dla bezpieczeństwa przez stacyjkę by tylko działały jak masz przekręconą (mały ich prąd i nie zaszkodzi). Jest też przekaźnik, który jest włączony gdy działa silnik - nie pamiętam który :-/, nie interesowałem się tym. Wyłącza się po kilku sekundach po zgaszeniu silnika i on może mówić o włączonym silniku zamiast detekcji napięcia.

  2. #52
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar minciu
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    156 2.4JTD 2002r 150KM CF3
    Postów
    469

    Domyślnie

    jakbyś mógł coś więcej o tym przekaźniku z załączonego silnika napisać, to byłbym wdzięczny

    a i czemu żarówki równolegle łączyć a nie szeregowo?
    DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora

    Chetnie Pomoge w zakresie:
    AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
    MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
    STAG KME - instalacje LPG

  3. #53
    Keeperek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał minciu Zobacz post
    A odnośnie do tego termostatu co podałes przykład:
    Termostat bimetaliczny 250VAC 3.6A 60°C - ma on chyba dwie wady:
    Mi się wydaje że to powinno zadziałać , to 250V i 3.6A to maksymalne napiecie i prąd na stykach. Ten termostat jest zrobiony z takich blaszek które pod wpływem temperatury sie zwierają i po ostygnięciu rozwierają. Wiec raczej napiecie nie ma tu nic do rzeczy. Ale nie zaszkodzi zapytać sprzedawce w sklepie elektronicznym

    A co do żarówek to chyba o to chodzi że nie wiadomo jaki opór będzie miała cewka przekaźnika i nie wiadomo czy to wogóle zaświeci. Ja u siebie będę montował po jednym bezpieczniku i diodzie na 12V na każdy przekaźnik, ale diody będą na wyjściu z przekaźnika . Wydaje mi się, że to lepsze rozwiązanie, bo w razie uszkodzenia przekaźnika (cewka sie załącza a styki np.upalone) dioda bedzie świecic a grzałka nie dostaje napiecia Ale to już tylko takie moje gdybanie
    Ostatnio edytowane przez Keeperek ; 20-12-2009 o 18:25

  4. #54
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Tak jak Keeperek napisał, żarówki czy diody stwarzają opór. Rozwiązanie kolegi z sygnalizacją "diody będą na wyjściu z przekaźnika" jest dobry .
    Do każdej grzałki równolegle dioda z rezystorem ok 600-1k i ma się ładny sygnalizator czy grzałka włączona :-).

  5. #55
    Alfalotnik
    Gość

    Domyślnie

    Mam zrobione bardzo podobnie.
    Nie mam tylko połączenia z elektrozaworem od gazu i na początku dołożoną mam jeszcze jedna diodę, która sygnalizuje gotowość urządzenia.
    No i ta sygnalizacja jest wzięta zza styków przekaźnika.
    Tak poza tym identycznie- na pierwszym przełączniku dwie grzałki, na drugim jedna.
    No i oczywiście tak jak wspomniałeś - bezpieczniki
    Ostatnio edytowane przez Alfalotnik ; 20-12-2009 o 21:42

Podobne wątki

  1. [159] wydajność klimatyzacji
    Utworzone przez coachu w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 25-08-2015, 15:40
  2. Przepływka a wydajność, pompa wspomagania
    Utworzone przez GoldeNx3 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-04-2013, 09:55
  3. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 17-08-2011, 23:27
  4. Kiepska wydajność nawiewów
    Utworzone przez Starscream w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-05-2009, 19:05
  5. Wydajność klimy - problem
    Utworzone przez sirpawel w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-04-2009, 17:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory