Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Temat: łożysko piasty tył

  1. #11
    Użytkownik Świeżak Avatar arljazz
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Giulietta 1.4TB 120KM
    Postów
    102

    Domyślnie

    Cytat Napisał jacho Zobacz post
    no właśnie kwestia tego zabezpieczenia, jest ono wbijane czy zakręcane...
    Cześć

    Ten pierścień jest zakręcany - musisz bardzo uważać żeby go nie pokrzywić przy odkręcaniu (jest delikatny). Według mnie to ta operacja (wyjęcie i ponowne włożenie) się nie uda - u mnie łożyska siedziałby bardzo mocno i trzeba było użyć sporo siły żeby je wybić. Do włożenia wymyśl coś ze śruba bo musi wejść równo i bez walenia młotem

    Pozdrawiam
    Arljazz
    Pozdrawiam
    Arljazz
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------
    Alfa Romeo Giulietta 1.4TB 120KM
    Mercedes C43 AMG
    ex. Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctive, 75 TS Czerwona i Czarna Limited Edition
    ex. Lancia Ypsilon 1.3 JTDM, Lybra SW 2.4JTD, Phedra 2.0 JTD
    ex. Fiat Punto HGT, Marea Weekend 2.0 20V

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar jacho
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    alfa 33 1.4 Imola, rocznik 1993
    Postów
    89

    Domyślnie

    no teraz to jestem już w domu, ten dystans od początku nie dawał mi spokoju, szczególnie że od środek jest wyfrezowany jakby pod srubę; dzięki bardzo

  3. #13
    Rafalski
    Gość

    Domyślnie

    Uwaga na kierunek obrotów pierścienia zabezpieczającego spotkałem się z wersją na lewy i prawy gwint. Jeśli dorobi się odpowiedni klucz udaje się zamontowć ten sam pierścień ( ale nie polecam) w komplecie z łożyskiem SNR miałem zwykle dwa pierścienie na lewy i prawy gwint . Do wybicia polecam młot bezwładnoścowy ( taki jak do demontażu półosi w Polonez Fiat )

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar jacho
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    alfa 33 1.4 Imola, rocznik 1993
    Postów
    89

    Domyślnie

    Odświeżę temat chciaz pytanie spoza niego ale kolejnego wątku nie będę zakładał, chodzi mi o przesunięcie osi poprzecznej zawieszenia tylnego w stosunku do osi dyfra, chodzi mi o ile koła są przesunięte do tyłu

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar GUNIOZAUR
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    WROCŁAW
    Auto
    155 2.0 TS 16v 95, 155 2.0 8V 94
    Postów
    291

    Domyślnie

    Witam. Wiem że trochę po wszystkim ale może jeszcze się komuś przyda.
    NO TO WPADŁEM...

Podobne wątki

  1. [GTV Spider] Nowe łożysko do piasty
    Utworzone przez Torino w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 20-05-2017, 22:27
  2. [145] piasty AR 145
    Utworzone przez Luk0712 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 30-01-2013, 15:05
  3. Łożysko koła przedniego a łożysko podpory półosi
    Utworzone przez NightDay w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 12-12-2011, 19:15
  4. Łożysko piasty
    Utworzone przez romek126 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 02-12-2009, 14:11

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory