Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Temat: Problem z przelaczniem na lpg

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar bikermarek
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Kampinos
    Auto
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995
    Postów
    716

    Domyślnie

    Cytat Napisał selius Zobacz post
    on chce byc zawsze madrzejszy ode mnie...
    Nie pogniewaj się ale pewnie tak właśnie jest. W końcu dla niego to chleb powszedni a ty jesteś tylko teoretykiem w tej dziedzinie.
    Pozdrawiam
    bikermarek

    Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
    Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
    sigpic154_7.gif

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    Cytat Napisał selius Zobacz post
    Metan a skad jestes? Mialbys troche czasu to bym podjechal do Ciebie na chwile i bys mi to przestawil? Trudno sie umowic z moim gazownikiem a do tego on chce byc zawsze madrzejszy ode mnie...
    Katowice
    Nie ma problemu o ile interfejs będzie pasował (wtyczka)bo w samym tylko BRC są różne.
    A co do gazowników to moje zaufanie do nich jest ograniczone.
    Na samym początku nie umieli sobie z regulacją poradzić więc zaczeli ciemnotę wciskać że to wina układu zapłonowego (świece kable). Auto miało wtedy 2 tysiące przebiegu (!) a przewodów zapłonowych nie ma tam w ogóle. Wezwali gościa z centrali i tenże wgrał nową mapę i po problemie.

  3. #13
    selius
    Gość

    Domyślnie

    Wiec tak dzis dzownilem do swojego gazownika i wytlumaczylem mu to co mi napisales czyli, ze musi przestawic mi ta temperature powietrza na wieksza, a on na to ze sa dwie temperatury w instalacjach BRC. Pierwszy czujnik znajduje w reduktorze, ktory mierzy tem wody, a drugi czujnik na listwie wtryskowej i jest on od tem gazu i o tym czujniku mowimy. Jest to temperatura gazu ktora trafia do listwy a potem do silnika, powiedzial ze mozna to przestawic na wieksza tem ale on nie poleca bo psuje sie tak silnik i wtryskiwacze. Gaz ma tem -20 i po to ogrzewa sie go w parowniku zeby mial tem dodatnia. Jesli zwiekszymy tem to bedzie trafial zimny gaz do listwy i do silnika co spowoduje szybsze zuzycie... Wiec dam sobie spokoj z tym i Tobie tez polecam to zmienic jak bylo...

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez selius ; 25-01-2010 o 15:56

  4. #14
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Wesolatempra
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Warszawa - Żoliborz
    Auto
    AR 156 1.9 JTD (115+) '01 oraz AR 156 SW 2.4 (150+) '02
    Postów
    367

    Domyślnie

    Lepiej nie puszczać gazu o temp poniżej zera - szkoda wtryskiwaczy
    "Mikołaj jak są ograniczenia, to zawsze sobie jedynkę z przodu dopisuje... ale i tak się ledwo wyrabia "

    Moje ex:
    Fiat Tempra 1.6 LPG '95, AR 156 1.8 TS + LPG '98, Opel Vectra C 2.2 DTI '03
    Moje aktualne:
    AR 156 1.9 JTD '01 - będzie na sprzedaz
    AR 156 SW 2.4 '02 - juz kupiona, się szykuje do jazdy.

    Polecam żaluzje od sąsiada: rolety warszawa

  5. #15
    selius
    Gość

    Domyślnie

    Tez tak uwazam dlatego nic nie przestawialem Trudno pojezdze troche na benyznie dluzej

Podobne wątki

  1. ICS problem z radiem, problem z dzwiękiem - przerywa, pyka
    Utworzone przez deszczyk w dziale 166
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post / autor: 29-02-2016, 10:43
  2. Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 21-02-2015, 10:52
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-05-2014, 16:41
  4. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-04-2014, 16:03
  5. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 04-09-2012, 18:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory