Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Temat: Kolektor ssący

  1. #11
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    Dokładnie poza tym widać go na zdjeciu. Tylko tak zapytam czy ten wężyk spadł sam czy może ktoś go ściągnął. Bo jak regulator padnie to czasami lubi zasysać paliwo do kolektora przez ten wężyk. Wtedy silnior sie zalewa i czuć benznę.

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar bodziok26
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Wieluń
    Postów
    91

    Domyślnie

    Musiał go ściągnąć poprzedni właściciel. Na ten kruciec ze zdjęcia był nasunięty wężyk 30 cm, który sobie zwisał po prostu. Jak się okazało przy regulatorze yeż wisiał sobie kawałek wężyka. Ja zdjąłem ten z kolektora, a założyłem właściwy ten z regulatora i już. Teraz jest ok obroty się ustabilizowały. Walczyłem z tym od dawna, a się okazał wężyk powodem

  3. #13
    siwy144
    Gość

    Domyślnie

    Warto zawsze sprawdzić wężyki podciśnienia bo często są one problemami z obrotami itp.

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar bodziok26
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Wieluń
    Postów
    91

    Domyślnie

    Długo się z sukcesu nie nacieszyłem. Auto równo pracuje, ale jak hamuję to się dusi i gaśnie - jak schodzi z obrotów. To jeszcze nie koniec, w aucie czuć benzyną po postoju, muli przy ruszaniu i pochłania ogromne ilości paliwa. Moje pytanie czy to ustrojstwo można jakoś naprawić ewentualnie gdzieś kupić w rozsądnej cenie???? Dzięki z góry za odpowiedzi.

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar bodziok26
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Wieluń
    Postów
    91

    Domyślnie

    Pomóżcie bo nie wiem co mam zrobić z tym regulatorem ciśnienia paliwa. Przed wczoraj przejechałem 250 km i zjadła mi 35 litrów paliwa - masakra

  6. #16
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    u mnie ten regulator z boscha za 210 zl jest na zamowienie

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar sikor155
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    łódz(Śródmieście)
    Auto
    AR 155 V6,156 1,8 16v
    Postów
    906

    Domyślnie

    ja nie miałem podłączonego tego regulatora paliwa i paliła normalnie .........................serio.
    Aktualnie AR 166
    3,0 24v 99
    3,0 24v 04

    Były AR 155 1,8 8V 97R
    AR 155 1,8 FORMULA 94
    AR 155 1,8 16V 98R
    AR 155 2,5 TD 97R
    AR 155 2,0 8V
    AR 146 1,4 16V 98R
    AR 146 1,4 BOXER 96R
    AR 156 1,8 16V
    AR 155 2,0 8V

  8. #18
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał bodziok26 Zobacz post
    Pomóżcie bo nie wiem co mam zrobić z tym regulatorem ciśnienia paliwa. Przed wczoraj przejechałem 250 km i zjadła mi 35 litrów paliwa - masakra
    Kup używkę jest tego od groma nawet ja mam chyba ze dwa. Regulator ciśnienia paliwa musi być na listwie bo inaczej nie ma odpowiedniego ciśnienia paliwa. To napisz czy go nie ma nalistwie czy nie jest podłączony do kolektora ssącego bo niewydaje mi sie żeby auto normalnie pracowało bez podłączonego regulatora

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta Avatar bodziok26
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Wieluń
    Postów
    91

    Domyślnie

    W załączniku zdjęcie regulatora

  10. #20
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Tak mam taki regulator nakręcany na listę paliwa

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. Kolektor Ssący
    Utworzone przez Irek28 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-01-2014, 13:43
  2. AR 156 1.6l Kolektor ssący
    Utworzone przez ArturR_1975 w dziale 156
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 31-05-2013, 08:39
  3. [146] Kolektor ssący
    Utworzone przez nebeu w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 19-08-2012, 10:31
  4. Kolektor ssący
    Utworzone przez qbazz w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 25-01-2011, 08:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory