Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 58

Temat: Regulator ciśnienia paliwa CR 2.4 JTD

  1. #31
    superalfa.pl
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał H_A_L_T_I Zobacz post
    Dzięki za zainteresowanie
    Jeżeli chodzi o ciężkie odpalanie mojej 2.4 to nic się nie zmieniło- niestety...
    Po podłączeniu pod kompa - usterek brak
    Pompa wysokiego ciśnienia OK - ciśnienie OK
    Ciśnienie paliwa z baku OK
    Wszystko niby w normie a nie pali jak trzeba
    Regulator - nie wykazuje błędów
    Czujnik kątowy wałka rozrządu nie wykazuje błędów
    Paliwo dobrej jakości (wnioskuję po tym iż mam 2 inne diesle)
    Owa klapka do gaszenia - czysta jak nowa na zgaszonym silniku otwarta
    Samochód po odpaleniu pracuje równo nie kopci....
    Akumulator nowy tak kręci (http://www.youtube.com/watch?v=1BZTWmQV2Dw)
    Świece żarowe nowe
    Spadek na świecach 11,7 V (na grzaniu) - grzeją jakieś 5 sekund dłużej niż pokazuje to kontrolka na desce - sprawdzałem żarówką stąd wnioskuję że sterownik świec OK
    Ja podejrzewam czujnik kątowy położenia wałka rozrządu - niby jest OK bo nie pokazuje błędu lecz błąd pokaże dopiero wtedy jak całkiem padnie - tak myślę. Wymienię go dopiero na wiosnę przy okazji zmiany rozrządu
    Nie mam pojęcia w czym tkwi przyczyna moich niedomagań.....
    Może występuje taki sam problem jak w TDI na pompowtryskach z podawaniem paliwa..... (wtryski podają paliwo przy wyższych obrotach wału - nie pamiętam dokładnie ile, ale jak się zmieni tą wartość na niższą to palą od strzała) tylko nie wiem czy w CR też tak jest Sterownik niby ten sam co w TDI na pompowtryskach (nie licząc różnicy w złączu do niego :>)
    Co z tego że auto piękne jak wstyd rano do niego wsiadać....... nie podoba mi się to.....

    Czekam z niecierpliwością na jakieś sugestie i porady
    Jak będę miał czas to wrzucę screny z wartościami pomiarowymi z kompa - może w sobotę zrobie i zapiszę
    witam
    sprawdzałeś wtryski?
    jest tak że wystarczy 1 wtrysk który daje za małą dawkę paliwa psuje ci szyki, zrób na początek przelewy bo jak więcej daje góra niz dołem to czujnik ciśnienia na listwie wykrywa to jako błąd i nie odpala auta
    z tego co czytałem masz ponad 200000 więc na wtryski przyszedł czas

  2. #32
    elbarto
    Gość

    Domyślnie


    O, to jest jakiś trop.
    czyli rozumiem, że jeden wtrysk, może powodować problem z uruchomieniem calego silnika? ja jestem wychowany na starym klekocie, gdzie jeden wtrysk nie powodowal unieruchomienia calego auta.

    sugerujesz że on sie przycina? innych obiawow problemow z wtryskiem niema, tzn nie kopci, niehalasuje, pracuje rowno. z tad moje zdziwienie.

    czy mozesz napisac, jak sprawdzić przelewy, i czy problem o ktorym piszemy obaj z kolegą może występować _tylko_ na mrozie - gdy jest ciepłoo nawet poniżej 00 ale w okolicy -2 -3 stopni u mnie jest wszystko ok. tzn odpala, bez długiego jak na moje przekonanie krecenia.

    w moim przypadku wiem że był wymieniany kruciec od przelewow, bo pękł. może od zbyt wysokiego cisnienia? :-)

    rozwin temat jesli masz wystarczającą wiedzę.
    dzięki.

  3. #33
    superalfa.pl
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał elbarto Zobacz post
    O, to jest jakiś trop.
    czyli rozumiem, że jeden wtrysk, może powodować problem z uruchomieniem calego silnika? ja jestem wychowany na starym klekocie, gdzie jeden wtrysk nie powodowal unieruchomienia calego auta.

    sugerujesz że on sie przycina? innych obiawow problemow z wtryskiem niema, tzn nie kopci, niehalasuje, pracuje rowno. z tad moje zdziwienie.

    czy mozesz napisac, jak sprawdzić przelewy, i czy problem o ktorym piszemy obaj z kolegą może występować _tylko_ na mrozie - gdy jest ciepłoo nawet poniżej 00 ale w okolicy -2 -3 stopni u mnie jest wszystko ok. tzn odpala, bez długiego jak na moje przekonanie krecenia.

    w moim przypadku wiem że był wymieniany kruciec od przelewow, bo pękł. może od zbyt wysokiego cisnienia? :-)

    rozwin temat jesli masz wystarczającą wiedzę.
    dzięki.
    Nie przycina tylko jest nie szczelny przy przebiegu ponad 200000 należałoby sprawdzić wtryski na maszynie Boscha czy nie leją i czy nie przepuszczają zbyt dużo paliwa górą żeby sprawdzić przelewy najprościej jest zastosować 5 dużych strzykawek i podczas kręcenia silnikiem zobaczyć ile który daje na powrocie, ale ja wole wyjąć wtryski i sprawdzić na maszynie, bo przy okazji też sprawdzimy czy dawka paliwa jest prawidłowa, jeśli leje ci wtrysk może dojść do uszkodzenia tłoka a co jest następstwem awaria silnika
    Jeśli chodzi o awarie tu opisaną stawiam na uszkodzony wtrysk wystarczy, że jeden nie domaga i auto nie pali

    zresztą już jeden z kolegów Maciek 156 podał wam juz przyczynę tą samą więc zamiast zajmować się jakimiś oringami to dajcie wtryski do sprawdzenia i po kłopocie (serwis boscha jest najlepszy w takich przypadkach niż szukanie po omacku)
    Ostatnio edytowane przez superalfa.pl ; 16-02-2010 o 00:14

  4. #34
    elbarto
    Gość

    Domyślnie

    dzięki.
    zobaczymy co jutro będzie - jak wyjdzie tes pompy. trzeba będzie znalesc jakis serwis bosch'a, bo fachowiec od diesli w gliwicach 2.4 jtd sie boji, dla niego "tych aut nawet serwisy nie chca naprawiac"....
    tak że mikolow / piekary zostają raczej. ale teraz, gdy bedzie cieplo, pewnie wszystko bedzie ok - nie widzę troche zwiazku z temperatura i wadliwym wtryskiem [czemu tak sie nie dzieje przy -2 -3 stopniach?] ale to co mowisz jest sluszne.

    dzieki,
    Bartek

  5. #35
    elbarto
    Gość

    Domyślnie

    dzisiaj:
    pompa niedaje na zimno cisnienia.
    polana gorącą wodą odrazu ruszyła.

    szukam jakiegos serwisu boscha dobrego - gliwice/okolice. widze jakiś w mikołowie lub pioekarach, ktoś może polecić coś?

  6. #36
    elbarto
    Gość

    Domyślnie

    witam,
    czy kupowaliscie o-ringi do regulatora w sklepie, dowolnym z uszczelkami, czy gdzies indziej? z tego co sie dowiedzialem jako takie dedykowane o-ringi do tego elementu
    sprzedawane nie są. a chce go wymontować i sprawdzić.

  7. #37
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    okolice Wieliczki
    Auto
    AR 159 & Jaguar XF
    Postów
    690

    Domyślnie

    ostatnio kupowałem w bosch service za 40 zł ale jedynie maja te 2 na ten metalowy szpic tej metalowej pod regulator nie posiadają

  8. #38
    elbarto
    Gość

    Domyślnie

    pociesze kolegow - u mnie też niema o-ringu tego wiekszego. i napewno mi nie wypadl przy wyciaganiu

    ciekawa sprawa rozpuscil sie ?

    narazie zamontuje tak jak bylo bez tego oringu, bo niemam dzisiaj, i jestem ciekaw co sie bedzie dzialo.

    dziwna sprawa z timi oringami. gdybym tylko ja niemial po zdjeciu to bym uwiezyl w przypadek. ale nie jestem pierwszy, a specjalnie przy wyciaganiu patrzylem na jakie kolwiek nawet elementy usczelki


    dzisiaj nie kupie, ale w poniedzialek wybiore sie do sklepu z oringami, bo 40 zl za dwie uszczelki to troche.... przegiecie paly. kupie jakis olejo i temperatuyro odporne, powinny dac rade.,

    czy po za czyszczeniem samego zaworu cos w pompie czysciliscie, jakies przedmuchanie sprezonym piwetrzem itp?

  9. #39
    Użytkownik Ogier Avatar H_A_L_T_I
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Lubliniec
    Auto
    CITROËN C5 Kombi EXCLUSIVE 2.2 HDi ; SIERRA RS500
    Postów
    160

    Domyślnie

    Cytat Napisał elbarto Zobacz post
    witam,
    czy kupowaliscie o-ringi do regulatora w sklepie, dowolnym z uszczelkami, czy gdzies indziej? z tego co sie dowiedzialem jako takie dedykowane o-ringi do tego elementu
    sprzedawane nie są. a chce go wymontować i sprawdzić.
    Ja pojechałem z regulatorem do sklepu rolniczego gość pomierzył suwmiarką i dopasował mi oringi - zapłaciłem 50 groszy za 2

  10. #40
    elbarto
    Gość

    Domyślnie

    witam,

    relacjonuje dalej:
    regulator wyczyszczony,. dzisiaj problemow brak. zobaczymy co bedzie jutro.

    dowiedzialem sie też od praktyka w tym temacie: jesli jest usczelka ala blaszana pod regulatorem, to oring duzy moze niewystepowac. tak jest u mnie jak widac tak bylo, niema opcji by zniknol bez sladu.

    gosc twierdzi ze to pewne, bo nie jeden regulator juz wyciagal.

Podobne wątki

  1. Regulator ciśnienia paliwa
    Utworzone przez Niten w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 29-04-2015, 12:52
  2. [164] Regulator ciśnienia paliwa
    Utworzone przez Tytanowy w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 12-04-2015, 22:47
  3. [155] regulator ciśnienia paliwa
    Utworzone przez h0se166 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 01-10-2012, 21:51
  4. [146] regulator ciśnienia paliwa
    Utworzone przez pio1972 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 26-10-2011, 09:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory