Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 55

Temat: [75] przygotowanie auta do sportu

  1. #31
    b.pawelek
    Gość

    Domyślnie

    wtryski z audi 1.8t + ecumaster + np ITB myślę że dadzą rade.

    Ile średnio ważą*takie klatki rozbudowane?

  2. #32
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    ok wtryski sie zgodzę, ecumaster ok a przyblizysz mi ITB?

  3. #33
    Użytkownik Znawca Avatar bimsky
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Alwernia
    Auto
    Toyota Camry + 75 3.0M
    Postów
    1,485

    Domyślnie

    ITB to indywidualne przepustnice dla każdego cylindra, ale wiesz - inaczej brzmi jak powiesz 'mam u siebie ITB', a inaczej 'mam dla każdego cylindra oddzielną przepustnicę'. Inna sprawa, że w gaźnikach jest problem rozwiązany, bo każdy cylinder ma swoją przepustnicę, pozostaje kwestia regulacji. Najgorsze jest to, że w naszym kraju mało jest już ludzi zajmujących się regulacją gaźników. Przynajmniej ja mam problem ze znalezieniem takich w Krakowie.

    A z przygotowaniem alfy do sportu - silnik zostawcie sobie na koniec, bo na kanapowym seryjnym zawieszeniu w 75 nawet z dużą mocą wiele nie osiągniecie, a seryjny zdrowy ts 8v wcale taki cherlawy nie jest.
    http://www.facebook.com/75modificata/ <- opowieść o trudnej i burzliwej miłości ;-)

  4. #34
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    nie no spokojnie spokojnie zaweiszka sie robi hamulce itd silnik to ost eptap tzw silent killera Dzięki za wyjaśnienie ITB

  5. #35
    b.pawelek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bimski Zobacz post
    ITB to indywidualne przepustnice dla każdego cylindra, ale wiesz - inaczej brzmi jak powiesz 'mam u siebie ITB', a inaczej 'mam dla każdego cylindra oddzielną przepustnicę'. .
    Nie inaczej tylko krócej. zakładałem że osoba interesująca się takimi rzeczami albo to wie, albo interesuje się na tyle że wklepie w google

    Ile kg można zejść na wybebeszeniu 75? Generalnie tak aby w środku zostały 2 przednie fotele + boczki przednie + deska? Czy ktoś bez gdybania może już to sprawdził?

  6. #36
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    samo itb wiedzialem b chodzilo mi tu o konkretne rozwiazanie. mam cale wnetrze w garazy wyprute z 75 moge Ci je zważyć i powiedzieć ile waży bez deski przednich boczków i przednich foteli

  7. #37
    b.pawelek
    Gość

    Domyślnie

    ITB do TS'a widziałem 2 razy z tego tylko raz na żywo. Są gotowe zestawy. Ale prościej chyba zamówić u jakiegoś rzemiślnika wykonanie czegoś*takiego. Ceny z odpaleniem/wystrojeniem wahają się*między 2,5-3k pln.

    Będę wdzięczny za to ważenie.

  8. #38
    jas.bu
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał b.pawelek Zobacz post
    wtryski z audi 1.8t + ecumaster + np ITB myślę że dadzą rade.

    Ile średnio ważą*takie klatki rozbudowane?
    Sory, ale nóż się w kieszeni otwiera. ITB strojone ecumasterem? Niby jak?

  9. #39
    b.pawelek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał jas.bu Zobacz post
    Sory, ale nóż się w kieszeni otwiera. ITB strojone ecumasterem? Niby jak?
    a jaki widzisz problem?

  10. #40
    jas.bu
    Gość

    Domyślnie

    Hmm, taki, że jest to niewykonalne.
    Z czego miałoby seryjne ECU (bo przecież ecumaster to tylko świnka) czytać ile jest powietrza (w celu ustalenia ile podać paliwa)?

    Jest kilka opcji:
    przepływomierz brak - bo itb
    podciśnienie w kolektorze ssącym - brak bo itb
    do tego dochodzi TPS - ale nieseryjny - poniewaz seryjnej przepustnicy już nie ma.

    Nie ma możliwości, żeby to działało na ECUm, ponieważ trąbki stroi się funkcją alpha-N - czyli strojenie na podstawie TPS na trąbkach + map sensor, albo sam TPS.

    Bez stand alone nie da się tego zrobić.

Podobne wątki

  1. Chip w Poznaniu... gdzie ? Przygotowanie auta do chipa ?
    Utworzone przez N...SALTO w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 71
    Ostatni post / autor: 07-03-2018, 07:01
  2. Kontakt do archiwów? działu sportu ? w FAP - ktoś coś ma może?
    Utworzone przez Andrzejsr w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 29-01-2016, 13:23
  3. [GTV Spider] Przygotowanie do sezony...
    Utworzone przez Rafał K. w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-01-2015, 09:22
  4. [159] JTDm przygotowanie do chipa
    Utworzone przez Drizzt666 w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-06-2011, 09:03
  5. Kompleksowe przygotowanie alfy do zimy
    Utworzone przez RUDA w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 98
    Ostatni post / autor: 14-01-2009, 13:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory