niby dlaczego lepszy komfort?
tuleje oryginalne, wprasowane tak jak to się robi w fabryce?!
niby dlaczego lepszy komfort?
tuleje oryginalne, wprasowane tak jak to się robi w fabryce?!
1.dlaczego PU sa lepsze od zwyklych gum?
2.nigdy regenerowana rzecz nie jest tak wytrzymala jak nowa... no chyba ze patrz pkt.1
Witam ja u siebie wymienialem cale kompletne wahacze poprzeczne nie ma to jak oryginal a cena nie jest straszna zreszta ich wymiana nie jest szybka w zalezonosci jak szybko puszcza sruby w belce. Umnie trzeba bylo grzac sruby zeby je wymienic ale teraz mam cisze i spokoj z tylu a przy okazji dobrze jest przyjrzec sie guma na stabilizatorach z tylu.
Pozdrawiam
Ja wymieniałem wahacze wzdłużne i poprzeczne z tyłu sam. Najprostrzy objaw, aby stwierdzic, czy trzeba je wymieniac (a w zasadzie te tulejki na zwrotnicy) to pływający tył. Teraz jezdzi się zaj***ie. Fajnie trzyma się drogi.
Prosta sprawa, ja robiłem to sam, ale najlepiej miec dostęp do kanału. A wszystkie śruby nasmarowałem obficie smaram grafitowym (tzn. gwinty po zakręceniu nakrętek), aby kiedys był łatwiejszy demontaż, bo były strasznie zapieczone. Robiłem to w październiku i ostatnio patrzyłem na zawieche i ten smar nadal jest (wytrzymał zime).
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard