Ile ludzi tyle opinii...
Mnie osobiście odrzuciła polska produkcja, skoro tyle osób je poleca na pewno nie są aż takie złe.
Ile ludzi tyle opinii...
Mnie osobiście odrzuciła polska produkcja, skoro tyle osób je poleca na pewno nie są aż takie złe.
Mikoda jak i brembo maja swoje fabryki w polsce. i jeśli ktos trafi na polskie tarcze to napewno na nich dlugo nie pojezdzi. dobrymi tarczami sa niemieskie ate japonskie mikody niemieckie girling niemieckie brembo dobre tez bosch trw choc tu tez mozna latwo trafic na podrobke
To ciekawe... a Brembo ponoć bierze odlewy od Mikody i co?![]()
"Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
jest: 156 2.4 JTD 04r...
była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...
Ja nie widziałem brembo po 120zł
"Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
jest: 156 2.4 JTD 04r...
była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...
Dla mnie Brembo za 120zł to nie Brembo tylko jakaś lewizna. Zostaje przy swoim, Mikoda nawiercana i nacinana.
"Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
jest: 156 2.4 JTD 04r...
była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...
no wlasnie bo to polskiej produkcji. mikoda jak najbardziej ale tylko oryginal. a czy nacinane i nawiercane?? hm tu jest duza sprzecznosc bo jesli ktos jezdzi bardzo sportowo i pokonuje malo kilometrow to owszem mozna takie zakupic ale jak ktos robiu duze dystanse to na kloski nie wyrobi. ja na zwyklych tarczach klocki zmieniam 2 albo 3 razy na rok a co dopiero jakbym mial nacinane to pewnie z 5 razy spokojnie
Czy ja wiem? Zdzieranie klocków na tarczach "sportowych" jest przyspieszone o ok 25-30% więc nie jest to jakoś specjalnie dużo.
"Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
jest: 156 2.4 JTD 04r...
była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...