no ale jednak i tak jest to duza roznica
no ale jednak i tak jest to duza roznica
Jeśli ktoś chce naprawdę konkretne to polecam Textar, oryginalnie bodajże montowane choć nie mam pewności.
A znajomi ze sklepu naprawdę są w temacie i dlatego odradzili Mikody gdyż w Polsce ciężko o wyprodukowane poza naszymi granicami.
A wierzcie mi są ludzie sprzedający tarcze Brembo po 300-400 zł które wcale nie są oryginalne, nawet tarcze ATE można kupić podróby.
Trzeba być uważnym i najlepiej mieć kogoś znającego się na rzeczy.
mikoda to jakies najtańsze i nic nie warte. dla poruwnania styl jazdy powie wiele o tarczach , więc u mnie klocki na nowych tarczach to tylko jakieś 20tys km . a wiedz jedno co tanie to drogie i liczy się droga hamowania a nie toczenia . a czułeś kiedy jak mózg opiera sie o czaszke przy hamowaniu ?. obecnie mam orginalne ATE 280mm efekt zapioera dech
Ostatnio edytowane przez MarekV6 ; 23-02-2010 o 21:25
Co do Mikody... To że polskie to znaczy że gorsze? ATM Mikoda ma bardzo nowoczesna fabrykę z rygorystycznym procesem technologicznym. Ich wyroby spełniają europejskie normy i posiadają certyfikaty. Niech dowodem na ich jakość jest to że udzielają DOŻYWOTNEJ gwarancji na tarcze (bębny), oczywiście do czasu ich granicznego zużycia. A zeby nie narażać się na podróbki zawsze można zamówić tarcze bezposrednio od nich ze sklepu:
http://www.mikoda.pl/public/sklep.php
Acha i żeby nie było, sam mam w aucie tarcze TRW Lucas ;p
Co do sportowych tarcz to jeździłem na tarczach i klockach TAROX, zaciski standard. Dokładniej http://www.tarox.com.pl/g88.php
Były naprawdę super tylko że na początku jazdy trzeba było rozgrzać hamulce, początek hamowania można by porównać do hamowania silnikiem.
Następne były EBC red stuff, mało też nie kosztowały i zdecydowanie więcej spodziewałem się po tym angielskim badziewiu. Obecnie Tarcze oryginał, klocki TRW i również zastanawiam się nad zestawem do belli ale razem z jakimiś 4 tłoczkowymi zaciskami.
Tak tak drogie jest lepsze hahaTeraz to mnie rozbawiłeś po prostu. Słyszałeś kiedyś o tarczach Zimmerman nawiercanych które PĘKAJĄ?!. Proponuje dobrze poczytać a później się wypowiadać. Mikoda może i nie z najwyższej półki ale skoro mi się dobrze sprawują i w porównaniu z tarczą ATE (gładką), która nie była zjechana a wręcz przeciwnie miała wymiar nowej widzę poprawę w drodze hamowania to nie jest to jakiś mój głupi wymysł tylko poparty praktyką.
Ja nie mówię o tarczach typu Tarox bo to inna bajka
Ostatnio edytowane przez aniol_jojo ; 24-02-2010 o 09:42
"Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
jest: 156 2.4 JTD 04r...
była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...
Witam Wszystkich
Ja równeż używam tarcz Mikody w wersji nacinanej i nawiercanej GT z klockami TRW-Lucas. Jestem bardzo zadowolony. Auto lepiej hamuje, klocki nie piszczą. Dodatkowo wyglądają świetnie. Nie mam doświadczeń z innymi markami w Alfie ale jakość tarcz jest naprawdę dobra. Cieszy fakt, że piasty tarcz pomalowane są na czarno i nie korodują co poprawia walory estetyczne.
Mikoda to polska produkcja z Częstochowy stąd niższa cena - mniej pośredników. Był tam nawet realizowany program TVN turbo - "Polak Potrafi". Ja nie skreślam polskiej produkcji, nie uważam, że jest gorsza od chińskiej czy taiwańskiej, która zalewa nasz rynek.
Z przykrością stwierdzam, że osoby które je skrytykowały nie używały tarcz Mikody tylko powielają zasłyszane opinie. (Alfy też są bardzo awaryjne a ich właściciele znają się z warsztatów he he he)
Nie sprzeczam się, że są lepsze tarcze ale te są całkiem niezłe a za tę cenę nawet świetne. Przejechałem ok 5 tyś, głównie w mieście. Klocki się nie wytarły, tarcze są proste i nie popękane. To mało aby wyciągać wnioski co do trwałości ale nie żałuję.
Pzdr
drwitek
dzis założyłem do siebie girlinga tarcze i klocki koszt 500 zl stosowane na pierwszy montaz. wrazenia po pierwszych delikatnych hamowaniach---hm po delikatnym dotknieciu na hamulec auto zwalnia tak jak na boschach przy wdepnieciu pedalu do podlogi.... (bosch mialem poprzednie) fakt ze byly juz bardzo zjechane. jak pojezdze chwile to zdam relacje co i jak ale na pierwszy zut oka jest rewelacyjnie. teraz docieranie itd itd i przyjemnosc z hamowania. pozatym znajomy w swoim autku rowniez rok temu zalozyl girlinga pierwszy montaz i po przejechaniu okolo 25 tysi na tarczach nie widac zadnego zuzycia. hamowanie jak w sportowych wersjach idealne az oczy wyrywa z oczodolow. naprawde poecam ta firme![]()
Widzę że chyba niektórzy mocno w marketing wierzą i lubią przepłacać więc coś o MIKODACH napiszę.
Mam je w aucie od 20tys km, wiercone/frezowane, poległy na nich klocki Ferodo Premier i TRW/Lucas, uległy spaleniu pierwsze przy ganianiu po górach po naszej i słowackiej stronie, drugi komplet upalony przy bardzo awaryjnym hamowaniu na A4 między Katowicami a Krakowem. 3 komplet w tej chwili to już Ferodo DS więc sportowy klocek i już go nie palę ;]
Same tarcze przez ten okres spisują się świetnie w stosunku do ceny, nie ma się co czepiać jakości, na chwilę obecną mimo że parę razy "świeciły" są prościutkie, nie pękają, jedynie trzeba co jakiś czas przelecieć otwory i frezy żeby usunąć pozostałości klocka, jako że siedzą w V6tce, a kierownik uparty i ciężką nogę ma, plus odwiedza co jakiś czas imprezki typu KJS na lokalnym małym torze kartingowym to naprawdę mają co robić.
Hamowanie już na "seryjnym" klocku było dużo lepsze niż na fabrycznej tarczy, w tej chwili z Ferodo DS to już całkiem inna jakość hamulców jedynie trzeba zadbać o dobry płyn hamulcowy aby go nie ugotować.
Co może być ważne tarcze kupowałem wprost od producenta, nie są aby ktoś podrabiał MIKODĘ ale któż to wie, wolałem przez allegro nie kupować z niewiadomego źródła.
Szczerze polecam te tarcze, jeżeli nadal są wykonywane z taką starannością jak rok temu gdy kupowałem swoje to nie ma się co obawiać o ich jakość.
W tej chwili i tak uciekam większy rozmiar tarczy i zaciski BREMBO ale do codziennego użytku z dobrym klockiem MIKODY są bardzo dobre.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
okolo 12 tys zrobione na mikodzie w alfie 155 klocek ferodo premier i plyn ferodo 5.1 hamowanie powiem bardzo dobre ,tarcze jak najbardziej polecam i zaluje ze nie robia do 166 3.0 bo pewnie bym kupil
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums