Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 33

Temat: Jakie kupić tarcze przednie do 3.0 V6?

  1. #21
    SYSUNIAdq
    Gość

    Domyślnie

    no ale jednak i tak jest to duza roznica

  2. #22
    88davido88
    Gość

    Domyślnie

    Jeśli ktoś chce naprawdę konkretne to polecam Textar, oryginalnie bodajże montowane choć nie mam pewności.
    A znajomi ze sklepu naprawdę są w temacie i dlatego odradzili Mikody gdyż w Polsce ciężko o wyprodukowane poza naszymi granicami.
    A wierzcie mi są ludzie sprzedający tarcze Brembo po 300-400 zł które wcale nie są oryginalne, nawet tarcze ATE można kupić podróby.
    Trzeba być uważnym i najlepiej mieć kogoś znającego się na rzeczy.

  3. #23
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Żębocin Krakow Kempten DE
    Auto
    AR Spider 2.0 V6 TB
    Postów
    153

    Domyślnie

    Cytat Napisał aniol_jojo Zobacz post
    Mam mikodę od 13tyś km i żadnych problemów. Rozmawiałem z znajomym który ma sklep motoryzacyjny i on przeciwnie - poleca Mikodę
    mikoda to jakies najtańsze i nic nie warte. dla poruwnania styl jazdy powie wiele o tarczach , więc u mnie klocki na nowych tarczach to tylko jakieś 20tys km . a wiedz jedno co tanie to drogie i liczy się droga hamowania a nie toczenia . a czułeś kiedy jak mózg opiera sie o czaszke przy hamowaniu ?. obecnie mam orginalne ATE 280mm efekt zapioera dech
    Ostatnio edytowane przez MarekV6 ; 23-02-2010 o 21:25

  4. #24
    Użytkownik Romeo Avatar saroo
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Nidzica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16v Bx. Alfa Romeo 164 3.0 V6
    Postów
    2,742

    Domyślnie

    Co do Mikody... To że polskie to znaczy że gorsze? ATM Mikoda ma bardzo nowoczesna fabrykę z rygorystycznym procesem technologicznym. Ich wyroby spełniają europejskie normy i posiadają certyfikaty. Niech dowodem na ich jakość jest to że udzielają DOŻYWOTNEJ gwarancji na tarcze (bębny), oczywiście do czasu ich granicznego zużycia. A zeby nie narażać się na podróbki zawsze można zamówić tarcze bezposrednio od nich ze sklepu:
    http://www.mikoda.pl/public/sklep.php

    Acha i żeby nie było, sam mam w aucie tarcze TRW Lucas ;p

  5. #25
    Jędrek
    Gość

    Domyślnie

    Co do sportowych tarcz to jeździłem na tarczach i klockach TAROX, zaciski standard. Dokładniej http://www.tarox.com.pl/g88.php
    Były naprawdę super tylko że na początku jazdy trzeba było rozgrzać hamulce, początek hamowania można by porównać do hamowania silnikiem.
    Następne były EBC red stuff, mało też nie kosztowały i zdecydowanie więcej spodziewałem się po tym angielskim badziewiu. Obecnie Tarcze oryginał, klocki TRW i również zastanawiam się nad zestawem do belli ale razem z jakimiś 4 tłoczkowymi zaciskami.

  6. #26
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    Cytat Napisał MarekV6 Zobacz post
    mikoda to jakies najtańsze i nic nie warte. dla poruwnania styl jazdy powie wiele o tarczach , więc u mnie klocki na nowych tarczach to tylko jakieś 20tys km . a wiedz jedno co tanie to drogie i liczy się droga hamowania a nie toczenia . a czułeś kiedy jak mózg opiera sie o czaszke przy hamowaniu ?. obecnie mam orginalne ATE 280mm efekt zapioera dech
    Tak tak drogie jest lepsze haha Teraz to mnie rozbawiłeś po prostu. Słyszałeś kiedyś o tarczach Zimmerman nawiercanych które PĘKAJĄ?!. Proponuje dobrze poczytać a później się wypowiadać. Mikoda może i nie z najwyższej półki ale skoro mi się dobrze sprawują i w porównaniu z tarczą ATE (gładką), która nie była zjechana a wręcz przeciwnie miała wymiar nowej widzę poprawę w drodze hamowania to nie jest to jakiś mój głupi wymysł tylko poparty praktyką.

    Ja nie mówię o tarczach typu Tarox bo to inna bajka
    Ostatnio edytowane przez aniol_jojo ; 24-02-2010 o 09:42
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  7. #27
    drvitek
    Gość

    Domyślnie

    Witam Wszystkich

    Ja równeż używam tarcz Mikody w wersji nacinanej i nawiercanej GT z klockami TRW-Lucas. Jestem bardzo zadowolony. Auto lepiej hamuje, klocki nie piszczą. Dodatkowo wyglądają świetnie. Nie mam doświadczeń z innymi markami w Alfie ale jakość tarcz jest naprawdę dobra. Cieszy fakt, że piasty tarcz pomalowane są na czarno i nie korodują co poprawia walory estetyczne.
    Mikoda to polska produkcja z Częstochowy stąd niższa cena - mniej pośredników. Był tam nawet realizowany program TVN turbo - "Polak Potrafi". Ja nie skreślam polskiej produkcji, nie uważam, że jest gorsza od chińskiej czy taiwańskiej, która zalewa nasz rynek.
    Z przykrością stwierdzam, że osoby które je skrytykowały nie używały tarcz Mikody tylko powielają zasłyszane opinie. (Alfy też są bardzo awaryjne a ich właściciele znają się z warsztatów he he he)
    Nie sprzeczam się, że są lepsze tarcze ale te są całkiem niezłe a za tę cenę nawet świetne. Przejechałem ok 5 tyś, głównie w mieście. Klocki się nie wytarły, tarcze są proste i nie popękane. To mało aby wyciągać wnioski co do trwałości ale nie żałuję.

    Pzdr
    drwitek

  8. #28
    SYSUNIAdq
    Gość

    Domyślnie

    dzis założyłem do siebie girlinga tarcze i klocki koszt 500 zl stosowane na pierwszy montaz. wrazenia po pierwszych delikatnych hamowaniach---hm po delikatnym dotknieciu na hamulec auto zwalnia tak jak na boschach przy wdepnieciu pedalu do podlogi.... (bosch mialem poprzednie) fakt ze byly juz bardzo zjechane. jak pojezdze chwile to zdam relacje co i jak ale na pierwszy zut oka jest rewelacyjnie. teraz docieranie itd itd i przyjemnosc z hamowania. pozatym znajomy w swoim autku rowniez rok temu zalozyl girlinga pierwszy montaz i po przejechaniu okolo 25 tysi na tarczach nie widac zadnego zuzycia. hamowanie jak w sportowych wersjach idealne az oczy wyrywa z oczodolow. naprawde poecam ta firme

  9. #29
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Widzę że chyba niektórzy mocno w marketing wierzą i lubią przepłacać więc coś o MIKODACH napiszę.

    Mam je w aucie od 20tys km, wiercone/frezowane, poległy na nich klocki Ferodo Premier i TRW/Lucas, uległy spaleniu pierwsze przy ganianiu po górach po naszej i słowackiej stronie, drugi komplet upalony przy bardzo awaryjnym hamowaniu na A4 między Katowicami a Krakowem. 3 komplet w tej chwili to już Ferodo DS więc sportowy klocek i już go nie palę ;]
    Same tarcze przez ten okres spisują się świetnie w stosunku do ceny, nie ma się co czepiać jakości, na chwilę obecną mimo że parę razy "świeciły" są prościutkie, nie pękają, jedynie trzeba co jakiś czas przelecieć otwory i frezy żeby usunąć pozostałości klocka, jako że siedzą w V6tce, a kierownik uparty i ciężką nogę ma, plus odwiedza co jakiś czas imprezki typu KJS na lokalnym małym torze kartingowym to naprawdę mają co robić.

    Hamowanie już na "seryjnym" klocku było dużo lepsze niż na fabrycznej tarczy, w tej chwili z Ferodo DS to już całkiem inna jakość hamulców jedynie trzeba zadbać o dobry płyn hamulcowy aby go nie ugotować.
    Co może być ważne tarcze kupowałem wprost od producenta, nie są aby ktoś podrabiał MIKODĘ ale któż to wie, wolałem przez allegro nie kupować z niewiadomego źródła.

    Szczerze polecam te tarcze, jeżeli nadal są wykonywane z taką starannością jak rok temu gdy kupowałem swoje to nie ma się co obawiać o ich jakość.

    W tej chwili i tak uciekam większy rozmiar tarczy i zaciski BREMBO ale do codziennego użytku z dobrym klockiem MIKODY są bardzo dobre.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  10. #30
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    okolo 12 tys zrobione na mikodzie w alfie 155 klocek ferodo premier i plyn ferodo 5.1 hamowanie powiem bardzo dobre ,tarcze jak najbardziej polecam i zaluje ze nie robia do 166 3.0 bo pewnie bym kupil
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

Podobne wątki

  1. jakie tarcze i jakie klocki??
    Utworzone przez sylwiniusz w dziale 156
    Odpowiedzi: 90
    Ostatni post / autor: 03-06-2016, 21:42
  2. przednie tarcze-pomocy!
    Utworzone przez cj.slaw w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-05-2015, 10:01
  3. jakie tarcze z przodu, a jakie z tyłu 147 1.6 TS 105KM Eco
    Utworzone przez 0405leszek w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 25-01-2011, 18:28
  4. Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 30-10-2010, 08:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory