Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: Opinie i pytania odnośnie mojego nabytku.

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar tommi
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Poz
    Auto
    Biała: 159 TI SW 2,4 JTDm , Niebieska: Impreza GT Turbo 2,0 MY00
    Postów
    406

    Domyślnie

    Tylko na dwójce masz te wibracje? i gdzie, na kierownicy? sprawdz 3 a zwłaszcza 4 bieg, jak wciśniesz przy ok 100km/h gaz i zaczniesz dynamicznie przyśpieszać.
    U mnie w jakimś aucie (chyba fabii) miałem krzywą półoś, po wymianie spokój.


    Blue....

    "Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar Izane
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Mysłowice- Śląskie
    Auto
    Alfa 159 1.9JTDm, MiTo 1.4 155KM Były: Alfa Romeo Giulietta QV TCT,Alfa Romeo 156 2.4JTD
    Postów
    1,888

    Domyślnie

    Wibracje mogą być tak jak to opisano w kilku powodów... Ja jeszcze mam taką małą "nielogiczną teorie", która może jest racją... że przykładowo na 2 biegu gdy nagle mocno deptasz silnik ma źle dobrane parametry Paliwo-Powietrze... i się poprostu dławi przez co są lekkie "szarpnięcia"... no ale to by raczej występowało przy każdym biegu... chociaż kto wie może ktoś mieszał z mapą auta ... tak jak pisze to tylko moja głupia nielogiczna teoria

    Co do dzwięku silnika:
    Diesel 2.4 JTD ma akurat piękny dzwięk... z racji 5 cylindrów i bezpośredniego wtrysku silnik jest bardzo cichutki jak na Diesle i przy "depnięciu" naprawde wydaje ładny ryk i daje dużą frajdę z jazdy, a coś o tym wiem... dziwnym trafem

    Co do przekłamania licznika to jeśli masz tak jak Ja sportpack'a... (tj obniżone zawieszenie 35 mm z przodu, Carbon na desce środkowej, boczne progi, koła 16calowe, spoiler, antenka telefoniczna na dachu i pewnie coś tam jeszcze) to akurat norma że jedziesz np 60 km/h a wydaje Ci się jakbyś jechał wolno a czy licznik kłamie to możesz sprawdzić np na radarach drogowych które są w niektórych miejscach gdzie pokazują Ci Twoją aktualną prędkość (pewnie też przekłamują ale zawsze jakoś się określisz) bądź prościejszy sposób, to użycie nawigacji która też w przybliżeniu wskaże Ci prędkość ... rozpędź się do 100-130 i porównaj (oczywiście na autostradzie tylko, w terenie zabudowanym tylko max 60 km/h! )

    ps polecam Ci jeśli nie masz załatwić osłone aluminiową pod silnik

    Pozdrawiam i życze miłej frajdy z posiadania Alfy
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150@190 KM
    Alfa Romeo MiTo 1.4 T.B. 155KM
    Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde TCT '16

    Alfa 156 2.4 JTD CF2 136@175 KM 370 NM Sportpack

    "Moja jest tylko racja i to święta racja. Bo nawet jak jest twoja, to moja jest mojsza niż twojsza. Że właśnie moja racja jest racja najmojsza!"

  3. #13
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    166 2,4JTD CF3 '02; 166 3.0V6 '00
    Postów
    126

    Post

    A może tak zupełnie zwyczajnie brakuje Ci chwilami przyczepności na drugim biegu??

  4. #14
    1984
    Gość

    Domyślnie

    Auto raczej nie jest "zesporcone" nie ma carbonu ani niczego podobnego
    No tylko na dwójce jest to odczuwalne. Tak jak mówiłem, jeden, do ruszania i delikatnego rozpędzenia, dwa i gaz nie do oporu ale mocno i wtedy czuć jak auto wyrywa się do przodu, ale tak delikatnie szarpie.. i trwa to sekundę, dwie..

    Pytanie z zupełnie innej beczki.. czy wszystkie ( trzy) pokrętła na konsoli (ogólnie od regulacji temperatury) winny być podświetlane? u mnie tylko pierwsze się świeci.

  5. #15
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    okolice Wieliczki
    Auto
    AR 159 & Jaguar XF
    Postów
    690

    Domyślnie

    winny być podświetlone

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar Izane
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Mysłowice- Śląskie
    Auto
    Alfa 159 1.9JTDm, MiTo 1.4 155KM Były: Alfa Romeo Giulietta QV TCT,Alfa Romeo 156 2.4JTD
    Postów
    1,888

    Domyślnie

    widocznie spaliły Ci się żaróweczki opis wymiany znajdziesz na forum bodajże w dziale ZRÓB TO SAM, nie martw się... godzinka wolnego czasu i żarówki za chyba złotówke i masz gotowe

    Opis jest ze zdjęciami itp także bez problemu sobie to zrobisz i będziesz dumny z siebie

    Ps. Jak już to będziesz robił polecam osobiście wymienić już WSZYSTKIE żaróweczki które tam są, koszt malutki jak cholera (kebaba nie zjesz najwyżej jednego ) a spokój murowany.

    Pozdrawiam
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150@190 KM
    Alfa Romeo MiTo 1.4 T.B. 155KM
    Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde TCT '16

    Alfa 156 2.4 JTD CF2 136@175 KM 370 NM Sportpack

    "Moja jest tylko racja i to święta racja. Bo nawet jak jest twoja, to moja jest mojsza niż twojsza. Że właśnie moja racja jest racja najmojsza!"

Podobne wątki

  1. Opinie odnośnie Alfy GT - Pruszków
    Utworzone przez rosek11 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 12-03-2012, 17:58
  2. [155] 3 pytania odnośnie problemów z elektryką 155
    Utworzone przez wojtekalfa155 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 07-02-2011, 12:22
  3. Dwa pytania odnośnie mojej Alfy 146
    Utworzone przez Szymonik w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-08-2007, 15:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory