Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Temat: Co jest przyczyna tego dzwieku ?

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał SYSUNIAdq Zobacz post
    ja myśle a raczej jestem przkonany że to maglownica. pompa wyła by przy dodaniu gazu. maglownica wyje przy skręcie

    pompa tez wyje przy skrecaniu ale glosniej, przerabiam to na codzien przy temperaturach ponizej +3*C pozatym wyeliminowac pompe mozna w prosty sposob... otworzyc maske i posluchac czy to z niej idzie...

  2. #12
    SYSUNIAdq
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał -BamBosZek- Zobacz post
    pompa tez wyje przy skrecaniu ale glosniej, przerabiam to na codzien przy temperaturach ponizej +3*C pozatym wyeliminowac pompe mozna w prosty sposob... otworzyc maske i posluchac czy to z niej idzie...
    no tak ale po dodaniu gazu jesli to pompa to zmienia sie dzwiek tego wycia. a maglownica jak wyje to caly czas tak samo

  3. #13
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar JTD
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    AR 156 1.9 JTD 105 KM 2000r Opel Astra SW 1.9 CDTI 101 KM 2007r.
    Postów
    294

    Post

    Koledzy bylem dzisaj u mojego mechanika , ze wspomaganiem wszystko jest OK poprostu dolny wachacz trzeszczy , odrazu to stwierdzil . Temat zamkniety

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    LOL jak moze wachacz trzeszczec jak auto stoi w miejscu? dla mnie to troche niedorzeczne no ale..

  5. #15
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar JTD
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    AR 156 1.9 JTD 105 KM 2000r Opel Astra SW 1.9 CDTI 101 KM 2007r.
    Postów
    294

    Post

    kolego jak auto stoi w miejscu to nic mi nie trzeszczy ale jak krece kierownica to przeciez wachacz pracuje , po drugie jak auto wylacze a nim zaczne bujac na boki albo nacisne na blotnik ( tak jak bym sprawdzal jaki jest amor ) to wlasnie trzeszczy , juz pisalem w innym poscie ze jak bujam auto no mi trzeszczy i wogule o tej kirownicy i podejzewalem wachacz albo amortyzator ale nikt mi nie odpisal wtedy . pozdrawiam

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    wachacz pracuje w zakresie gora dol a tobie skrzypialo jak kreciles kierownica, prz takim zakresie nie powinno tak skrzypiec wg mnie. Moze sie myle ;]

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Ducrider
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Brema
    Auto
    159 1.9 16V ;156 2.4 20V sold,159 Tbi,GT QV 170 HP
    Postów
    464

    Domyślnie

    Cytat Napisał -BamBosZek- Zobacz post
    tak skrzypiec wg mnie. Moze sie myle ;]
    o dolnym sworzniu zapomniałeś,oni bardzo lubią właśnie tak skrzypiec,jeśli guma osłaniająca sworzeń się uszkodzi i woda się tam dostanie to właśnie są takie efekty.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 18-01-2015, 11:27
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-01-2015, 01:07
  3. Jaka jest przyczyna błędów???
    Utworzone przez patryk_wey w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 16-01-2010, 04:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory