Jak w temacie - potrzebuje opisu przekaźników i bezpieczników ulokowanych w podszybiu (w okolicach filtra kabinowego).
Znajduje się tam przekaźnik lub bezpiecznik od sterownika immo, któremu mam potrzebę przeczyścić styki, nie wyciągając niepotrzebnie pozostałych.
Dodam natomiast informacje dla osób które mają problem z immo podczas mrozów. Otóż brak napięcia na komputer immo spowodowany tym bezpiecznikiem lub przekaźnikiem powoduje nie dość że brak możliwości odpalenia auta w sposób standardowy tak również w trybie awaryjnym ( za pomocą karty kodowej ). Przez ostatni czas miałem taki problem i zawisła nade mną obawa wymiany całego kompa. Po poruszeniu wszystkich bezpieczników i przekaźników problem praktycznie zanikł. Z chęcią przeczyściłbym je wszystkie w celu całkowitego wyeliminowania problemu lecz mam obawę, że któryś z nich odpowiada za radio.
Wolałbym nie zablokować radia gdyż mam tylko xero-kopię karty kodowej, której nie jestem do końca pewien.
Dokładniejsze info na temat Alfy
AR 166 2.4 JTD (10V) 2000r ZAR936... 100kW 136kM