No i jak się skończyła ta usterka?
No i jak się skończyła ta usterka?
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Komputer wykazał zwarcie w układzie zapalniczka,klimatyzacja,Aku + (błąd 9029). Narazie zostało usunięte i wszystko działa, ale niestety szyby podnoszą się partiami ;/
Podobno Henry Ford zdejmował z głowy kapelusz, kiedy mijała go Alfa Romeo, a Enzo Ferrari w dniu, kiedy pokonał Alfę, płakał jak dziecko.
Może smarowanie prowadnic pomoże.Chyba,że linka już zardzewiała w pancerzu.Tak czy siak warto zdjąć boczek i pozaglądać
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Jak się ociepli to coś powalczę z tymi bokamiDzięki za radę.;]
Podobno Henry Ford zdejmował z głowy kapelusz, kiedy mijała go Alfa Romeo, a Enzo Ferrari w dniu, kiedy pokonał Alfę, płakał jak dziecko.
podnosząc szybę przytrzymuj dotąd przycisk aż szyba się całkowicie zamknie i coś kliknie w drzwiach,wtedy wszystko powinno wrócić do normy.
w mechanizmie podnoszenia szyby jest specjalny układ przeciążeniowy który zapamiętuje pozycję zamkniętej szyby.
w podany przeze mnie sposób resetujesz go i wszystko wraca do normy.
moja druga ulubienica...
No ok,ale jak szyba się podnosi to wtedy muszę naciskać i puszczać kilka razy ten przycisk i nie wiem czy ta procedura funkcjonuje. Nie mogę zrobić tak, że naciskam jak jest szyba na dole i trzymam,aż do samej góry.
Podobno Henry Ford zdejmował z głowy kapelusz, kiedy mijała go Alfa Romeo, a Enzo Ferrari w dniu, kiedy pokonał Alfę, płakał jak dziecko.
moja druga ulubienica...