Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: Alfa 155 2.0 8v a OMVL Fast (niebieskie)

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar endriu73
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 159 2.4 SW ; AR 155 1,8 8V
    Postów
    324

    Domyślnie

    hehe, Piotriix było już lekko po 17-tej, a że montował to w garażu pod Lublinem i największe jakie miał było 2.5mm to stwierdził zapewne że spróbuje bez dysz
    ale co ciekawe w ten dzień jeździła jak szalona ale dziś znowu jest do d.....

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar endriu73
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 159 2.4 SW ; AR 155 1,8 8V
    Postów
    324

    Domyślnie

    Wrzuciłem dziś krokowca do denaturatu na całą noc, może po takim przeczyszczeniu obroty się ustabilizują
    Jeśli to Jej nie pomoże to wezmę te dysze i pojadę do Zavoli na Firlejowską, może oni coś wykombinują

    Cytat Napisał piotriix Zobacz post
    ...Wiesz co kup parę browarów i uśmiechaj się szeroko do Grzesia bo z tym fachmanem to Ty daleko nie pojedziesz
    Grzesiek, z tego co widziałem u niego w dziale Nasze Belle, ma sporo roboty przy swoim Democarze więc nie będę zawracał mu tyłka

  3. #13
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Gdy zrobisz lpg to i problem z obrotami zniknie.Całe zamieszanie robi ŻLE ustawione lpg.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar endriu73
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 159 2.4 SW ; AR 155 1,8 8V
    Postów
    324

    Domyślnie

    no i du.... reduktor do wymiany
    Jakieś 2 tygodnie temu sam regenerowałem reduktor; kupiłem zestaw regeneracyjny i powymieniałem wszystko co się dało.Oczywiście spirali,które oddają ciepło,nie udało się odratować ponieważ przy demontażu były tak zapieczone w nagarze, że przy demontażu zamieniły się w ciągnione druty.
    Wszystko wyczyściłem, złożyłem jak należy i pojechałem na regulację.
    Na regulacji wyszło że jednak wtryski się skończyły, zmieniłem wtryski to teraz z kolei reduktor nie trzyma ciśnienia
    Ciśnienie skacze nieliniowo nawet do 3,5 bar podczas jazdy ( na postoju 1,8) i morał z tego taki że trzeba dołożyć kolejne "stówki" do instalacji.
    Szlag mnie już trafia z tym gazem

  5. #15
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Jeśli tak jak piszesz instalacja ma 25000km zrobione i poleciały wtryski [to mnie akurat nie dziwi] ale i reduktor to trzeba zastanowić się nad parametrami pracy instalacji, szczególnie nad warunkami przejścia na LPG jakie ustawił monter, skamieniały szlam w parowniku i tak szybkie zużycie membran to ewidentnie wina zbyt niskiej temp. przejścia na LPG. Druga sprawa sprawdź czy dobrze w obieg cieczy wpięto reduktor.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar endriu73
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 159 2.4 SW ; AR 155 1,8 8V
    Postów
    324

    Domyślnie

    Grzesiek te ostatnie czerwone valteki, które miałem zrobiły 25kkm natomiast instalacja ma jakieś 65kkm tak więc parownik też swoje już przeszedł.
    Temperatura przejścia na LPG jest bodajże na 30 stopni (jeździłem parę dni z ustawioną na 20 stopni ale to było nieporozumienie).
    Co do reduktora to wpięty jest poprawnie i na stan dzisiejszy to winię za wszystko ten reduktor. Jeśli kiedyś wymienię na nowy i wyreguluję gaz to zdam relacjację czy problem ustąpił.
    Pozdrawiam

Podobne wątki

  1. Listwa omvl dream XXI sl
    Utworzone przez turek1601 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 19-04-2013, 14:32
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-04-2012, 16:02
  3. Padł sterownik omvl dream XXI n
    Utworzone przez rafao3 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-02-2010, 21:37
  4. [156] Niebieskie światła postojowe
    Utworzone przez daniiels w dziale Styling - Body Kit
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 15-11-2009, 20:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory