Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: tłumik środkowy + wyciek

  1. #1
    Pucik
    Gość

    Domyślnie tłumik środkowy + wyciek

    Przywitanie na forum już było. Mam nadzieje, że zaaklimatyzuje się tutaj szybko i będę przyjemnie z Wami spędzał czas

    A teraz parę problemów i pytań od "nowego" użytkownika Alfy.

    Czy w 146 tłumik środkowy jest tak bardzo nisko? Szukałem odpowiedzi na ten temat ale niestety nie znalazłem nic konkretnego. Problem polega na tym, że przy parkowaniu na osiedlowych dróżkach muszę wdrapywać się na chodniki, krawężniki etc. i tłumik środkowy (domniemuje, że to on jest sprawcą gdyż nie widziałem mojej Belli jeszcze od spodu) trze po ziemi niemiłosiernie Czy jest to normalne, czy ewentualnie da się coś z tym zrobic?

    Drugie pytanie dotyczy wycieku. Alfa po dłuższym postoju zostawia plamę mniej więcej na wysokości silnika na samym środeczku. Jest to bezbarwny tłusty płyn. Co to może być? Miałem wymieniany kompletny rozrząd + pompę wody. Z góry silnik jest suchy, ciekło trochę z tej uszczelki koło rozrządu, ale uszczelka obok rozrządu i rozrząd został wymieniony. Motorek to 1.4TS.

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    Jeśli chodzi o prześwit, niestety wszystkie alfy nisko siedzą - w końcu samochody o zacięciu sportowym Jedynym rozwiązaniem jest podniesienie samochodu na wysokich oponach.

    Możliwe że to płyn chłodniczy z któregoś węża a raczej nie dokręconej opaski. Otwórz maskę i pomacaj węże jeśli któryś będzie wilgotny masz odp. Najlepsza odpowiedz byłby kanał i dokładne oględziny
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  3. #3
    Pucik
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał aniol_jojo Zobacz post
    Najlepsza odpowiedz byłby kanał i dokładne oględziny
    I chyba tak zrobię niebawem, bo męczy mnie co tam od spodu w ogóle słychać. Mam nadzieje, że to faktycznie nic poważnego i moja przygoda z Alfą zacznie się pozytywnie

    Jeszcze jedno pytanko mi się nasuwa. Czy we wszystkich 146 lusterko lewe tak przybliża? Prawe jest "normalne". Jeździłem różnymi samochodami, ale jak pierwszy raz popatrzyłem w lusterko to dla mnie był szok. Jak przez lupe

  4. #4
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Carlos71
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    była 145 1.4 TS Pack Sport, jest GT 1.9 JTD
    Postów
    241

    Domyślnie

    A co do tłumika to może masz pourywane gumy, które go trzymają, tak jak kolega wyżej radzi kanał i posprawdzać

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    W Gtv wszystko przybliża, lusterko wsteczne (w kabinie) mniej, boczne bardziej. Może miałeś wymieniane szkło w lusterku dlatego tam masz
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar kaes
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 145 1,4 bx 1995
    Postów
    787

    Domyślnie

    Ten wyciek też może być z maglownicy- obserwuj poziom płynu wspomagania. :/
    Wziuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum...Co to było? Takie szybkie i piękne?
    To 145 boxerek oczywiście!

  7. #7
    Pucik
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał kaes Zobacz post
    Ten wyciek też może być z maglownicy- obserwuj poziom płynu wspomagania. :/
    Zgadza się, to co kapało od spodu to był płyn wspomagania Wylało się trochę tego, ale zalałem Prestona i wszystko przycichło nawet jakby lepiej chodziło niż na początku. Teraz Alfa zostawia 2 kropki plamy. Myślę żeby jeszcze dolać Prestona z uszczelniaczem.
    Pytanie teraz, co zrobić jak to nie pomoże? Czy będzie to maglownica, a może pompa wspomagania albo jakiś wężyk, którym płynie ten płyn?
    Czy jest możliwe, że obroty silnika na biegu jałowy mogą rosnąć w momencie, gdy odkręcam kierownica na maxa w lewą albo prawą stronę?

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar kaes
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 145 1,4 bx 1995
    Postów
    787

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pucik Zobacz post
    co zrobić jak to nie pomoże?
    jasne, ze nie pomoże na dluższą mete, pewnie masz maglownicę do regeneracji. Najwięcej kapie wtedy, gdy silnik i pompa pracuje, gdy stoi to nie. dolewaj Prestone z uszczelniaczem, a póki co przeglady rób u znajomego. a silnik może zmieniac obroty, bo przy skręcie zmienia się obciążenie.
    Wziuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum...Co to było? Takie szybkie i piękne?
    To 145 boxerek oczywiście!

Podobne wątki

  1. [164] Tłumik środkowy
    Utworzone przez zawigrze w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post / autor: 21-08-2012, 22:10
  2. Tłumik środkowy w GTA
    Utworzone przez krzyzowiec w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 10-06-2012, 16:09
  3. [164] Tłumik środkowy 2.0 V6 TB
    Utworzone przez neron78 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 09-06-2009, 16:51
  4. [75] Tłumik środkowy 2.0 TS Kat
    Utworzone przez amigas w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-06-2009, 13:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory