Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Światła ksenonowe - diagnoza

  1. #1
    Marekjp
    Gość

    Domyślnie Światła ksenonowe - diagnoza

    Moje pytanie brzmi - czy w modelu sprzed liftingu z fabrycznymi ksenonami ktokolwiek łączył się ze sterownikiem świateł np. examinerem. Czy diagnoza ksenonów tyczny się modelu po lifcie i jego bi-ksenonów.

  2. #2
    Alfa166Nero
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marekjp Zobacz post
    Moje pytanie brzmi - czy w modelu sprzed liftingu z fabrycznymi ksenonami ktokolwiek łączył się ze sterownikiem świateł np. examinerem. Czy diagnoza ksenonów tyczny się modelu po lifcie i jego bi-ksenonów.
    Nie łączyłem się i z tego co mi wiadomo nie można tego zrobić w 166 przed FL.

  3. #3
    Marekjp
    Gość

    Domyślnie

    Diagnozują się jednak, w odróżnieniu od wielu innych marek pojazdów tu trzeba po prostu włączyć światła żeby się połączyć.

  4. #4
    Alfa166Nero
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marekjp Zobacz post
    Diagnozują się jednak, w odróżnieniu od wielu innych marek pojazdów tu trzeba po prostu włączyć światła żeby się połączyć.
    Co dokładnie można zdiagnozować ?

  5. #5
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    a czy połączyć się można tylko examinerem, bo ja właśnie u siebie w modelu po lifcie będę wymieniał czujniki na obu wahaczach, bo pomimo szczelnej i hermetycznej obudowy zgniły w środku...mam już zamówione...

    I takie pytanko...czy po ich założeniu wszystko wróci do normy (czytaj światła świecące dalej niż 10m przed maską i samopoziomowanie) czy muszę jechać na examinera lub sam coś zadziałać jakimś softem...bo alfadiag chyba tego nie ruszy...
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  6. #6
    Marekjp
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Scorpion Zobacz post
    Co dokładnie można zdiagnozować ?
    Tak więc można przeczytać identyfikację, odczytać i skasować usterki, odczytać parametry bieżące, wykonać test silniczków (dół/góra) i wykonać kalibrację położenia świateł.

    ---------- Post dodany o godzinie 09:08 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 08:59 ----------

    Cytat Napisał danus77 Zobacz post
    a czy połączyć się można tylko examinerem, bo ja właśnie u siebie w modelu po lifcie będę wymieniał czujniki na obu wahaczach, bo pomimo szczelnej i hermetycznej obudowy zgniły w środku...mam już zamówione...

    I takie pytanko...czy po ich założeniu wszystko wróci do normy (czytaj światła świecące dalej niż 10m przed maską i samopoziomowanie) czy muszę jechać na examinera lub sam coś zadziałać jakimś softem...bo alfadiag chyba tego nie ruszy...
    Nie tylko examinerem, texa powinna sobie poradzić (to w końcu włoski tester), w cdif/2 jest diagnoza ksenonów sprzed liftu ale prawdopodobnie można tym programem bez problemu też zrobić kalibrację ksenonów po lifcie (jeszcze sprawdzę i powiem na 100%), sprawdzę też czy ktsem boscha też da radę. Wieczorem albo jutro sie odezwę.

  7. #7
    Alfa166Nero
    Gość

    Domyślnie

    No z tą kalibracją by była rewelacje. Mi ewidentnie mówili, że nie da się tego zrobić poprzez sterownik - tylko ręcznie.

  8. #8
    Marekjp
    Gość

    Domyślnie

    KTS odpada, kalibracji ksenonów nie zrobi - silnik, ABS i poduszka - to wszystko z czym się skomunikował.

  9. #9
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    czy ktoś ma pomysł o co biega moim ksenonom...wymieniłem oba czujniki poziomowania bo były zgnite w środku...było ok przez około 2 tygodnie, po czym znów pokazała się kontrolka awarii świateł...sprawdziłem wszystkie żarówki są oki ale światła przestały reagować na zmianę dźwigni przedniego czujnika poziomowania a na tylny reagują prawidłowo..po wypięciu kostki z czujnika zauważyłem ślady wilgoci więc wszystko wysuszyłem a piny i kostkę kabla przeczyściłem...po tej operacji światła zachowują się w następujący sposób:
    po włączeniu świateł podnoszą się do góry do normalnego położenia, po czym po kilku sekundach opadają całkowicie na dół (słychać pracę silniczków regulacji)...po następnych kilku sekundach znów słychać silniczki regulacji jak ciągną światła do góry do normalnego położenia...i tak w kółko co kilka sekund światła chodzą góra - dół...
    Czy ktoś ma jakiś pomysł...????
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  10. #10
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    problem latających w te i z powrotem ksenonów częściowo rozwiązałem..tzn. obróciłem dzwigienkę czujnika przedniego prawie pionowo do góry i zabezpieczyłem paskiem żeby się nie przemieszczało...co zyskałem..???
    a no to że światła świecą prawidłowo na wysokość i zachowują się tak jakby wszystko było oki oraz reagują na tylny czujnik poziomowania...a wady:
    - brak reakcji na przedni czujnik poziomowania
    - świecąca sie lampka na liczniku...
    Ale porównując to do wcześniejszego świecenia 3 metry przed machę to pryszcz...a kolejnych 200zł na nowy czujnik nie wydam...wolę kupić kompa do samochodu i zrobić multimedia center...
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

Podobne wątki

  1. [MiTo] Lampy ksenonowe regulacja.
    Utworzone przez Capricorn w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 02-07-2019, 23:18
  2. Żarówki - lampy ksenonowe
    Utworzone przez pawel365 w dziale GT
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-07-2015, 21:01
  3. [159] Reflektory ksenonowe Alfa 159
    Utworzone przez wariiat w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 22-06-2015, 12:46
  4. Za długie żarniki ksenonowe?!
    Utworzone przez komarosss w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 21-07-2011, 08:18
  5. [164] Lampy ksenonowe
    Utworzone przez NOE w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-01-2008, 12:30

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory