Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Temat: Silnik benzyna pracuje jak deasel

  1. #11
    jacksoon
    Gość

    Domyślnie

    Książka na bank jest prawdziwa dodatkowo mam dołączone rachunki za naprawy. Raczej to drugie o nieuczciwości aso.
    Poprzedni właściciel robił wszystko w aso włacznie z zalewaniem płynu do spryskiwaczy ! Kasę miał to go to mało obchodziło ile wyda , a jak była kasa to go pewnie kroili. W tanich chińkich butach przeszedłbym więcej km niż to auto przejechało od wymiany do wymiany - skrajny przypadek to 7 tyś km.
    Graty jakiej firmy zakupić ? Nie chcę kupić czegoś co po 7 tys znowu padnie , bo będę wył !
    pzdr

  2. #12
    majkelalfa1
    Gość

    Domyślnie

    Trwałość fazatora zależy wprostproporcjonalnie od poziomu oleju i moim skromnym zdaniem tylko od tego no może troszeczkę od stylu jazdy. Ta wymiana oleju po wymianie fazatora to bajka.
    To tylko moja opinia.
    U mnie padł po 20 tyś. bo poziom spadł do minimum.

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    To jakieś mity z tym poziomem oleju. Wariator to urządzenie ciśnieniowe, które ma podane ciśnienie oleju od pompy, po otwarciu specjalnego zaworu sterowanego przez ECU. Pompa wytwarza takie samo ciśnienie bez względu na poziom oleju w misce olejowej, bo jest w nim zanurzona niżej niż to określa stan minimum. Jeżeli wlaściciel samochodu utrzymuje stan oleju między kreskami na wskaźniku, to cały silnik będzie miał odpowiednie smarowanie, włącznie z wariatorem. Może tylko być, że ten zawór jest niesprawny lub niedrożny, ale to zupełnie inna historia.
    A wracając do tych częstych wymian wariatorów w ASO to pewnie tak właśnie było, jak napisałeś. Gość się nie znał na mechanice AR, to go kroili, jak tylko mogli. Ja jeszcze nie słyszałem, żeby wariator padł po 7 tys. km.

  4. #14
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafal_n5 Zobacz post
    wskazania na liczniku są niedokładne z tych 75 z wskaźnika może się zrobić 90 z komputera także może być ok
    że wskaźnik kabinowy jest niedokładny to wiem ale żeby aż tyle ?
    wypada podłączyć pod komp i sprawdzić rzeczywistą temp.

    Cytat Napisał Fistasz Zobacz post
    U mnie cały czas pokazuje około 70 stopni. A termostat wymieniałem przed zimą wiec sprawny.
    no też może się zgadzać - termostat masz np sprawny ale czujnik temp zepsuty i podaje fałszywe dane

Podobne wątki

  1. 156 2.5v6 AR32401 rok 1999 - silnik nie pracuje na cylindrach
    Utworzone przez schykowski w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 27-08-2015, 12:18
  2. Silnik pracuje po wyłączeniu zapłonu 2.4 JTD
    Utworzone przez janek27 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-09-2013, 00:27
  3. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 24-03-2013, 21:57
  4. [2.0 JTS] silnik lepiej pracuje jak jest zimny
    Utworzone przez Pio w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-05-2011, 16:05
  5. [146] Benzyna pracuje tak głośno jak Diesel.
    Utworzone przez piotrsobon w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-10-2008, 18:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory