Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Temat: TS szarpanie

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar michal832
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Gorzów Wielkopolski
    Auto
    156 2.0 TS 99r. M1.5.5
    Postów
    56

    Domyślnie

    przed tym wszystkim byla wymina krokowego czysta przepustnica wraz z adaptacja i ok. jakis tydzien pozniej szrpanie ,wymiana swiec i wydawalo sie ze ok ale na szybkim ruszaniu, na spokojnym to samo a to duzy problem z jazda po miescie bo zeby bylo ok to trzeba 3tys wkrecac a spalanie rosnie. dzwonilem do aso a oni ze trzeba zajechac na sprawdzenie komp-175zl i ewentualne skasowanie bledów to podziekowalem bo pewnie z kilka jazd do nich na kompa jak to serwis zarobmy na alfistach

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - sonda lambda ponizej a MAF to test do odcięcia zapłonu i pomiar przepływności oraz napiecia na MAF-ie.
    - szarpanie to czasami wypadanie zapłonu w silniku, nie dotyczy sytuacji jesli występuje przy ściśle okreslonych obrotach silnika.

    ---
    [COLOR="Silver"]
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #13
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    powiedz mi tylko jeszcze jakie parametry powinien mieć sprawny przepływomierz?
    proszę

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - mi zawsze przy odcięciu daje 408 kg/h oraz napięcie około 4.45 V , czyli 480 kg/h.
    - deptamy bardzo dynamicznie, pod warunkiem że silnik nagrzany, czyli temp. > 70 stopni C.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar michal832
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Gorzów Wielkopolski
    Auto
    156 2.0 TS 99r. M1.5.5
    Postów
    56

    Domyślnie

    dziwna sparawa dzis wyszla ,mianowicie odlaczam przeplywke a samochod chodzi a 2-3 dni wczesniej gasl. po odlaczeniu falowanie nasila sie i przygasa lecz nie gasnie.
    alfa diag pokazal blad czujnika powietrza wlotowego (P0110) temp. powietrza -33
    oraz P0130 czujnik O2 (bank1 czujnik1)
    jutro bede mial przeplywke i sonde na podmianke zobaczymy co bedzie.
    Po skasowaniu beledow samochod nadal szarpie:/

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar michal832
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Gorzów Wielkopolski
    Auto
    156 2.0 TS 99r. M1.5.5
    Postów
    56

    Domyślnie

    po wymiane przeplywki nie szarpie, dzis bylem na zlocie i blad sondy sie pojawil.Wrocilem do domu wymiana sondy i adaptacja a tu obroty 4 tys:/ i tak caly czas jaka moze byc przyczyna wczesniek krokowy ok a i pojawil sie blad p1513 zostal skasowany ale obroty dalej4 tys
    Ostatnio edytowane przez michal832 ; 25-04-2010 o 19:51

  7. #17
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar ZENDER
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    laski
    Auto
    SAAB 9-3 AERO CABRIO , ALFA 75 TS Recaro
    Postów
    277

    Domyślnie

    Podpinam sie pod temat . Mam podobny problem , auto to alfa 166 2ts , auto na zimno nie wchodzi na obroty , szarpie , zapala sie czerwona marchewa , jak sie zagrzeje jest w miare ok , testuje auto unidiagiem i tylko co jest podejrzane to sonda jak auto jest zimne to sonda stoji na 0.35v i w miare nagrzewania rosnie tylko do 0.45 jak pojezdze to idzie do gory do 0,75 i wiecej nie idzie , wszsytko jest ok jak czasami zacznie oscylowac poprawnie od 0.2 do 0.85 v , dodam ze zadne obroty mi nie faluja jak oscyluje , czsami jak sobie stanie na wartosci 0.55 to faluje a jak na 0.35 to nie , jak pojezdze dynamicznie i puszczam gaz to dobija do zera , podejrzewam tez silniczek krokowy , kiedys obroty falowaly ale jak mechanik zrobil adaptacje to od tamtej pory szarpie i duzo pali a obroty idelane .Poprosilbym o jakies podpowiedzi czy mieliscie jakies objawy co wymieniliscie i pomoglo

Podobne wątki

  1. Szarpanie [156]
    Utworzone przez marieczko w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-09-2015, 15:33
  2. Szarpanie
    Utworzone przez jarzyn w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-04-2014, 19:54
  3. Dym i szarpanie
    Utworzone przez lubo89 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 05-07-2011, 08:24
  4. [GTV] Szarpanie.
    Utworzone przez kubus_stunt w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 05-05-2011, 09:11
  5. Lpg-szarpanie
    Utworzone przez sław w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 07-06-2009, 20:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory