Strona 9 z 12 PierwszyPierwszy 123456789101112 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 111

Temat: Alfa Romeo do 5 tys. zł

  1. #81
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Zawory nie, ale w porównaniu do pierwszej V6 którą oglądałem wypada marnie. Ciężko mi to opisać ale nie do końca pracował tak jak powinien. No i kultura serwisowa właściciela pozostawia wiele do życzenia, krótko mówiąc nie sądzę żeby o nią dbał. Co do czujnika to aż tak może przekłamywać?? No i miał stożek, wyglądał na długo nie czyszczony.
    Oczywiście to tylko moje odczucia, mogę się mylić.

  2. #82
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    Jak wstwiony stożek to można się domyślać, że przepływka jest strzelona. Może to być głównym powodem.
    Z tego co pamiętam to między 2 barami a 1.5 to nei ma duzej roznicy na wskazniku. 1.5 bara na rozgrzanym to raczej normalne ciśnenie (olej 60-80 stopni).
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  3. #83
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Więc dodam że wskaźnik oleju nie drgnął jeszcze a o ile mi wiadomo to na zimnym powinien tym bardziej mieć wyższe ciśnienie.
    No i różne teksty typu po co na stację diagnostyczną, jak chcemy to może zadzwonić do jednego gościa żeby podjechał i obejrzał (zakładam że znajomy), do innego co się zna na alfach (pewnie też znajomy) więc trochę mało to obiektywne. Do mnie to po prostu nie przemówiło i miałem wrażenie że za wszelką cenę chce się jej pozbyć.

  4. #84
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Może facet ma ochotę przyjechać do Warszawy to ja bym ją sprawdził

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #85
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Mówił że ostatnio był w Warszawie, możesz go zapytać. Twoja ocena była by bardziej wiarygodna Mnie najbardziej zniechęciło jego podejście do aut. Co prawda wiedzy teoretycznej co, gdzie i jak trochę ma, ale raczej nie przenosi się to na praktykę.
    Spróbuj, może się skusi a i ja z miłą chęcią poznam Twoją opinię na temat tego auta.
    Ostatnio edytowane przez kasztelan ; 21-04-2010 o 12:46

  6. #86
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    A co sądzicie o 155 2.0 TS 16V od pierwszego właściciela z przebiegiem 220 tys. bez gazu, i co ciekawe do tej pory dół silnika nie był ruszany Auto do samego końca użytkowania serwisowane u Twardowskiego, z tym że od jesieni stoi w garażu już tylko przepalane. Właściciele raczej Alfisti bo przesiedli się na 156SW Jak to z nimi bywa lewy tylny błotnik ma dwa purchle, ale prawy już sporo zeżarty i co gorsze złapało też już tego nadkola które widać po otwarciu drzwi więc nie obyło by się bez spawania kawałka :/
    Mam problem czy brać ją na dalsze oględziny do SKP czy jednak za dużo roboty przy tym będzie...

  7. #87
    karolm
    Gość

    Domyślnie

    Ja właściwie mam podobny problem, co założyciel wątku z tym, że nie jest to mój pierwszy samochód, mam pewne wymagania : P i jestem raczej niewielki, w dużych samochodach (164) się źle czuję...
    Nie udało mi się kupić tej 155 V6 za 3tys, o którą tak wypytywałem, nie sprzedałem wtedy na czas "opelka", teraz sytuacja się nieco zmieniła - za 3 tygodnie będę miał kaskę, powiedzmy 5000 na samochód, no i z 1,5tys trzeba liczyć na jakiś rozrząd i takie tam, żeby do kolejnej wyplaty, się przekulać.

    Ktoś napisał, czysto subiektywnie, że 33 prowadzi się lepiej od 155, a ma ktoś takie (subiektywne) porównanie 155 lub 33 do 145/146? Niestety tylko 145 kumpla jeżdzę dość regularnie, więc tylko takie mam porównanie, pewnie bym go namówił, żeby mi ją sprzedał, ale 1.4... to dla mnie za mało, a też kupił za jakieś grosze i działa .

    Myślicie, że uda mi się wyrwać za 5tys 155 z 2.0 16v lub 8v, albo 2,5v6, tak by do końca wakacji stanowiła mój jedyny samochód, który powoli zacząłby spełniać rolę drugiego oczka w głowie? Myślę jeszcze o 146, ale serduszko podpowiada ten pierwszy model .

    Czy ktoś kojarzy tę Alfę, albo przynajmniej komis? Przebieg z dwa razy większy ma, jak każdy na allegro, ale to nieważne...
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8714799
    Czy taka cena za 146 po lifcie nie jest aby za niska?:
    http://moto.allegro.pl/item102391178...46_okazja.html
    na tej aukcji jest chyba sam silnik z tej samej:
    http://moto.allegro.pl/item102482233...s_benzyna.html
    też nie wiem co o tym myśleć, albo zastanawia się czy zostawić sobie budę na swapa, albo nie wiem...

  8. #88
    thing
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał karolm Zobacz post
    Myślicie, że uda mi się wyrwać za 5tys 155 z 2.0 16v lub 8v, albo 2,5v6, tak by do końca wakacji stanowiła mój jedyny samochód, który powoli zacząłby spełniać rolę drugiego oczka w głowie? Myślę jeszcze o 146, ale serduszko podpowiada ten pierwszy model .
    kupisz kupisz, tylko trzeba cierpliwie czekać i szukać
    napewno nie nastawiaj się że kupisz i będziesz jeździć, bo napewno trzeba będzie zainwestować w to i tamto. Ja kupiłem auto do rejestracji +ubezpieczenie i wyszło mnie ok. 5tys, ale to nie koniec wydatków

  9. #89
    karolm
    Gość

    Domyślnie

    Nawet nie liczę, że kupię funkiel nówkę. zresztą ja lubię sobie podłubać przy aucie i nie toleruję druciarstwa i prowizorki. O.

    Natomiast nie wiem, czy nie uda mi się odkupić za niewielką kasę tej 145 kumpla, w Polsce przelatała z 3000km w tym połowę z tego ja. Pies nauczyłby wsiadać się do 3D, więc argument 4 drzwi by mi odpadł, tylko ten motor słaby (1.4), ale za to przynajmniej wiem gdzie była bita jakie ma problemy i że rozrząd był na pewno wymieniony, a to już jakiś argument...

    Do rzeczy...
    Alfa ciągnie na prawo, oraz kierownica jak się jedzie prosto jest lekko skręcona. Powiedzmy, że wcześniej by się sprawdziło geometrię, przy czym chyba nie ścina opon i starły się równomiernie przez ten czas, to może tylko jakiś wahacz, albo pęknięta sprężyna? Czy da się ustawić tę kierownicę? Zakładając, że auto jest proste..
    Drugi problem ma z hamulcami. Jak pierwszy raz do niej wsiadłem, chciałem lekko przyhamować okazało się, że pedał leciutko chodzi, a ja przyzwyczajony do niemieckiej toporności poleciałem do przodu myśląc, że auto lekko zwolni za drugim razem prawie wrąbałem się w samochód przede mną hamujący na trasie, bo okazało się, że ona tylko tak do pewnego momentu... potem jest konkretny opór, czy to tylko układ hamulcowy może być zapowietrzony/pompa hamulcowa do regeneracji/wymiany, czy coś poważniejszego? Tu mam w sumie teorię na ściąganie, może zacisk się zapiekł i lekko hamuje prawe koło?
    No i jak ostatnio nią jechałem w trasie (z 5 na plusie było), motor osiągnął wg wskaznika jakies 70'C, termostat jakiś?
    Nic jak dotąd z tym jej nie robiliśmy, bo zimę spędziła u lakiernika (słup od bramy wjazdowej niespodziewanie wtargnął na drogę!), a w sezonie to on motocyklem jeździ..
    Reszta to kosmetyka...
    Edit: jeszcze drążek zmiany biegów jest luźny...

    Opłaca się za powiedzmy 3000 pakować w alfę z takimi problemami jeśli będzie prosta?
    Ostatnio edytowane przez karolm ; 09-05-2010 o 10:33

  10. #90
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Przyczyną ściagania i skreconej kierownicy jest żle ustawiona zbieżność. Jak jest to 145 z boxerem to na pewno bym kupił. 1.4 T.Sa nigdy

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory