Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: dziwny gwizd w 2.0ts

  1. #11
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    wro
    Auto
    156 2.0 ts
    Postów
    22

    Domyślnie

    Ja obstawiam rolkę/napinacz paska wyrównoważającego - u mnie podobnie gwizdało gdy był zbyt mocno naprężony ten pasek.

    pozdr.

  2. #12
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    wlkp
    Auto
    156 2.0 ts
    Postów
    169

    Domyślnie

    i jak sobie z tym poradziłes? aby ten pasek wymienić trzeba wymieniac cały rozrząd?

  3. #13
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    wro
    Auto
    156 2.0 ts
    Postów
    22

    Domyślnie

    pasek jest na wierzchu, zaraz po zdjęciu osłony rozrządu jest do niego dostęp - paska rozrządu nie trzeba ruszac, ale możesz zdjąć pasek wyrównoważający i będzie wtedy jasne czy świszczy dalej czy nie.

  4. #14
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    wlkp
    Auto
    156 2.0 ts
    Postów
    169

    Domyślnie

    a to można odpalić silnik bez tego paska równowazącego? czy ten twój świst to było cos takiego jak na filmiku który wstawiłem? w Towim przypadku pomogła wymiana roki tego paska tak?
    pytam bo rozrząd był robiony zaledwie ok. 20 tys km temu i niestety wiem że tego paska balansowego nie wymienili

  5. #15
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    wro
    Auto
    156 2.0 ts
    Postów
    22

    Domyślnie

    To znaczy u mnie to było tak, że podczas wymiany rozrządu ten pasek "balansu" został zbyt mocno napięty i wystarczyło popuścić na napinaczu. Dźwięk był podobny do tego u Ciebie z tą różnicą, że u mnie go było słychać od razu i nasilał się ze zwiększaniem obrotów. Z tym, że nie była założona osłona rozrządu.
    Bez tego paska można silnik odpalić i będzie chodził normalnie - są nawet asy co jeżdżą bez tego paska, ale takich praktyk nie polecam. Mam nadzieję, że coś pomogłem. Podrawiam.

  6. #16
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    wlkp
    Auto
    156 2.0 ts
    Postów
    169

    Domyślnie

    mój tez sie nasila wraz z obrotami ale słychac go dobrze dopiero gdzies ok 3000tys. chyba tak śmigam już od dośc dawna bo w kabinie tego nie słychać az tak (lekki gwizd przy 3 tys.)i dopiero teraz zwrócilem uwagę i słuchałem przy otwartej masce. mam nadzieję że niczego nie popsułem

  7. #17
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    wro
    Auto
    156 2.0 ts
    Postów
    22

    Domyślnie

    Póki się nic nie urwało to chyba jeszcze się nie popsuło zbytnio. Ja bym zwalił tą osłone rozrządu - duzo więcej z tym roboty nie ma niż z wymianą paska PK, a samo to już da odpowiedź czy to stamtąd te dźwięki.
    Zobacz sobie w dziale "zrób to sam" jest manual o wymianie rozrządu - jest cały układ rozrysowany, jak ustawić napinacze, co w jakiej kolejności itp.

    http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...v_t_spark.html
    Ostatnio edytowane przez sam ; 26-04-2010 o 11:27

  8. #18
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    wlkp
    Auto
    156 2.0 ts
    Postów
    169

    Domyślnie

    dźwięki na bank z rozrządu i mam nadzieje, że to tylko ten pasek balansowy

Podobne wątki

  1. [145] Dziwny gwizd
    Utworzone przez albert1989 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-02-2015, 09:55
  2. Dziwny gwizd przy przyśpieszaniu 2.0 TS
    Utworzone przez trk0 w dziale 166
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 06-08-2013, 19:16
  3. Dziwny gwizd alfa romeo 156 2.5 V6
    Utworzone przez Kame122 w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 15-05-2013, 22:07
  4. dziwny gwizd
    Utworzone przez turlisalfaromeo w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 26-02-2010, 09:58
  5. Dziwny gwizd i utrata mocy
    Utworzone przez sir_dominic w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 20-09-2009, 13:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory