Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 24 z 24

Temat: Pomoc w interpretacji próby przelewowej wtrysków :)

  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar Magik
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Skawina
    Auto
    Była:156 SW 2,4 20V Jest: Kia Sorento 3,5 V6+VW GOLF V PLUS 1,9 TDI[EGR off/pwrd conmir.pl]
    Postów
    587

    Domyślnie

    Zaraz podepnę kompa i sprawdzę. Niestety pewnie nie wyjdzie bo jak sobie klikam zakładkę actuators w FiatEcuScan to nic tam się załączyć nie chce. Ale spróbować można

  2. #22
    Użytkownik Romeo Avatar Magik
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Skawina
    Auto
    Była:156 SW 2,4 20V Jest: Kia Sorento 3,5 V6+VW GOLF V PLUS 1,9 TDI[EGR off/pwrd conmir.pl]
    Postów
    587

    Domyślnie

    A więc tak... podpiąłem ten komputer. To działa tylko na wyłączonym silniku i nie ma tam nic do sprawdzenia siłownika uruchamiającego przepustnicę.
    Postanowiłem to rozkręcić wszystko, wraz z ponownym przeczyszczeniem overboosta. Spostrzeżenia:
    1. Nie do końca wiem jak działa przepustnica (znaczy - zasadę znam, ale tylko teoretycznie). W moim silniku jest ona otwarta na maksimum. Nie wiem czemu, ale wydaje mi się, że powinna być zamknięta... Przynajmniej tak w benzyniakach było, a jak wspomniałem pare postów wyżej to jest mój pierwszy diesel.
    2. Po wyłączeniu silnika overboost zaczyna brzęczeć. I nie było by w tym nic nadzwyczajnego, gdyż wcześniej też buczał, lecz teraz ma jakby jakiś problem z przesunięciem tłoczka od gruchy (w tym samym momencie co wyłancza się overboost wyłancza się również siłownik sterujący przepustnicą). Trwa to dużo dłuzej niż przed wszystkimi zabiegami "naprawczymi" Około minuty. Przez ten czas overboost pożądnie się nagrzewa.
    3. Rafał miałeś chyba rację, to przepustnica a nie wtrysk. Tylko jak to naprawić?
    4. Jak ściągnę przewód od gruchy to słychać uciekajace powietrze. Zresztą tak smo jest jak ściągnę ten drugi.
    Ostatnio edytowane przez Magik ; 27-04-2010 o 15:35

  3. #23
    Użytkownik Romeo Avatar rafal_n5
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR147 1.9jtd16v, AR 159 1.9jtdm 8v
    Postów
    866

    Domyślnie

    przepustnica zamyka się tylko podczas gaszenia silnika,jak się nie zamyka trzęsie silnikiem.Po ściągnięciu siłownika musi chodzić lekko bez oporów.Testy urządzeń wykonawczych robi się przy włączonym zapłonie oraz zgaszonym silniku.Można jeszcze ją sprawdzić :niech jedna osoba zapala i gasi silnik,a druga niech obserwuje czy rusza się siłownik.Generalnie ten siłownik niewiele ma do twojego problemu,chyba że ecu przechodzi w tryb awaryjny.Nie odpowiedziałeś czy masz jakieś błedy na kompie,jeżeli są to jakie?

  4. #24
    Użytkownik Romeo Avatar Magik
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Skawina
    Auto
    Była:156 SW 2,4 20V Jest: Kia Sorento 3,5 V6+VW GOLF V PLUS 1,9 TDI[EGR off/pwrd conmir.pl]
    Postów
    587

    Domyślnie

    Żadnych błędów nie wyświetla komputer. I tu właśnie jest pies pogrzebany, bo przynajmniej wiedziałbym gdzie szukać :/
    A tak to wogóle te urządzenia podciśnienia jakoś u mnie kiepsko chodzą. Pomimo, że wężyki zasysają powietrze. No i ten overboost, który się nagrzewa... U trzech mechaników byłem i elektronika. Dwóch stawia na wtryski, jeden na pompę, albo "coś tam z tymi od turbiny" a elektronik podpiął pod kompa i wie tyle co ja... że wszystko chodzi a nie chodzi. Bądź tu mądry.

Podobne wątki

  1. Wtryskiwacze - wydruki z EPS708 proźba o pomoc w interpretacji
    Utworzone przez dawidkarim w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-05-2015, 11:34
  2. Sensor airbag i pomoc w interpretacji eper
    Utworzone przez slavol w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-02-2014, 22:06
  3. Wynik próby przelewowej 2.4 JTD proszę o pomoc
    Utworzone przez pawel2910 w dziale 156
    Odpowiedzi: 56
    Ostatni post / autor: 04-09-2013, 19:28
  4. [Lancia Lybra] Interpretacja próby przelewowej
    Utworzone przez Krzysiek82 w dziale 156
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 24-03-2012, 17:29
  5. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-01-2011, 22:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory