Strona 11 z 13 PierwszyPierwszy ... 2345678910111213 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 110 z 124

Temat: Blokady wałka rozrządu

  1. #101
    Użytkownik Znawca Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    1,006

    Domyślnie

    Cytat Napisał Majkel Zobacz post
    Bez czujnika zegarowego. Znaki z przodu wału korbowego pokryły mi się i z tyłu było na 0 stopni.
    Blokady nie bardzo chicaly dojść do płaszczyzny głowicy i nie odwzorowywały krzywki.
    Eeee....
    Rewelka to by była jakby Ci się ustawienie z czujnika zegarowego pokryło ze wskazaniem na kole zamachowym...
    A tak to przód z tyłem zawsze się pokryje - no chyba że się komuś wał korbowy skręcił...

    Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl

  2. #102
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    Tzn, czujnika nie miałem. Jedynie sprawdziłem to na zasadzie, że wsadziłem kawałek prostego elementu w otwor od świecy i sprawdziłem kiedy przestaje się podnosić, a nie zaczął opadać.Taki domowy sposob.
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  3. #103
    Użytkownik Znawca Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    1,006

    Domyślnie

    Cytat Napisał SG0240 Zobacz post
    No to cieszę się, że chociaż jeden kolega ma takie same doświadczenia jak ja, bo już zacząłem powoli się zastanawiać, czy coś ze mną nie tak. No, ale to trzeba zrobić parę silników i mieć konkretny czujnik.
    Nie rozumiem tylko kolegi bubu, bo w sobotę zostało jasno dowiedzione, że w silniku jego samochodu ustawienie na tzw. znaki powoduje opóźnienie faktycznego GMP, zmierzonego czujnikiem o 2 st., co daje 0,03 mm skoku tłoka. Może, gdybyśmy rozebrali cały rozrząd i ustawili ten silnik zgodnie ze sztuką, to przekonałbym do czegoś kolegę bubu - a tak to cała para poszła w gwizdek.
    Zobacz - 3 setne milimetra = 2 stopnie
    Szkoda było fatygi z tym kawałkiem prostego elementu... no chyba że po to żeby łatwiej było znaleźć znaki na kole zamachowym...
    Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl

  4. #104
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Kolega Majkel powiela ten sam błąd, który robi wielu mechaników.
    Nie ma co się dziwić, że potem silnik źle pracuje, a koledze bubu321 wychodzą przedziwne pomiary.
    Jeśli do tego dodać złe blokady to "sukces" murowany.
    A ja już przez chwilę miałem nadzieję, że jest chociaż jedna alfa, w której znaki idealnie odzwierciedlają wskazania czujnika.

  5. #105
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - jeśli GMP tłoka , czyli odczytane z czujnika pneumatycznego nie pokrywa się z GMP pozornym, to mam mówić że jest dobrze.
    - bardziej na dzień dzisiejszy interesuje mnie temat: złe ustawienie rozrządu co powoduje w silniku .
    - bo może walczymy o marchęwkę ?
    - pracuję nad skryptem do pomiaru mocy oraz momentu obrotowego podczas jazdy na 2 biegu.
    - czyli dość prosty sposób poznania czy mam dobrze wszystko z silnikiem, czy nie.
    - sposób wymaga tylko zważenia kierowcy, pomocnika i notebooka na wadze.
    - jak będzie skrypt działał to się wybieram na testy auta.
    - wcześniej tylko POPRAWNE ustawienie rozrzadu na DOBRYCH blokadach.
    - kusi mnie aby podjechać do starego fachowca od tunningu, pan twierdzi że rozrząd ustawia się na szczelinomierz, troche ma rację w końcu wałek ssący powinien zacząć otwierać zawóry ssące a wydechowe powoli zamykać.
    - ale na razie w planach ustawienie rozrządu w domowym zaciszu.
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 28-04-2010 o 15:42
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  6. #106
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    może powinniśmy kupić sobie forumowe blokady i czujnik zegarowy. Nie miałem dostępu do czujnika zegarowego, wiec musiałem zmienić rozrząd w mniej humanitarny (mniej laboratoryjny) sposób.
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  7. #107
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - dobry pomysł , nawet chyba nie potrzeba na to ankiety.
    - jeden tylko warunek : gdzie są te dobre blokady ?
    - autona, HP, ICO, Toruń, Nowy Sącz.
    - a potem te dobre blokady do żywicy i modelowanie CNC na frezarce.
    - czy cena wyjdzie 50, czy 100 zł chyba nie jest ważne.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  8. #108
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    QBA może ma jeszcze KLIK
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  9. #109
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Tamte już sprzedałem jeśli będzie taka potrzeba to na dniach załatwiam następne.
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  10. #110
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    a potem te dobre blokady do żywicy i modelowanie CNC na frezarce.
    No to już do roboty ;] Ja właśnie skończyłem odlewy blokad do V6 ;] Jutro zapewne podjadę do ASO i wpakuję moje odlewy w ich oryginalne blokady wtedy będzie jasność. Oczywiście poinformuję o wyniku i podam wtedy co to za producent.
    Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 29-04-2010 o 22:12
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Podobne wątki

  1. [146] czujnik wałka rozrządu
    Utworzone przez hugolo w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-09-2012, 07:14
  2. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-10-2011, 20:18
  3. Koło wałka rozrządu
    Utworzone przez czapka w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-06-2009, 15:02
  4. Cena wałka rozrządu 2.4 Jtd 10V
    Utworzone przez kamko25 w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 14-04-2009, 20:19
  5. [145] Blokada wałka rozrządu
    Utworzone przez niemen w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 28-12-2007, 16:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory