no właśnie napisałem że jak podłącze sie do minusa w aku t wtedy jast napięcie na sądzie a jak do szaredo to dupa niema.
no właśnie napisałem że jak podłącze sie do minusa w aku t wtedy jast napięcie na sądzie a jak do szaredo to dupa niema.
Witam i jak wpadł ktś moze na jakiś pomysł? dziś znowu byłem u diagnosty tym razem w uk i nic nowego sie nie dowiedziałem. oto słowa diagnosty "powinniśmy zacząć od wymiany sondy no a jak to nie pomoze to wymienimy ecu" szczęka mi opadła jak to usłyszałem niwiem czy ze mną jest coś nie tak czy z tymi diagnostami co jeden to lepszy skończy sie na tym że powiedzom mi że musze wymienić polowe osprzętu! taka zgaduj zgadula. ręce opadają!
Witam ponownie. Dziś zaobserwowałem coś dziwnego a mianowicie jak zawsze po wykasowaniu błędów i po przejechaniu ok 10 km znów zaświeciła sie kontrolka. Pojechałem jeszcze raz podpiąć alfe pod kompa i wywaliło tylko jeden błąd P0141 (grzałka sondy) P0136 juz sie niepokazał. Porzyczyłem od znajomego uniwersalny skaner i postanowiłem go podpiąć i troche pojeżdzić z włączonym wykresem graficznym tejże sondy (ta za katem) i o dziwo sonda zaczeła oscylować pomiedzy 0,38v a 0,96v z częstotliwością ok 6 sekund dodam ze kilka dni temu stała w miejscu i nie oscylowała. Po przejechaniu 100km zaświciła sie kontrolka przedtem zaświecała sie po 10km i wywaliło znów 2 błędy P0141 i P0136 skasowałem i znów po 130km to samo. Dodam że sonda cały czas oscylowała. teraz moje pytanie czy oscylowała właściwie? dziwne jest też to ze kilka dni temu była martwa. Moze to wina złego styku? ale przecierz tyle razy je sprawdzałem! doradzćie mi coś prosze bo zwarjuje.
Kolego a jak przednie sondy się mają?
A katalizator masz dobry?
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Ale co przednie sondy mają do tego? zarówno przednie sondy jak i kat sprawne!
Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 03-05-2010 o 09:00
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
[QUOTE=GrzesiekK.;318934]Zdaniem tym udowodniłeś swoją niewiedzę ;] Zachowanie sondy za katalizatorem ściśle zależy od stanu katalizatora i pracy sond regulacyjnych więc i całego układu wtryskowego ;] Pomyśl chwilkę ;]
Takie rzeczy to ja kolego wiem. Niewiem tylko co wspólnego z np błędem P0141(grzałka) maja sądy przed katem i sam kat? grzałka sprawna ecu podaje napiecie na nią a błąd dalej wywala
---------- Post dodany o godzinie 11:11 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 11:09 ----------
Coś mi z tym cytatem niewyszło![]()
Słuchaj, sprawdź obwód grzałki wpinając się multimetrem w złącze ecu wtrysku, wtedy będziesz miał jasność czy gdzieś na wiązce nie ma problemu.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
No właśnie wszystko ok. Grzałka 10,8 ohma ecu terz podaje napięcie! niewiem cojest grane?
Nie zmieniał nikt tej sondy??, może jest podłożony zamiennik.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts