Strona 4 z 17 PierwszyPierwszy 1234567891011121314 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 169

Temat: Wysokie spalanie a wszystko jest dobrze

  1. #31
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Przemyśl
    Auto
    Alfa romeo 156 2.0 Ts 98 r
    Postów
    96

    Domyślnie

    Wyjąłem ten przepływomierz i na tej wkładce nie ma oznaczenia takiego jak doszukałem się na tym forum, zresztą proszę popatrzeć :

    http://img532.imageshack.us/i/przeplywka002.jpg/
    http://img153.imageshack.us/i/przeplywka001.jpg/
    http://img143.imageshack.us/i/przeplywka.jpg/
    http://img695.imageshack.us/i/przeplywka003.jpg/

    Co o tym myślicie ?

  2. #32
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - na moim jest wytłoczone.
    - jedyne co mi przychodzi do głowy to że to jest przepływomierz firmy WRC - Hiszpania.
    - dlatego loga i oznaczeń nie ma.
    - na innych forach chwala sobie te WRC.
    - jaki by nie był parametry ma złe, nie wyrzucaj go na razie az podstawisz inny dla prób.
    - na zrzucie element grzejny i pomiarowy , ot dlaczego tego nie można czyścić.
    - po czyszczeniu zwykle mówi pa, pa.

    --

    --


    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 28-04-2010 o 18:37
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #33
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    A gdzie ten element grzejny i pomiarowy się znajduję?
    Ja mam tylko druciki w MAF'ie - grzałeczka i czujnik(biały).
    Ten element ma szerokość 2mm i było by widać go gołym okiem.

    W MAF'ach,które rozbierałem są tylko druciki(sprężynki)+drucik z białym nalotem, który/które bardzo łatwo uszkodzić

  4. #34
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - cos mi to wyglada na czujnik pierburga a nie boscha.

    --

    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #35
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Podobno lepszy pierburg od boscha, ale sam nie wiem - nie sprawdzałem.
    W sumie technika inna - ciekawe jak się spisuję dokładność takiej przepływki.
    Musiałbym poszukać zamiennika i przetestować.


  6. #36
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - tez się czaję na ten przepływomierz ale jest problem, musi być interfejs na kilku tranzystorach.
    - inne poziomy napięć.

    @bartimen
    - nie daje mi spokoju te twoje ujemne wyprzedzenia zapłonu.
    - takie wartości ECu podaje podczas hamowania silnikiem i podczas nagrzewania samochodu jak jest zimny.
    - wykonałem pomiary wyprzedzenia zaplonu w funkcji obrotów.
    - na wykresie sa dwie poziome linie, ta dolna zero stopni oraz górna +8 stopni wyprzedzenia zapłonu.
    - niebieska linia to początek działania wariatora.
    - kolejnośc zwiększania obrotów to kolory linii zaznaczone strzałkami.
    - kolejne zrzuty to hamowanie silnikiem, kąt to - 2 stopnie oraz obroty biegu jałowego.
    - widać np. że podczas właczenia wariatora kąt spada do 1.5 stopnia i dopiero powoli rośnie.
    - dlatego tym bardziej się upewniam, że to problem z ECU.
    --

    --

    --


    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 30-04-2010 o 08:10
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #37
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Oj aż tak źle nie jest:
    tutaj opis pierburga'a:
    PIERBURG

    A tutaj info,że są nowe trzy pierogi:
    Do alfy też - KLIK

    Do alfy to numer: 7.22701.05.0
    Tylko,że u nas podają, że jest do Fiat Bravo,Brava,Coupe itd. a o Alfie nic?
    Tutaj jest do Alfy ;-) KLIK , ale to może być wyobraźnia sprzedającego ;-).

    Kolejna sprawa to charakterystyka pieroga - nie mogę dostać opisu tak jaki jest dla HFM-5.

  8. #38
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Przemyśl
    Auto
    Alfa romeo 156 2.0 Ts 98 r
    Postów
    96

    Domyślnie

    Jeżeli to wina ECU to co można z tym zrobić ?
    Można wgrać od początku czy nie ?
    Nawet jeśli to wina ECU to przepływkę i tak chciałbym zmienić na Boscha bo tą co mam to najtańsza podróbka z allegro.

  9. #39
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Przemyśl
    Auto
    Alfa romeo 156 2.0 Ts 98 r
    Postów
    96

    Domyślnie

    Proszę o odpowiedź do posta wyżej, jeżeli jest to wina ECU to można zrobic upgrade lub coś innego ? Proszę o pomoc bo auto stoi, dzisiaj mam urodzinki ale nigdzie się nie rusze bo nie godzę się z ponad 20 litrowym spalaniem

  10. #40
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - no to wszytkiego najlepszego i dzisiaj nie siadaj za kierownicą.
    - gdzies tam pytałem jak jest historia tego auta.

    - ponieważ w tym modelu oprogramowanie było w wersji 002 a tu naraz 066 i to bez mod-a.
    - jeszcze nie zdazyło mi się aby to była wina ECU, chociaż prawie wszytko na to wskazywało.
    - zawsze były winne czujniki lub mechanika auta.
    - nie można podejmować decyzji, jeśli choć jeden element jest wątpliwy tak jak u ciebie przepływomierz.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. Jest Bella.. jest dobrze :)
    Utworzone przez dawid_devel w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 27-06-2015, 20:02
  2. GT 3.2 wysokie spalanie
    Utworzone przez gacekszadek w dziale GT
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-07-2012, 08:55
  3. Wysokie spalanie 1.6 TS 120 KM
    Utworzone przez adam08 w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 15-04-2012, 11:20
  4. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 07-06-2011, 11:13
  5. Wysokie spalanie
    Utworzone przez medork w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 05-05-2007, 10:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory