Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Niech ktos coś doradzi bo już nie wytrzymuje

  1. #1
    1984
    Gość

    Domyślnie Niech ktos coś doradzi bo silnik znów źle pracuje

    Przypomnę mój niedawny problem:
    dziś znów, rozrusznik kręcił z 5 s zanim silnik zapalił no i potem parę sekund zero! reakcji na gaz! Dodatkowo po ujechaniu może kilometra auto zgasło, podczas jazdy zjechałem na pobocze gdzie kręciłem go z 15 s po czym odpalił. Zaślepiłem więc ten cholerny EGR (który po rozebraniu był w miarę czysty) i w sumie silnik jak zapalam kręci ze 2 s ale po tym przy najmniej od razu reaguje na gaz.
    Dwa dni temu auto było na warsztacie, gdzie było podłączone pod komputer, jak patrzyłem z boku to wyświetliło 6 błędów.. z tego co zobaczyłem "za wysoki sygnał z przepływomierza" "brak (bądź błąd)synchronizacji walków rozrządu" był też jakiś błąd o za wysokim ciśnieniu paliwa.. wymieniono przepływomierz i powiedzmy, że lepiej, z tym, że dziś jak jechałem z pracy auto strasznie słabe! Problem z ruszeniem, na dwójce tez muł. tak od 2300 - 3000 czuć turbinę, a potem nagle taki odczuwalny spadek mocy.. po za tym ewidentnie turbina gwiżdże jak szalona.., tak powyżej 3500-4000 się staje cichsza, czy możliwe, że zmienna geometria płata figle? krótko, auto ma moc, ale w bardzo wąskim zakresie obrotów, a redukował nie będę co chwila bo on jechać nie chce
    Ostatnio edytowane przez 1984 ; 30-04-2010 o 18:06

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Regulator ciśnienia paliwa sie kłania. A to kręcenie dłuższe bo masz uszkodzony czujnik położenia kątowego wałka rozrzadu lub przestawiony rozrząd
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #3
    1984
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Regulator ciśnienia paliwa się kłania. A to kręcenie dłuższe bo masz uszkodzony czujnik położenia kątowego wałka rozrządu lub przestawiony rozrząd
    Są jakieś metody sprawdzenia tych dwóch rzeczy? regulator to ok 300 zł tak? to jeszcze wymiana, a ten rozrząd to bardzo poważna sprawa? może się przez to coś posypać?

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Regulator to 800zł ale mozna go spróbować wyczyścic - w dziale zrób to sam jest opis. Co do rozrządu to jeśli jest przestawiony to może to być poważna sprawa
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  5. #5
    1984
    Gość

    Domyślnie

    800zł? A ten rozrząd? to mogło się stać np od tego, że auto zgasło podczas jazdy? rzecz jasna nie próbowałem go wtedy palić na "popych",

    ---------- Post dodany o godzinie 21:52 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 21:42 ----------

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Co do rozrządu to jeśli jest przestawiony to może to być poważna sprawa
    Rozwiniesz temat? kurcze martwi mnie to i to bardzo

Podobne wątki

  1. [159] Ile średnio wytrzymuje fabryczne sprzęgło w 2,4jtdm?
    Utworzone przez grzesk w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 21-06-2013, 14:53
  2. [164] ile wytrzymuje pompa wody w TS?
    Utworzone przez Dyny164 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 12-09-2011, 06:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory