Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: P130 i P170

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Modlin (Nowy Dwór Mazowiecki)
    Auto
    AR 156 1.6 TS M1.5.5
    Postów
    47

    Domyślnie P130 i P170

    Witam, mam problem z powracającymi błędami P130 i P170, poniżej wykres sondy przed katem. Czy sonda kwalifikuje się do wymiany czy to coś innego?

    opisy z Alfadiaga:
    p0130
    Failed Component Code: Lambda Sensor
    Fault Symptom: Short Circuit Gnd
    Warning Lamp Status: Warning Lamp not Illuminated
    Fault Test State: Test complete for this Error or not applicable.
    Fault Code Storage State: Error Not Present at time of request
    Event Count: 38 count
    Filter Count: 0 count
    Environmental Condition One: Engine Speed: 2200 rpm
    Environmental Condition Two: Filtered Load: 3800 uS

    p0170
    Failed Component Code: Lambda Regulation
    Fault Symptom: Above Maximum Limit
    Warning Lamp Status: Warning Lamp not Illuminated
    Fault Test State: Test complete for this Error or not applicable.
    Fault Code Storage State: Error Not Present at time of request
    Event Count: 127 count
    Filter Count: 0 count
    Environmental Condition One: Engine Speed: 2240 rpm
    Environmental Condition Two: Filtered Load: 2550 uS


    By lypalpg at 2010-05-03
    Ostatnio edytowane przez ola ; 03-05-2010 o 18:53 Powód: Problem z wyświetlaniem zdjęcia

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - P0130 to problem połączeń, awarii sondy.
    - P0170 to problem parametrów adaptacyjnych.
    - drugi wynika z pierwszego.
    - po kliknieciu na obrazek mam cos takiego, tylko ja mam problem ?

    --


    --

    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 03-05-2010 o 16:42
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Modlin (Nowy Dwór Mazowiecki)
    Auto
    AR 156 1.6 TS M1.5.5
    Postów
    47

    Domyślnie

    Zdjęcie już poprawiłem, czy błąd połączeń sondy kwalifikuje ją do wymiany?

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - obroty dośc wysokie, temperatura duża a sonda ma tylko dwa stany.
    - raczej do wymiany ale tylko Boscha. !!!!!
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. Blad P130 i P150
    Utworzone przez m0rf w dziale 156
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 25-10-2012, 17:02
  2. Dziwny błąd...P130 oraz... "022122"
    Utworzone przez maziarek1 w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-03-2012, 10:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory