Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: 2.0ts

  1. #1
    Piotrek20Tg
    Gość

    Domyślnie 2.0ts

    Witam mam pytanko alfa od brat dziś rano i wczoraj zrobiła mu taki numer jakby paliła na 3 cylindry i wystarczy ze trochę naciśnie na gaz od razu zapala ten który nie pali i jest ok i w tłumiku słychać takie jakby dławienie czkawka auto ciągłe jeździ na benzynie od nowości. Wymienić świece czy spr coś jeszcze wymienić lub sprawdzić z góry dziękuje za info?

  2. #2
    Raf2pp
    Gość

    Domyślnie

    ja miałem podobnie wymieniłem swiece nic nie dało zrobiłem adaptacje i pomogło

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - może trzeba jej zafundować komputer i zobaczyć na parametry adaptacyjne.
    - reset parametrów adaptacyjnych może , ale nie musi, pokazać bład, ktróy był do tej pory maskowany.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #4
    Piotrek20Tg
    Gość

    Domyślnie

    ok to pojadę pod kompa dzięki

  5. #5
    Piotrek20Tg
    Gość

    Domyślnie

    witam ponownie na kompa się umówiłem dopiero na piątek ale jeszcze co zauważyłem to jak siedzę i dodam gazu i wskazówka z obrotomierza spada to na 1500obr jest jakby dziura w obrotach ale jak w górę to ok

  6. #6
    Adampoz
    Gość

    Domyślnie

    Jak niedobrze pali na 1 z cylindrów to jest to możliwe.
    sprawdź:
    -świece
    -popsikaj spryskiwaczem w nocy kable zobacz czy się nigdzie nie iskrzy
    -sprawdź gniazda świec, możliwe że się olej dostał do jednego z gniazda i świeca pracuje nieprawidło
    -sprawdź czy nie masz jakieś cewki pękniętej ewentualnie omomierzem porównaj wszystkie cewki czy oporność jest w normie.

  7. #7
    Piotrek20Tg
    Gość

    Domyślnie

    ok dziękuje tak zrobię

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - albo co gorsza cewka ma wewnętrzne przebicie, tego nie spawdzisz omomierzem.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #9
    Adampoz
    Gość

    Domyślnie

    fakt że przy wewnętrznym przebiciu może nie pokazać, ale podczas przebijania napięcia na uzwojeniach spala się lakier który zmienia oporność cewki. Znowu induktorem może by lepiej pokazało.

  10. #10
    Piotrek20Tg
    Gość

    Domyślnie

    A więc tak dziś byłem na diagnostyce i tak wywaliło błąd sondy lambda zawarcie plusa do masy i błąd czujnika temp silnika (cieczy chłodzącej) wymieniłem czujnik gościu skasował błędy i tych samych już nie pokazało czujnik już wcześniej szwankował i miałem go przy sobie i go od razu wkręciliśmy a czemu błąd sondy się już nie pojawił? Mam do niego podjechać w pon spr czy pojawił się jakiś błąd

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory