Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy 12345
Pokaż wyniki od 41 do 47 z 47

Temat: brak mocy i strzelanie przy kolektorze ssacym przy dodawaniu gazu

  1. #41
    Użytkownik Romeo Avatar sn00p
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Wrocław.
    Auto
    1999r AR 146 1.4 TS 16v -> 2004r AR 156 SW 1.9 JTDm -> 2002r AR 156 2.4 JTD
    Postów
    788

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mik3 Zobacz post
    A ten wklad to oryginal Bosha do Twojego silnika czy jakis tani zamiennik z Opla? Wyglada tak jakbys dalej jezdzil z odpietym przeplywomierzem, spalenie nie wzroslo? Byles na diagnostyce komputerowej w celu ewentualnego skasowania bledow?
    To oryginalny wkład tyle, że z przepływki od 1.6l.
    Czy spalanie nie wzrosło - tego nie wiem, bo świeżo po wymianie jestem.
    Marchewa się nie pali (przy odpiętej przepływce jest zapalona), i z tego co wyczytałem, to po wymianie nie trzeba kasować błędów a jedynie odpiąć aku na jakieś 30 min i powinno poprawnie śmigać. Prawda to ?

  2. #42
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    No niby prawda, pod warunkiem, że potem zostawisz auto na jałowym aż się nagrzeje i włączy wentylator (inaczej może świrować). No i nie jestem pewien, czy przepływka z 1.6 dobrze pracuje z 1.4 (ktoś pisał, ze miał przez to wybuch w wydechu, poszukaj tematu o przepływce)
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

  3. #43
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Mik3
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    W-M
    Auto
    Ford Focus Mk2 Turnier FX Gold 1.6 Ti-VCT
    Postów
    73

    Domyślnie

    Nie wiem jak jest w przypadku MY'99 ale w modelach sprzed liftingu przeplywomierz do 1.6TS i 1.4TS byl inny.

  4. #44
    Użytkownik Romeo Avatar sn00p
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Wrocław.
    Auto
    1999r AR 146 1.4 TS 16v -> 2004r AR 156 SW 1.9 JTDm -> 2002r AR 156 2.4 JTD
    Postów
    788

    Domyślnie

    Dobra, oleje to ...
    Jak będę jechał wahacze wymienić to podepnę pod kompa, ale to na wiosnę dopiero, mam nadzieje, że mi ni nie wybuchnie (czytałem ten wątek i chyba wszystkie inne dot. przepływek, prychania, mulenia i strzelania z dolotu).
    W międzyczasie zobaczę ile mi pali. Do tej pory na walniętej przepływce paliła <8litrów na 100km w trybie 50/50 miasto trasa.

    Pzdr.

    //Edit.
    Dopiero dzisiaj miałem okazje pośmigać Alfą (jest używana jako 2, zastępcze auto) i przy odpaleniu obroty na 1,5k a po jakiejś chwili już normalnie 0,8.


    //Edit2.
    W sumie to nie wiem co się stało, ale już działa normalnie - 800rpm od samego odpalenia. Chyba musiał sobie jakąś adaptację zrobić czy cuś ..

    Szerokiej drogi
    Ostatnio edytowane przez sn00p ; 06-12-2009 o 21:23

  5. #45
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Rafcio
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Swidnica, Poland
    Auto
    Ford Focus Kombi Duratorq
    Postów
    314

    Domyślnie

    Dobra teraz ja się dopiszę.

    Problem jest następujący i wszystkim szeroko znany - strzelanie i kompletny brak mocy na zimnym silniku, na ciepłym szału nie ma. Na LPG - rakieta, nie ma co porównywać. Jak jedzie na benzynie i się na gaz przełączy to trzeba uważać żeby nikomu nie wjechać do bagażnika bo jest taka nagła zmiana, samochód wyrywa do przodu.

    I teraz tak, byłem pewny że to przepływomierz lub lambda. Niestety odłączenie tego i tego nic nie daje, muł jak był jak jest. Teraz co mnie dziwi to, to że samochód już od pół roku coraz słabiej się spisywał na zimnym a katastrofa dopiero jest tak od 2 tygodni gdy nawet nie jestem w stanie ruszyć pod górkę na zimnym.

    Kiedyś miałem przepływomierz uszkodzony (jakieś 2 lata temu) i po zgaszeniu silnika i włączeniu moc powracała, ale za to była taka lipa że czasmi 5000 obrotów nie łapał, teraz tylko muł jest na zimnym, zawsze ochoczo osiąga czerwone pole.

    Na gazie zawsze jest zajebiście, nie mam z nim żadnych problemów. Jedyne co zauważyłem że dwa ostatnie tankowania jakoś podejrzanie dużo mnie kosztowały. Zawsze 9,3 litra a teraz ponad 10.

    Dzisiaj rozbierałem cały dolot i nie widać żadnych dziur, jedynie zauważyłem na tej harmonijce między przepustnicą a przepływomierzem sparciałą gumę (w rowkach zaczyna pękać ale od zewnątrz, w środku jest ok). Pamiętam że ostatnio urwałem mocowanie śruby (ta od góry co jest jedna) przy wymianie filtra powietrza i nie naprawiałem tego bo nie widzę żeby to odstawało, jest dość mocno ściśnięte pozostałymi.

    No i to chyba koniec, jak ktoś ma propozycję co to może być to byłbym bardzo wdzięczny

  6. #46
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    Skoro na gazie jest ok, to pewnie układ paliwowy lub dawkowania paliwa - nie śmierdzi benzyną po odpaleniu? Nie dolewa paliwa do oleju? Ja bym stawiał na regulator ciśnienia paliwa albo zalewający wtrysk
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

  7. #47
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Rafcio
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Swidnica, Poland
    Auto
    Ford Focus Kombi Duratorq
    Postów
    314

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rzmudzior Zobacz post
    Skoro na gazie jest ok, to pewnie układ paliwowy lub dawkowania paliwa - nie śmierdzi benzyną po odpaleniu? Nie dolewa paliwa do oleju?
    No właśnie nic z tego, wszystko jest w jak najlepszym porządku. Co mogę dodać od siebie to to że wszystko się zaczęło dziać miesiąc po wymianie rozrządu i świec. Samochód zaczął tracić moc a w zimie dochodziło do takich sytuacji że po odpaleniu musiałem dodawać gazu żeby mi silnik nie zgasł... Miałem świece briska założone i myślałem że to przez ale po zmianie na dedykowane NGK nic się nie zmianiło...

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-02-2013, 20:51
  2. Buczenie przy dodawaniu gazu
    Utworzone przez KornelPL w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 01-10-2012, 13:33
  3. Dym przy dodawaniu gazu
    Utworzone przez nowy147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 12-03-2012, 21:53
  4. Brak mocy i silnik strzela przy dodawaniu gazu.
    Utworzone przez qbazz w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 01-02-2011, 17:43
  5. Brak mocy przy dodaniu gazu 1.9 JTD
    Utworzone przez kary156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 01-10-2010, 20:39

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory