Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 12 z 12

Temat: 2.0ts

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - błąd sie juz nie pojawił ponieważ był to bład historyczny, taki sprzed dwóch lat bo nikt nie kasował tego błedu.
    - w tych modelach ważne są parametry adaptacyjne, niech ci mechanik je odczyta ( lub nie jak nie wie o co chodzi ).
    - i zobacz co to za przyrząd komputer mechanik ma do twojej alfy, to resztę sobie dośpiewamy.
    - do alfy, szczególnie M1.5.5 - 156 TS dedykowany program to alfadiag, tutaj podziekowania dla autora tego programu , jak do tej pory znalazłem tylko jeden bląd w jego programie dla ECU M1.5.5.
    - parametry adaptacyjne to TRA addytywne ( norma +/ - 5.000 usek ) oraz FRA multiplikatywne.( norma 0.8 -- 1.2 )
    - Lambda Regulation Row 1 to taka mała analiza spalin. ( norma 0.97 -- 1.03 ).
    - i na koniec sonda lambda oraz status sondy lambda powinien byc badany w trybie graficznym a nie tekstowym.
    - tak ma marginesie to takie badanie sondy lambda nie daje pełnej informacji o jej kondycji technicznej, brakuje w tych pomiarach czasu narostu sygnału, odpowiedzi sondy lambda.
    - i to chyba jkest powód tego że ECU inaczej interpretuje odczyty z sondy, mimo że my widzimy sinusoidalny przebieg.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #12
    Piotrek20Tg
    Gość

    Domyślnie

    A wiec tak zarazie nie umie się doczekać mojego mechanika wiec zrobiłem tak na zimnym silniku robiłem pomiar sond lambda cewki wiadomo zasilanie maja a na kabelkach sygnałowych tak pierwsza sonda z przodu z lewej strony wahania od 0,2v do 1,7v na zimnym silniku później góra o,2 do 0,8v a prawa sonda pokazuje od 0,2v do 0,8v od razu trzecie podobnie jak druga wydaje mi się ze coś z ta pierwsza jest nie tak granica 1v ma być sony jak się nie mylę?

    ---------- Post dodany o godzinie 09:07 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 09:04 ----------

    a jeszcze zrobiłem tak odpiąłem na noc klemę wczoraj rano odpaliłem i o odczekałem aż włączy się wentylator później normalnie jeździłem a dziś rano odpaliłem i już tej usterki nie było mimo tych wskazań sondy

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory