Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Rozrzad w silnikach V6

  1. #1
    areks
    Gość

    Domyślnie Rozrzad w silnikach V6

    Hey
    Mam takie 2 zapytanka o rozrzad w V6...
    1.Czy ktos z Was wymienial juz samemu rozrzad w V6??
    Jesli tak to niech mniej wiecej opisze co ze specjalistycznych narzedzi potrzeba no i na co zwrocic szczegolna uwage.
    2.Co ile km albo co ile lat trzeba zmieniac rozrzad w V6??
    Interesuje mnie ile mozna zrobic km po pierwszej wymianie czyli jak ma byc rozrzad wymieniony za drugim razem lub jaki jest okres wytrzymalosci paska.
    Z gory dzieki

  2. #2
    pedro220
    Gość

    Domyślnie

    Witam!
    Samodzielnie nie wymieniałem rozrządu w V6 ale za to stałem przy mechanikach całe 8h i wiem co i jak powinno się robić.
    A więc tak, blokady będą potrzebne i przyrząd do ustawienia górnego położenia tłoka no i klucz dynamometryczny do późniejszego odpowiedniego dokręcenia podpór wałków po zdjęciu blokad (oczywiście jak ktoś ma doświadczenie to dokręci bez tego klucza). Jak ktoś nie ma doświadczenia to nie polecam żeby się zbierał za tą robote.Ogólnie jest trochę roboty włącznie z luzowaniem silnika z mocowań, najlepiej mieć podnośnik bo na kanale będzie ciężko. Kolejna sprawa to może wystąpić problem z odkręceniem rolek ( w moim przypadku jednej rolki). Gdy już śruba nie dawała się odkręcić w ruch poszedł młot i przecinak i całe szczęście jakoś poszło. Może z tym wszystkim nie byłoby większych problemów gdyby nie brak miejsca. Żeby wymienić pompe wodną należy zdjąć rozrząd więc najlepiej jest ją odrazu wymienić przy okazji roboty rozrządu.
    W V6 rozrząd się wymienia co 90 tys.Mój miał ponad 90 tys a rolki i napinacz wyglądały jak nowe (żanych luzów i niepotrzebnych dźwięków) tylko trochę przybrudzone były.

  3. #3
    marcinel
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał pedro220

    W V6 rozrząd się wymienia co 90 tys.Mój miał ponad 90 tys a rolki i napinacz wyglądały jak nowe (żanych luzów i niepotrzebnych dźwięków) tylko trochę przybrudzone były.
    Miał 50 z małym ogonkiem tys. ,a wymiana co 90 to spore ryzyko.
    Lepiej niż w Ts-ie ale i tak co 60-70 (albo 3 zimy).

  4. #4
    CEHU
    Gość

    Domyślnie

    Może trochę nekrofilią trąca, ale po co zakładać nowy temat
    Powiedzcie mi czy korzystaliście z takich blokad:
    ALFA 2,5-3,0 V 6 24 zawory .KPL BLOKAD na wałki . (594246995) - motoAllegro
    Czy jest to coś warte??

Podobne wątki

  1. [156][147][166][GT] Różnice w silnikach V6
    Utworzone przez b.pawelek w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 20-11-2013, 20:16
  2. Przebieg w silnikach V6
    Utworzone przez KornelPL w dziale 166
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 03-04-2013, 09:18
  3. Artykuł o silnikach Fiata na wp.pl
    Utworzone przez SEBEK w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 06-10-2011, 08:07
  4. Różnice w silnikach 3.0 V6 QV
    Utworzone przez Pituś w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 31-10-2010, 11:26
  5. [145] roznica w silnikach 1,4 TS
    Utworzone przez Siner w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 16-07-2008, 23:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory