Piter dobrze mówi. Widziałem nawet kiedyś w tv test. Rzeczywiście auto lepiej zachowywało się w zakretach gdy opony z "lepszym" bieżnikiem były na tyle (auto przednionapędowe testowali).
Piter dobrze mówi. Widziałem nawet kiedyś w tv test. Rzeczywiście auto lepiej zachowywało się w zakretach gdy opony z "lepszym" bieżnikiem były na tyle (auto przednionapędowe testowali).
mam 205 tył i przód
no to chyba zależy jakie bedzie użytkowanie auta . Jak chcecie latać bokiem to faktycznie lepiej miec na tyle mocny bieżnik. Ale do zwykłej turystycznej jazdy to chyba lepiej miec na przodzie do hamowania i ew mocniejszego raz na rok ruszania![]()
ja latam na 195/50/15 Toyo proxes T1R, super gumy
Ja mam przód i tył takie same, ale pragnę ostrzec że 888nie wolno narażać na temperaturę niższą jak 0*C bo może wystrzelić, popękać itp. Taka informacja znalazła się swego czasu na stronie Toyo w usa http://marktg.toyotires.com/file/TireStorage.pdfm więc zmnieniaj je szybko przed zimą ;-) Pozdrawiam