Jak skończę zamieszczę dokładny opis, w skrócie: panewki, pierścienie, uszczelniacze, zawory,tłoki, polerka kanałów ssących i wydechowych, docieranie gniazd, polerka zaworów itp. Po zawieszeniu nadszedł czas na serce mojej 2,0 TS.![]()
Jak skończę zamieszczę dokładny opis, w skrócie: panewki, pierścienie, uszczelniacze, zawory,tłoki, polerka kanałów ssących i wydechowych, docieranie gniazd, polerka zaworów itp. Po zawieszeniu nadszedł czas na serce mojej 2,0 TS.![]()
Ostatnio edytowane przez wojciechrx ; 17-05-2010 o 20:06
założyłem nowe mieszki na reczny i wybierak![]()
jak wroce z pracy to wrzuce, jak mi sie uda![]()
Nie widać :|
Niestety wymieniona skrzynia biegów (niestety dla mojej kieszeni) oraz wrzucony torsen q2.
Naprawiłem klamkę bo od kilku dni drzwi od strony kierowcy otwierały się z coraz większym oporem. Teraz otwiera się tak jak trzeba. I korzystając z okazji założyłem nowe lewe lusterko.
Pozdrawiam
bikermarek
Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
A ja wlałem STP do benzynki i zalałem pod korek. Zobaczymy ile to warte ...