Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: POMOCY !!! ALFA ZWARIOWAŁA 2.0 TS

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Oława, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0TS 99.r
    Postów
    42

    Domyślnie POMOCY !!! ALFA ZWARIOWAŁA 2.0 TS

    Ludzie szukam pomocy , co mogło sie stać . Wcześniej żadnych dziwnych objawów pojechałem na zakupy . Stanąłem na parkingu , po ponownym uruchomieniu Alfa na jałowym biegu zaczęła wskakiwać na 5000 obr i tak trzyma cały czas, bez naciskania na gaz.
    Sprawdziłem czy linka gazu sie nie zawiesiła lub przepustnica , ale nic takiego. żadna kontrolka się nie pali . Zrobiłem reset komputera , ale nic nie pomogło. Podpowiedzcie co ja moze boleć. Problemem bedzie dojechanie do warsztatu na tak wysokich obrotach, boję sie o sprzęgło. Dzięki z góry za pomoc
    Srebrniutka Alfa 2.0 TS 16V --------->Reszta w tyle.......

  2. #2
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Jak sprawdziłeś czy kontrolka się pali , przepustnica pewnie stanęła otwarta , trzeba ręką poruszac przepustnicę , na kontrolki to ty nie patrz

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Oława, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0TS 99.r
    Postów
    42

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155
    Jak sprawdziłeś czy kontrolka się pali , przepustnica pewnie stanęła otwarta , trzeba ręką poruszac przepustnicę , na kontrolki to ty nie patrz
    Przepustnica jest zamknięta sciągnąłem rurę dolotową , bo faktycznie mogła sie zawiesić , ale nic takiego. Linka gazu też nie jest naprężona , nie zawiesiła sie . Może padł czujnik biegu jałowego ??!! Wcześniej miałem drobne falowanie obrotów , a poza tym nic więcej alfa chodziła jak zegareczek szwajcarski
    Srebrniutka Alfa 2.0 TS 16V --------->Reszta w tyle.......

  4. #4
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Sprawdż kolektor ssący może gdzieś złapał ssanie lewego powietrza krokowca też sprawdż

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #5
    mick
    Gość

    Domyślnie Re: POMOCY !!! ALFA ZWARIOWAŁA 2.0 TS

    Cytat Napisał Slawko_Wroc
    jałowym biegu zaczęła wskakiwać na 5000 obr i tak trzyma cały czas, bez naciskania na gaz.
    5000 tyś przy zamkniętej przepustnicy to mało prawdopodobne a raczej niemożliwe.
    przy takich obrotach silnik potrzebuje duuużo powietrza.
    gdyby łapał lewe powietrze przez kolektor to poprostu by zgasł.
    zdejmij rure dolotu z przepustnicy, odpal silnik i sprawdź co sie dzieje.
    miałem kiedyś podobny problem ale wtedy było -30 st. i przepustnica zamarzła.

  6. #6
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Łódź
    Postów
    575

    Domyślnie Re: POMOCY !!! ALFA ZWARIOWAŁA 2.0 TS

    Cytat Napisał mick
    5000 tyś przy zamkniętej przepustnicy to mało prawdopodobne a raczej niemożliwe.
    przy takich obrotach silnik potrzebuje duuużo powietrza.
    gdyby łapał lewe powietrze przez kolektor to poprostu by zgasł.
    Wcale że nie, będzie wchodził właśnie na max obroty i nie zgaśnie.
    Życie z pasją!
    145 1.9 TD
    147 1.9 JTD 16V
    Lancia Delta III 1.6 JTDM

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Oława, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0TS 99.r
    Postów
    42

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155
    Sprawdż kolektor ssący może gdzieś złapał ssanie lewego powietrza krokowca też sprawdż
    Dzięki za podpowiedż , popytałem kilku mechaników od alf i każdy mówi o krokowcu , też miałem podobne obawy. Nic mi nie pozostanie jak na hol i do warsztatu bo na takich obrotach to przez miasto bez spalenia sprzęgła nie przejadę . Należy sie piwko
    Srebrniutka Alfa 2.0 TS 16V --------->Reszta w tyle.......

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Oława, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0TS 99.r
    Postów
    42

    Domyślnie

    Znalazła sie przyczyna wysokich obrotów takie jak były podpowiedzi. Wysiadł siłownik biegu jałowego ( następna niemiecka część w Alfie która pada made in BOSCH ) zwany silniczkiem krokowym . Cena 550zł, stary krokowiec nie do naprawienia . Ustało również falowanie obrotów. Po założeniu nowego siłownika obowiązkowy reset komputera, sam się nie zaadaptuje. Pozdrawiam wszystkich.
    Srebrniutka Alfa 2.0 TS 16V --------->Reszta w tyle.......

Podobne wątki

  1. Alfa 147 Zwariowała
    Utworzone przez Hubert w dziale 147
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 28-09-2018, 19:05
  2. [159] Elektryka zwariowała
    Utworzone przez vojtas w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 17-10-2015, 09:40
  3. pomocy alfa zwariowała
    Utworzone przez apollo_79 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-04-2013, 10:53
  4. [156]Alfa zwariowała ?
    Utworzone przez J.A.N w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-07-2009, 22:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory