Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 42

Temat: Alfa 155 bez wad???? idealna!

  1. #1
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódzkie
    Auto
    Miałem ze 40 różnych alf romeo.
    Postów
    710

    Domyślnie Alfa 155 bez wad???? idealna!

    W tym temacie chciałbym poruszyć sprawe wad tego zacnego modelu Alfy. Proszę o podawanie przez was propozycji co byście poprawili, ulepszyli , zmienili w tej alfie aby nas mniej kosztowała. Moja propozycja:
    -zmiana materiału z którego wykonane są klamki
    -zmiane materiału szkieletu lusterek(aluminium utleniając się powoduje że są później nie do ruszenia)
    -tylne błotniki(zabezpieczenie przed korozją)
    -w silnikach 8V TS zmiana kolektora wydechowego na stalowy(żeliwo łatwo pęka a pospawać jest je ciężko)
    -liczniki są mało widoczne(powinny się regulować wraz z kierownicą)
    -akumulator w bagażnik(z przodu za mocno przeszkadza)
    -wykonanie wnętrza(skrzypiące plastiki) w Q4 jest lepiej i to powinno być minimum poziomu wykonania
    -pół "skórzane" fotele powinny być ze skóry a nie z dermy która pęka
    -kolektor ssący zawsze powinien być aluminiowy
    -napinacz rozrządu w 2.5V6 powinien być tylko mechaniczny
    -silnik w V6 powinien mieć koło dwumasowe aby amortyzowało moment przy zmianie biegów
    -lepsze serwo tzn.pompa hamulca

    Czekam na wasze pomysły

  2. #2
    Użytkownik Ogier Avatar Marysn
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Auto
    166 2.4JTD, 146ti 2.0 16V, Monterey 3.1TD
    Postów
    161

    Domyślnie

    Mniejsza kierownica i krótszy lewarek zmiany biegów

    155 1.8 TS 16V - kręci wysoko
    166 2.4 JTD 10V - moc turbo, 146ti 2.0 TS 16Vhttp://www.youtube.com/watch?v=gjSVk...feature=relmfu

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar gifwwl
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Wołomin
    Auto
    146 2.0 TB Junior była, teraz jedyne słuszne AR GT
    Postów
    311

    Domyślnie

    koło dwumasowe żeby się rozpadło szybko, to nie jest samochód do wożenia babci ;]

    Ja bym dodał automatyczne szyby z przodu przynajmniej, to że naciskasz i sunie do końca na górę albo dół.
    Ostatnio edytowane przez gifwwl ; 21-05-2010 o 12:21
    Naprawa fiat, alfa romeo http://www.autokielak.pl/

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    jest takie cos przy szybach, ja w wersji super mam tak, ale tylko od strony kierowcy, a jak trzymam to sie opuszcza dokad chce...

  5. #5
    thing
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał NERO2287 Zobacz post
    jest takie cos przy szybach, ja w wersji super mam tak, ale tylko od strony kierowcy, a jak trzymam to sie opuszcza dokad chce...
    ale chodzi o to żeby nie trzymać

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar sikor155
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    łódz(Śródmieście)
    Auto
    AR 155 V6,156 1,8 16v
    Postów
    906

    Domyślnie

    ten kolektorek sascy mogłby być aluminiowy bo juz dwa wymieniałem
    NO I TE NADKOLA TYLNE PO LIFTINGU
    KLAMKI
    Aktualnie AR 166
    3,0 24v 99
    3,0 24v 04

    Były AR 155 1,8 8V 97R
    AR 155 1,8 FORMULA 94
    AR 155 1,8 16V 98R
    AR 155 2,5 TD 97R
    AR 155 2,0 8V
    AR 146 1,4 16V 98R
    AR 146 1,4 BOXER 96R
    AR 156 1,8 16V
    AR 155 2,0 8V

  7. #7
    Użytkownik Znawca Avatar Jerry1
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    KRA
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    1,145

    Domyślnie

    Cytat Napisał thing Zobacz post
    ale chodzi o to żeby nie trzymać
    Ciekawe.U mnie właśnie nie trzeba trzymać.Może poprzedni właściciel coś zadziałał w tym temacie. Dodam jeszcze zintegrowane wycieraczki.Wizualnie są ok,ale z praktycznego punktu widzenia są do bani.
    Ostatnio edytowane przez Jerry1 ; 21-05-2010 o 14:39

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar Dziaru
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    155 2,0TD / 155 2,0TS / 155 1,8TS 8V / 155 2,0 16V / 164 2,0 TS 8V
    Postów
    1,487

    Domyślnie

    No to tak
    Dystanse na tylną oś aby tył nie był cienki jak Dupa węza - lepiej się powinna prowadzić
    Tylne wahacze przewiercić i wkręcić kalamitkę i smarować co jakiś czas - dłuzej wytrzymają łożyska na wahaczu
    Plastikowe jakieś nadkola na tył aby nie brało tak ostro
    Rozpóreczka
    Wymiana podświetlenia tapicerki na czerwone
    Podgrzewana lusterka - to fajna sprawa

  9. #9
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    - lewarek zmiany biegów powinien mieć krótsze skoki;
    - poprawienie materiałów wnętrza (żeby tak nie trzaskało)
    - możliwość ustawiania pełnej geometrii zawieszenia przód i tył a nie tak jak teraz tylko zbieżność

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar Dziaru
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    155 2,0TD / 155 2,0TS / 155 1,8TS 8V / 155 2,0 16V / 164 2,0 TS 8V
    Postów
    1,487

    Domyślnie

    No , hmm ustawienie geometrii tyłu - dajcie mi takiego magika bo chyba nobla dostać powinien ten kto to zrobi w 155

Podobne wątki

  1. Alfa Romeo 147 140 M-JET KLIMATRONIK IDEALNA - Prośba o ocenę
    Utworzone przez łagi w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 08-02-2012, 23:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory