Od niedawna jestem posiadaczem Alfy Romeo 156, 2.5V6. Mam problem z silnikiem w tym aucie- nierówno chodzi na wolnych obrotach i ma małą moc.
Możliwe jest żeby przeskoczył pasek rozrządu, tylko na jednym z czterech wałków rozrządu?
Od niedawna jestem posiadaczem Alfy Romeo 156, 2.5V6. Mam problem z silnikiem w tym aucie- nierówno chodzi na wolnych obrotach i ma małą moc.
Możliwe jest żeby przeskoczył pasek rozrządu, tylko na jednym z czterech wałków rozrządu?
Tutaj możesz poczytać o trzęsawkach silnika:
http://www.forum.alfaholicy.org/166/...do_specow.html
Może ktoś nie przyłożył się przy zmianie paska rozrządu.
http://www.forum.alfaholicy.org/166/...66_2_5_v6.html
http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA
Ale mi chodzi o to czy pasek moze przeskoczyc podczas jazdy na jednym z czterech wałków rozrządu. Silnik pracuje cicho nic w nim nie stuka ale praca jest tragiczna.
Raczej mało prawdopodobne a jakie masz wolne obroty?
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Wolne obroty- też tragedia, ale chodzi.
Ściągałem kable z wtryskiwaczy z przedniej głowicy i silnik bardzo słabo reaguje. A przy ściąganiu kabli z wtryskiwaczy z drugiej głowicy obroty bardzo spadają.
Już znam odpowiedz na twoje pytaniepasek nie może przeskoczyć w ten sposób a ty masz tam spalone 2 cewki
Przyznaj mi racje !
hehe