trzeba by poszukać z jakiegoś bravo/brava/marea pompę na pewno od tych aut da sie dobrać więc serwo może też
trzeba by poszukać z jakiegoś bravo/brava/marea pompę na pewno od tych aut da sie dobrać więc serwo może też
I tak zrobię,dam znać co wyszło z tego
daj znac to ja pomyśle od czego się zabrać u siebie
Aktualnie AR 166
3,0 24v 99
3,0 24v 04
Były AR 155 1,8 8V 97R
AR 155 1,8 FORMULA 94
AR 155 1,8 16V 98R
AR 155 2,5 TD 97R
AR 155 2,0 8V
AR 146 1,4 16V 98R
AR 146 1,4 BOXER 96R
AR 156 1,8 16V
AR 155 2,0 8V
To taka sprawa , Tył w 155 praktycznie nie bierze dopiero jak obciążymy dupę to będzie hamował ( po to jest właśnie ten regulator który jest regulowany na stabilizatorze tylnym . ( może działa tylko trzeba go wyregulować![]()
Pedał twardy - szczerze powiem Ci tak jak odpowietrzałeś Hamulce ? i czy wymieniłeś odpowietrzniki na nowe ? bo stare po ruszeniu lubią potem działać kijowo .
Kolejna sprawa ja jak wymieniłem wszystkie przewody metalowe na miedz odpowietrzałem układ prawie godzinę i było tak jak mówisz , pojeździłem trochę z jakiś tysiąc km i zaś odpowietrzyłem i było ok
AAA i nie porównuj hamulców ze 156 , astrą czy innym autem młodszym bo tam hamulce chodzą mięciutko .
aaaa , podciągnij ręczny i zobacz jak będzie potem chodzićP
Zaciski będą pasować tipo ( brawa miała bębny z tyłu ale przód spasi , tempra ) regulator pasuje z brawa , marea , Tipo , tempra![]()
Z tego co wiem 1,9TD nie miał ABS-u
Ostatnio edytowane przez Dziaru ; 31-05-2010 o 08:49
Też myślałem,że tył w 155 to wcale nie hamuje a zrobiłem kompletną regenerację hamulcy + nowe tarcze i klocki. Dopiero po jakimś czasie zobaczyłem, że urwana jest sprężyna od regulatora (sam regulator działał bardzo lekko) założyłem drugą - pedał przestał wpadać w podłogę i teraz auto staje dęba a na przeglądzie z urwaną sprężyną hamowanie z tyłu było ok 1-1,2 kN... co jest wartością stanowczo za małą.
Jak padnie mi teraz regulator to założę bezwładnościowy z systemu lucas.
Zapowietrzony układ powoduje to, że pedał robi się 'gumiasty' a nie twardy.
Po całkowitym spuszczeniu płynu z układu tak jak Dziaru piszesz strasznie długo się odpowietrza i najlepiej po kilku dniach powtórzyć operację.
ja chamulce mam dosc z przodu niezle a tyl ma klopoty (slaby) to chyba ten regulator a padlo mi serwo to teraz mam z alfy 156
Może masz żle wyregulowane serwo hamulca tam jest regulacja stąd ten twardy pedał hamulca ( słabe wspomaganie)
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
[QUOTE=rafal_155;333468] Dopiero po jakimś czasie zobaczyłem, że urwana jest sprężyna od regulatora (sam regulator działał bardzo lekko) założyłem drugą - pedał przestał wpadać w podłogę i teraz auto staje dęba a na przeglądzie z urwaną sprężyną hamowanie z tyłu było ok 1-1,2 kN... co jest wartością stanowczo za małą.
mam pytanie gdzie dokładnie jest ten regulator, ja mam problem, że hamulec wpada bardzo nisko, dopiero za drugim razem jak nacisnę hamulec zostaje ram gdzie trzeba, i hamuje ok. Zapowietrzony nie jest, bo jak jeden z kolegów już pisał taki hamulec jest gumiasty.
Tu masz to pokazane
http://dziarek.wutanic.com/Bellla/Be...wa/ddddddd.JPG