Witam, od jakiegoś czasu walczę z problemem Motor Control System Failure. Zastosowałem oczywiście poradnik ze strony który pomógł, niestety nie na długo. 2 tyg. temu EGR wyczyszczony, przepustnica, zawór VGT, gruszka od turbo jest ok (da się ją poruszać wciągając powietrze ustami), wszystkie węże wymienione. Ciśnienie w układzie jest jak najbardziej w porządku, nie ma żadnych nieszczelności, przepustnica domyka się jak należy i otwiera po kilku-kilkunastu sekundach od zgaszenia auta. Problem tym razem wydaje się być związany z zapchanym przewodem. Podciśnienie w przewodzie idącym do overboosta narasta bardzo wolno, na biegu jałowym po ok. 5s zaczyna osiągać odpowiednią wartość. Po rozłączeniu przewodów (metalowy-gumowy) idących do elektrozaworu sterowania zmienna geometrią przepustnica działa normalnie, zupełnie jak by przewód był założony. Zanim rozgrzebie wszystko aby dostać się do akumulatora i odpiąć cały przewód chciałem zapytać czy jest jakiś nieinwazyjny sposób sprawdzenia drożności, ew. odetkania samego przewodu (metalowy lecący po pokrywie zaworów) ??