Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1

Temat: Problem z podciśnieniem.

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    156 1.9 JTD 16V M-Jet 2004r.
    Postów
    81

    Domyślnie Problem z podciśnieniem.

    Witam, od jakiegoś czasu walczę z problemem Motor Control System Failure. Zastosowałem oczywiście poradnik ze strony który pomógł, niestety nie na długo. 2 tyg. temu EGR wyczyszczony, przepustnica, zawór VGT, gruszka od turbo jest ok (da się ją poruszać wciągając powietrze ustami), wszystkie węże wymienione. Ciśnienie w układzie jest jak najbardziej w porządku, nie ma żadnych nieszczelności, przepustnica domyka się jak należy i otwiera po kilku-kilkunastu sekundach od zgaszenia auta. Problem tym razem wydaje się być związany z zapchanym przewodem. Podciśnienie w przewodzie idącym do overboosta narasta bardzo wolno, na biegu jałowym po ok. 5s zaczyna osiągać odpowiednią wartość. Po rozłączeniu przewodów (metalowy-gumowy) idących do elektrozaworu sterowania zmienna geometrią przepustnica działa normalnie, zupełnie jak by przewód był założony. Zanim rozgrzebie wszystko aby dostać się do akumulatora i odpiąć cały przewód chciałem zapytać czy jest jakiś nieinwazyjny sposób sprawdzenia drożności, ew. odetkania samego przewodu (metalowy lecący po pokrywie zaworów) ??
    Ostatnio edytowane przez konrad86 ; 05-06-2010 o 12:20

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 21-02-2015, 10:52
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-05-2014, 16:41
  3. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-04-2014, 16:03
  4. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 04-09-2012, 18:25
  5. [146] Węże z podciśnieniem w kolektorze. Problem.
    Utworzone przez Xanas w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-05-2011, 20:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory