Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 53

Temat: Przycisk STR - do czego służy?

  1. #11
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    tez tak wlasnie mam ale czytalem instrukcje i cos mi nie gralo pozdr
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  2. #12
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Jeśli podczas wyłączania silnika STR był włączony to przy ponownym uruchomieniu wyłącza się tylko na czas rozruchu silnika.
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Peugeot 407SW, EW10A
    Postów
    657

    Domyślnie

    Podbijam temat bo ciekawi mnie jedna sprawa... Szerszen pare postow wyzej napisal ze montaz STR zostal zaniechany ze wzgledu na normy emisji spalin... Wiecie moze po ktorym roku przestali montowac ten magiczny wynalazek? Teoretycznie jesli chodzi o emisje spalin to z tego co sie orientuje po drugiej polowie 2001 roku wychodzily 220 konne alfy 166 przystosowane do normy euro4 wiec i wtedy powinni przestac montowac STR. No ale patrze na tak na ogloszenia i widze ze w wersji 220 konnej z 2002 roku tez wystepuje przycisk STR. Moze pozniej bylo to za doplata... albo przestali montowac to w poliftach dopiero ? Orientuje sie ktos w temacie moze ?

  4. #14
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar matber1
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    Porsche Cayman 987.2
    Postów
    304

    Domyślnie

    ja tez mam rocznik 2002 i mam ten guzik

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    ja mam 2003 z marca przed liftem i mam ten przycisk
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  6. #16
    Gino
    Gość

    Domyślnie

    Czy jeżdżąc w trybie STR odnotowaliście zdecydowanie większe spalanie?

  7. #17
    ViP Romeo Avatar Alfamaniak156
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Luboń
    Auto
    Seat Leon FR 186KM/413Nm - Lancia Y 1,2 8V 1998r/ 60KM
    Postów
    1,315

    Domyślnie

    Ja ostatnio robiłem testy STRa i spalanie jest u mnie na tym samym poziomie Gino, myślałem że na STRze będzie dużo więcej ale różnica jest niezauważalna a moc o wiele lepiej się rozkłada i ciągnie od dołu, więc szybciej uzyskuje żądaną prędkość a co za tym idzie szybciej przestaje przyspieszać i jadę równo...

    Spalania odnotowane na poziomie 10,5 na odcinku 40 km bez STR i 11 z STR, ale bez magicznego guzika jest mniej zabawy

    Pzdr
    "Wiem że masz duszę. Masz Alfę - masz klasę" - Jeremy Clarkson
    Alfa Romeo 166 3.0V6 226 KM i uśmiech z twarzy nie schodzi
    Lancia Ypsilon 1,2 - Miejski przemieszczacz

  8. #18
    Alfa166Nero
    Gość

    Domyślnie

    Dodam, że jazda z wyłączonym STR też ma plusy, podzespoły szczególnie zawieszenie i przeniesienie napędu nie są tak bardzo narażone na przeciążenia przy dodawaniu gazu. Osobiście więcej jeżdżę na STR włączonym, ale często jak chcę się spokojnie przeturlać w mieście z pkt A do pkt B to wyłączam ten wynalazek, aby mi na dziurach kół nie wyrwało

  9. #19
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódzkie
    Auto
    Miałem ze 40 różnych alf romeo.
    Postów
    710

    Domyślnie

    montaż został zaniechany ze względu na normy emisji spalin :/
    A co ma wspólnego wyższa emisja spalin z szybszą reakcją przepustnicy? Bo coś mi tu nie halo.

  10. #20
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódzkie
    Auto
    Miałem ze 40 różnych alf romeo.
    Postów
    710

    Domyślnie

    czy ktoś mi odpowie?

Podobne wątki

  1. D0 czego służy ten odpowietrznik?
    Utworzone przez lokaczbmw w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 27-04-2013, 21:54
  2. [145] Do czego służy ten filtr?
    Utworzone przez Weman w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-03-2011, 22:51
  3. Do czego to służy?
    Utworzone przez Wiwix w dziale 156
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 11-10-2010, 18:54
  4. [146] do czego to służy
    Utworzone przez czupi w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 04-05-2009, 07:03
  5. [156] Do czego służy ?
    Utworzone przez DzIdEx7 w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 12-05-2008, 13:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory