Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Coś z turbiną.

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar Matt21
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Szopie
    Auto
    Po-Jeep Grand Cherokee - luźno spasowany, wysokoobrotowy 1.6 TS
    Postów
    796

    Domyślnie Coś z turbiną.

    Witam, mam,a własciwie kolega ma problem w turbince przy silniku
    2.4 JTD, po sciągnieciu węża doprowadzajecego powietrze na łopatkach
    turbiny( dokładniej na wałku, na którym sie znajdują) da się wyczuć mały luz, wiem ze to nic dobrego, ale chłopak nie
    ma kasy na regeneracje i stąd moje pytanie czy jest mozliwość,
    dalszej eksploatacji auta, dodam ze turbo nie wykazuje zadnych oznak
    zużcia, silnik nie dymi turbo jest szczelne.Pozdrawiam.
    DIESEL POWER - BEZ DYMU NIE MA OGNIA !!
    Honda CBR 929 - DYMU BRAK OGIEŃ POZOSTAŁ









  2. #2
    tomaszek723
    Gość

    Domyślnie

    Witam
    Ja również mam 2,4 JTD i miałem okazję oglądać 2 turbinki po regeneracji. Każda z nich miała wyczuwalny luz (na boki). Z tego co wiem to ona dopiero się usztywnia (wirnik) pod wpływem ciśnienia oleju. Obecnie na jednej z tych turbinek zrobiłem 1k km i sprawuje się idealnie, zobaczymy jak będzie później. Możesz zadzwonić do firmy www.turbojulita.pl Przed wysłaniem do nich turbiny do regeneracji bez problemu pomogli mi zdiagnozować usterkę.

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar Matt21
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Szopie
    Auto
    Po-Jeep Grand Cherokee - luźno spasowany, wysokoobrotowy 1.6 TS
    Postów
    796

    Domyślnie

    No to świetna wiadomość, zadzwoniłem do kolegi i uradował sie jak dziecko. Dzieki :wink: piwko dla Ciebie 8)
    DIESEL POWER - BEZ DYMU NIE MA OGNIA !!
    Honda CBR 929 - DYMU BRAK OGIEŃ POZOSTAŁ









  4. #4
    piotrek164
    Gość

    Domyślnie

    Witaj
    jestem z radomia i jeżeli można to chciałbym pogadać na zywo o regeneracji turbo i o eksploatacji 2,4 mój tel 516152203

  5. #5
    drugimarcin
    Gość

    Domyślnie

    przy turbinach drugiej generacji czyli 1,9 115KM i 2,4 150, trzeba sprawdzic po regeneracji czy dobrze chodza lopatki od kierownic zmiennej geometrii, bo silniczek wychodzi poza zaprogramowane parametry i sie przelacza w tryb awaryjny.

Podobne wątki

  1. [159] problem z turbiną
    Utworzone przez sebol75 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 16-04-2016, 09:24
  2. [159] Problem z Turbiną na A1 - help!
    Utworzone przez altexperte w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 78
    Ostatni post / autor: 07-09-2015, 12:47
  3. [159] problem z turbiną w 159...
    Utworzone przez Daniel159 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 30-12-2014, 21:08
  4. [159] Problem z turbiną ?
    Utworzone przez gaco2ouf w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 08-03-2014, 10:18
  5. Problem z turbiną
    Utworzone przez scorpion_71 w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 06-06-2013, 15:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory