Strona 35 z 183 PierwszyPierwszy ... 25262728293031323334353637383940414243444585135 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 341 do 350 z 1826

Temat: Zaślepienie EGR

  1. #341
    sHOr
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Niektórzy do silników 115KM zakładają te z otworami, bo podobno lepiej silnik wchodzi na obroty
    Hmm to moze kupic te bez dziur i zobaczyc co sie dzieje , dziury można zawsze zrobic ..?

  2. #342
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Zawsze można..
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #343
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    a sie zapytam, bo wielu z nas zaslepiało egr - po co w ogóle zaslepiac egr jak silnik chodzi normalnie, bez błędów i nie kopci? Co niby daje zaślepienie egr? Plusy i minusy.

  4. #344
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    147 JTDm / GT JTDm
    Postów
    46

    Domyślnie

    Cytat Napisał majster Zobacz post
    a sie zapytam, bo wielu z nas zaslepiało egr - po co w ogóle zaslepiac egr jak silnik chodzi normalnie, bez błędów i nie kopci? Co niby daje zaślepienie egr? Plusy i minusy.
    ...i jeszcze raz...; uruchom stronę pierwszą tego postu!!

  5. #345
    Użytkownik Romeo Avatar sebaaaaaaaa
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Była Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105 KM Była Alfa Romeo 166 2.4 JTD Jest Alfa Romeo GT 1.9J
    Postów
    1,216

    Domyślnie

    Panowie ja właśnie jestem po zaślepieniu egr, no i muszę powiedzieć ze jestem miło zaskoczony samochód naprawdę ładniej i płynniej jeździ było bardzo dużo syfu w kolektorze, czujnik też był bardzo zabrudzony. Ale po wyczyszczeniu wszystkiego i założeniu zaślepki naprawdę jest dużo lepiej

  6. #346
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa 159 1,9 jtdm '07 187KM by Cinsoft, Giulia 2,2 jtdm '17
    Postów
    94

    Domyślnie

    Zamieszczam swój wpis tutaj, bo myślę, że moje kłopoty dotyczą pracy zaworu EGR (tylko wstępna hipoteza). Alfa, co prawda 159 1,9 150KM, podczas lekkiego przyspieszania wpada w dziwne drgawki, dławienia, traci moc. Dzieje sie to jednak tylko podczas wypalania DPF (co ok. 800km). Mocniejsze wciśnięcie gazu, wyższe obroty, wszystko OK. Co może być tego przyczyną? Dodam, że przebieg auta znikomy (ok. 13 tys, ale po gwarancji) , zapełnienie DPF ok. 18%.
    Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

  7. #347
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    A klapy wirowe pracują ci prawidłowo? - bo to jest najczęstrzą przyczyną kłopotów z tym silnikiem. Podczas wypalania filtra należy utrzymywać stałe obroty silnika, czyli ani nie przyspieszać ani nie zwalniać
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  8. #348
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa 159 1,9 jtdm '07 187KM by Cinsoft, Giulia 2,2 jtdm '17
    Postów
    94

    Domyślnie

    Sądzę, że klapy są w porządku. W normalnej jeździe nie obserwuję problemów.
    Turbina doskonale się wkręca, prawie na max, przyspieszenia w porządku. Dlatego chyba z nią nie jest źle. Te stałe obroty, które muszę utrzymywać, to powyżej 2400. Gdy spadna poniżej następuje drżenie, dławienie i brak mocy. Wcześniej (było chłodniej na dworzu-może to zbieg okoliczności) problemu tego nie było.

  9. #349
    Voyster
    Gość

    Domyślnie

    Koledzy, Bella ostatnio bierze mnie na próbę...
    Zaczęło się od niewinnie.. Podjechałem kiedyś do bankomatu, gaszę auto idę po siano, wracam.. i auto nie odpala. Silnik kręci ale nie odpala. Po kilku minutach jednak zaskoczył. Pomyślałem - raz się może zdarzyć. Sytuacja się jednak powtórzyła. Po podpięciu pod kompa okazało się że to czujnik wału korbowego(P0335). Po wymianie auto odpala bezproblemowo zawsze i wszędzie.
    To jednak nie koniec problemów. Pojawił się błędy P0404, P0236, P0236. Auto traci całkowicie moc przy 3000obr i przy próbie przebicia się przez tą dziurę wyskakuje kontrolka "check engine". Ogólnie mam też wrażenie że uciekło kilka koni. I tutaj proszę o poradę, bo myślę przyczyn może być wiele, a nie jestem orłem jeśli chodzi o mechanikę. EGR nie zaślepiony - nie czyszczony. Prawdopodobnie bedzie teraz okazja do zaślepienia

  10. #350
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar prymie
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    kraków
    Auto
    AR 156 2,4 JTD '00 AR 159 2,4 JTD '06 AR Giulia Veloce Q4 2,0 '17
    Postów
    678

    Domyślnie

    Cytat Napisał Voyster Zobacz post
    Koledzy, Bella ostatnio bierze mnie na próbę...
    Zaczęło się od niewinnie.. Podjechałem kiedyś do bankomatu, gaszę auto idę po siano, wracam.. i auto nie odpala. Silnik kręci ale nie odpala. Po kilku minutach jednak zaskoczył. Pomyślałem - raz się może zdarzyć. Sytuacja się jednak powtórzyła. Po podpięciu pod kompa okazało się że to czujnik wału korbowego(P0335). Po wymianie auto odpala bezproblemowo zawsze i wszędzie.
    To jednak nie koniec problemów. Pojawił się błędy P0404, P0236, P0236. Auto traci całkowicie moc przy 3000obr i przy próbie przebicia się przez tą dziurę wyskakuje kontrolka "check engine". Ogólnie mam też wrażenie że uciekło kilka koni. I tutaj proszę o poradę, bo myślę przyczyn może być wiele, a nie jestem orłem jeśli chodzi o mechanikę. EGR nie zaślepiony - nie czyszczony. Prawdopodobnie bedzie teraz okazja do zaślepienia
    P0404 - błąd zaworu EGR
    P0236 - błąd czujnika ciśnienia doładowania

    Prawdopodobnie 'check engine' gaśnie kiedy zdejmujesz nogę z gazu (:?

    EGR zaślepić, czujnik wyczyścić lub wymienić.
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD '00 - sprzedana
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm '06 - sprzedana
    Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 '17

Podobne wątki

  1. [159] zaślepienie nowego egr
    Utworzone przez mamel w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 16-08-2016, 18:53
  2. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Dziubek99 w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 27-05-2013, 21:37
  3. Zaślepienie egr!
    Utworzone przez grzegorz041983 w dziale GT
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-01-2012, 17:59
  4. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez grafex w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-08-2011, 06:20
  5. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Kotu w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 30-04-2010, 19:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory