Strona 15 z 27 PierwszyPierwszy ... 5678910111213141516171819202122232425 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 141 do 150 z 264

Temat: Alfa Romeo 166

  1. #141
    Sejmen
    Gość

    Domyślnie Zakup 166, prosze o pomoc

    Witam wszystkich forumowiczów. Skusiłem sie wkońcu napisać i wybrałem chyba najlepsze z możliwych miejsc, z tego wzgledu iż tutaj nikt mi nie odradzi a juz napewno nie napisze bajeczek na temat Alfy. Także szczerze ufam waszym poradom, ktore mysle napewno okażą sie pomocne
    Do rzeczy, chodzi mi konkretnie o zakup 166 (2000,2001) i wiem ze jestem zdecydowany na niego w 90% jednak tutaj jestem chyba w kropce, bo wiem ze chce ten model ale nie wiem ktory silnik wybrac. Wasze (juz teraz nasze )forum przeglądam od ok. 3-4 miesiecy, czytałem naprawde sporo artykułów oraz inne fora. Nie potrafie sobie odmowic zakupu w/w auta i nie docierają do mnie złe słowa na jego temat;p To sie chyba nazywa zauroczenie?
    Pytania brzmią nastepujaco:
    - Czy 2000, 2001 rok za cene 15 -16,000zl to bezsensu fatyga i lepiej sobie odpuścic czy te auta sa naprawde w takich cenach i mozna coś wybrac ??
    Proszę o dość obiektywna ocenę, z góry dzieki

    Dodaje przykładowy link ogłoszenia:
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11883621
    Ostatnio edytowane przez Sejmen ; 10-06-2010 o 14:11

  2. #142
    ʇɧɹqoq Romeo Avatar bobryt
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Gorzów Wielkopolski
    Auto
    OPC
    Postów
    1,221

    Domyślnie

    a czytałes chociaż ten dział, czy odrazu z pytaniami się rzuciłeś? mógłbyś popatrzeć że temat o 166 już jest.
    1997 Alfa Romeo 155 2.0 16v
    2000 Subaru Forester S-Turbo

    2002 Opel Zafira OPC


    1999 Volvo V70

  3. #143
    Pingwin
    Gość

    Domyślnie

    polecamy to auto ale po FL, ze zmienionym przodem. Model sprzed FL można w lusterku wstecznym pomylić z olbrzymią, mechaniczną myszą.

  4. #144
    UT1
    Gość

    Domyślnie

    Czy ktoś mógłby podać link lub ew. wypisać listę ulepszeń jakie przeszła 166 w roku 2001? Czytam o tym modelu od ponad pół roku, gdzieś kiedyś rzuciło mi się w oczy, że zmian było dużo i znacznych (oczywiście w sensie technicznym). Teraz nie mogę tego znaleźć tak żeby było przejrzyście napisane.

    I mam jeszcze jedno pytanie porównawcze. Zadbana JTD z rocznika 2001+ to koszt około 15.000-17.000. Wersja po FL kosztuje około 25.000-27.000. Czy warto zapłacić więcej za inny przód, nieco ładniejsze wnętrze i trochę mocniejszy silnik? Dokonano jakichś istotnych zmian technicznych?

    Interesuje mnie tylko 2.4 JTD + chip. Miałem okazję przejechać się z jednym z forumowiczów i nie wyobrażam sobie innego samochodu mieszczącego się w moich kryteriach wyboru.

    To moje pierwsze pytanie na forum, ale liczę na to, że znajdą się pasjonaci którzy podzielą się informacjami.

  5. #145
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Peugeot 407SW, EW10A
    Postów
    657

    Domyślnie

    Z tego co sie nie myle to lista tych ulepszen jest niewielka... Po 2000 roku weszly chyba fotele skorzane wentylowane oraz pamiec do nich ale to wszystko za doplata... silnik 140 koni ktory w 2002 roku byl zastapiony 150 konnym i dalej juz produkowanym do dzis 175 koni. Cos tam jeszcze bylo ale nie pamietam wiecej, moze ktos mnie poprawi, dopisze jeszcze cokolwiek. Niestety za te 27 tys ktore zalozyles post wyzej ciezko bedzie dostac auto po liftingu. Mowie oczywiscie o dobrym stanie samochodu bo wiadomo jak w polsce jest... wiekszosc aut na sprzedaz to padla. Jesli stac cie na wydanie powyzej 30 tys zl na samochod to moim zdaniem warto kupic polifta. Masz wtedy silnik JTDm 175 koni czyli jeden z najlepszych diesli ever. Oczywiscie nie mowie ze 140 konne byly zle no ale moim zdaniem jesli cie stac to warto doplacic. Dam Ci przykladowy link do wersji poliftowej... Jesli nie przeszkadza ci cena, i skrzynia to jedz ogladaj i kupuj bo alfateam to sprawdzona firma.
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1077919351

    Na auto przed liftem trzeba szykowac okolo 20 tys. Zarowno w aucie przed jak i poliftowym pasuje sprawdzic porzadnie tylnia zawieche bo jest tam wielowachacz i to czesci dosyc drogie. Generalnie wiadomo ze jak z kazdym autem za 20 tys w gore... Lepiej podjechac gdzies do jakiegos punktu, aso czy cos zeby oni sprawdzili zeby pozniej nie bylo rozczarowan. Linkow do przedlifta nie daje bo mi osobiscie nie podoba sie ani jeden egzemplarz ktory jest dostepny na allegro czy tam otomoto. Hehe wybredny jestem troszku... sam szukam przedlifta tyle ze 3.0 manual i od lutego jeszcze nie znalazlem nic co by mi sie spodobalo... Nawet auta z mobile nie spelniaja moich wymagan. Oczywiscie sa takie ktore spelaniaja ale wtedy znow sa nie na moja kieszen... Osobiscie polecam jesli masz mozliwosc to jechac do niemiec i tam na bank znajdziesz cos lepszego niz w polsce. Druga dobra opcja to dac ogloszenie na forum moze klubowicz bedzie chcial sie rozstac ze swoim autkiem i ci sie uda... Mam nadzieje ze choc torche pomoglem. Pozdrawiam.

  6. #146
    UT1
    Gość

    Domyślnie

    Dzięki za odpowiedź. Co do listy zmian to chyba poprawiono też zawieszenie, a dokładnie amory (chodzi o zmiany w roczniku 2001). Zauważyłem też, że samochody z tych lat mają ładniejsze felgi z większymi kółkami które znacznie je odmładzają. Oczywiście liczę się z kosztami przy zakupie, w tematach znalazłem natomiast tylko jakieś ceny w ASO itp. Zaraz po zakupie chciałbym kompleksowo zrobić cały zawias. Podpowie mi ktoś gdzie użyć poliuretanów, gdzie zamienników z czegoś innego, a czego lepiej wcale nie dotykać? Na forum te info są także porozrzucane przez co nie ma konkretnego poradnika dla kupującego 166. Byłbym przy tym bardzo wdzięczny za rozpisanie cen elementów całego zawieszenia. Z tego co czytam w necie to właśnie przez zawieszenie Alfa ma tak wielu przeciwników także chciałbym je zrobić profilaktycznie i udowodnić, że Alfą można jednak wygodnie i bezawaryjnie jeździć.

    Wersja której szukam koniecznie musi mieć klimę (to chyba standard w 166), wentylowaną jasną skórę, felgi z tymi dużymi kołami we wzorze, nawigację oraz najwyższy system nagłośnienia (na forum są sprzeczne info, jedni piszą, że to BOSE inni Harman Kardon). Co do kolorów to jest pięknie wygląda połączenie jasnej skóry z czymś co wygląda jak bordowy metalic (Alfa jakoś ładniej go nazywa) lub chciałbym coś przypominającego brąz. Też niestety nie znam nazwy, widziałem może 2x na ulicy i jest po prostu prześliczny.Taki egzemplarz sobie wymarzyłem

    Jeszcze pytanie techniczne: Czy fabryczny zestaw audio (ten z navi) posiada wyjście AUX?

  7. #147
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Peugeot 407SW, EW10A
    Postów
    657

    Domyślnie

    Heh powiem ci ze jesli masz az tyle wymagan to moze byc naprawde ciezko Wiem z autopsji bo ja tez mysle podobnie... za wyjatkiem felg bo i tak wpakuje jakies ladne 18 Polaczenie jasnej skory naglosnienia i swietnego stanu to zadkosc... Na tyle ze ja jeszcze nie trafilem na auto kotre by mnie urzeklo. Moze z dieslem bedzie latwiej bo w sumie polska to kraj diesli i wiecej tego sprowadzaja... Faktycznie przez zawieszenie alfa ma wielu przeciwnikow ale zeby bylo ciekawiej to wielowachacz w audi VW czy innych autach VAG jest owiele mniej wytrzymaly... ale na to posiadacze tamtych aut nie zwracaja uwagi... Generalnie jak kupisz dobry zadbany egzemplarz to raczej nie bedziesz dokladal...

  8. #148
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,457

    Domyślnie

    Ta skóra, o której piszecie to chyba raczej dziurkowana, bo wentylacji wymuszonej, to raczej w żadnej Alfie i fiacie nie ma niestety. A szkoda bo to super sprawa, a skóra bez tego to udręka w takie temp jak ostatnio.
    Ten kolor to roso sienna ? albo roso rubino ? fajne połączenie z jasnym beżem wewnątrz!

  9. #149
    DESANT
    Gość

    Domyślnie AR 166- jaki silnik?

    Witam. Jestem na etapie poszukiwania 166-ki. Samochód urzekł mnie swoim wdziękiem czemu się w sumie nie dziwię bo w końcu to włoskie auto. Mam jednak dylemat- jaki silnik wybrać? W grę wchodzą diesle oraz benzyniaki. No i tak: 1) 2.0 V6 turbo czy 3,0 V6 a może 2.5 V6? 2) Jakie jest realne spalanie w trasie 2.4jtd przy spokojnej jeździe? Proszę o pomoc. Serdecznie pozdrawiam.

  10. #150
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Dla mnie opcje są tylko dwie:
    - prawdziwa 166 czyli 3.0 z manualna 6tką - w mieście licz się z 16-18l/100km średnio
    - lub wersja econo - poliftowa z 2,4jtd 20V - 8-9l/100km

    3 litrówką śmigam więc jak coś mogę parę słów o silniku i eksploatacji, kosztach naskrobać, wskazanego dieselka przeze mnie ma kolega, czasem nim jeżdżę, fajny silnik mimo że klekot a traktora
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory