Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 42

Temat: Alfa 155 bez wad???? idealna!

  1. #31
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    ja jak wpisze numery mojej 155 w epera to wyskakuje wersja sport i i z tego co wiem to w tej wesji byly krotsze sprezyny bynajmiej jak porownuje z innymi 155 zwlaszcza 155v6 to moja siedzi nizej ,tez ktos o tym wspominal na forum fanta team pare lat temu ,co do prowadzenia prowadzi sie super ale twardo ,166 ze standartowym amorem wypada blado za miekka ,dopiero zmiana na bilsteina b6 zmienia to auto ,164 jak mialem kiedys to miala to cos w sobie co dopiero uzyskalem 166 zmieniajac amory na b6 tam bylo wszystko perfekt ,nie bujalo srednio twardo
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  2. #32
    epion
    Gość

    Domyślnie

    wersja sport miała obnizone o 15mm zawieszenie w sposunku do reszty ja mam w V6 -40mm

  3. #33
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódzkie
    Auto
    Miałem ze 40 różnych alf romeo.
    Postów
    710

    Domyślnie

    Zanim uruchomiłem swoją Q4 chciałem włożyć do niej zawieszenie gwintowane bo takowe miałem w posiadaniu ale po pierwszej przejażdżce stwierdziłem że nie ma sensu bo standardowo jest twarda. Brat ma w V6 regulowane zawieszenie elektronicznie i uwierzcie mi że twardszym autem jeszcze nigdy nie jechalem , jeszcze na dodatek te 17'calowe felgi. masakra.

  4. #34
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    U mnie to niby wersja super więc ta z najwyższym zawieszeniem na felgach 15' mam Yokohame avs sport 195/50 i powiem, że taki zestaw to nadaje się tylko na drogi proste jak stół. Ta opona jest bardzo twarda i każdą dziurę czuć ale za to trzyma się drogi jak przyklejona. Porównując z inną 155 super tylko na 14' to moja ma komfort zerowy ale tamtą bał bym się wchodzić w zakręty tak jak moją.
    Ostatnio edytowane przez rafal_155 ; 12-06-2010 o 12:05

  5. #35
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Młody_Alfista
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Okolice Olkusza i... zagranica
    Auto
    Civic ej9
    Postów
    375

    Domyślnie

    Cytat Napisał h0se166 Zobacz post
    Zanim uruchomiłem swoją Q4 chciałem włożyć do niej zawieszenie gwintowane bo takowe miałem w posiadaniu ale po pierwszej przejażdżce stwierdziłem że nie ma sensu bo standardowo jest twarda. Brat ma w V6 regulowane zawieszenie elektronicznie i uwierzcie mi że twardszym autem jeszcze nigdy nie jechalem , jeszcze na dodatek te 17'calowe felgi. masakra.
    Tzn. jak włączysz ustawienie "sport" to jest twardo czy w ogóle non stop bez względu na jakim trybie zawieszenia jeździsz (chyba są dwa tryby, automatic i sport)?

    A Q4 nie ma tego systemu regulacji zawieszenia?

  6. #36
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódzkie
    Auto
    Miałem ze 40 różnych alf romeo.
    Postów
    710

    Domyślnie

    Większość Q4 nie ma regulowanego zawieszenia w tym i moja. W V6 są 2 tryby i mówiłem o sporcie.

  7. #37
    epion
    Gość

    Domyślnie

    mi sie wydawało ze w kazdej Q4 jest regulowane zawieszenie A w V6 seryjnie z tym sie jeszcze nie spotkałem ani tez nie słyszałem

  8. #38
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490

    Domyślnie

    Cytat Napisał Młody_Alfista Zobacz post
    A pro po zawieszenia, to jak 155 trzyma się drogi względem innych alf (np. 156)?

    Jezdzilem trzema 155 i zadna (nawet ts) nie prowadzila sie tak jak moja obecna 156 i to jest v6, na pewno jest obnizona, amortyzatory nie mam pojecia jakie sa wstawione. 155 v6 przyznam prowadzila sie prawie ze tragicznie na standardowym zawiasie. Wymiana na bilsteiny i sprezyny obnizajace troche pomogla ale to wciaz nie bylo to. Bardzo wyczuwalny ciezki przod. Albo cos bylo z tymi moimi egzemplarzami nie tak, albo no coz, starsza konstrukcja, pojedynczy wahacz, nadwozie bardziej podatne na obciazenia itp. Tak czy siak 155 jest opcja o wiele ciekawsza niz 156. Od dluzszego czasu oglaszam swoja na sprzedaz i bida, nikt nie dzwoni nawet.
    155 V6 była
    155 TS była
    156 V6 była
    156 GTA była
    155 TS była
    x3 japonce były
    156 V6 była
    x1 japoniec jest. Zycie.

  9. #39
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Asturas
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Rovaniemi
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.9 TD '94
    Postów
    212

    Domyślnie

    Cytat Napisał h0se166 Zobacz post
    Większość Q4 nie ma regulowanego zawieszenia w tym i moja. W V6 są 2 tryby i mówiłem o sporcie.
    coś się nie zgadza, bo w opisach (artykuły z tamtego okresu) Q4 z lat 92-93 było wyraźnie wskazane, że ta wersja ma regulowane zawieszenie. Tak po prostu było. Natomiast absolutnie nigdy, nigdzie nie trafiłem na informacje o regulowanym zawieszeniu w V6. Ciekawa ta Twoja V6.
    Alfa Romeo 155 1.9 TD '94 Verde Mirto - jedna z 15652 egzemplarzy

  10. #40
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Młody_Alfista
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Okolice Olkusza i... zagranica
    Auto
    Civic ej9
    Postów
    375

    Domyślnie

    W V6 regulowane zawieszenie było za dopłatą.

Podobne wątki

  1. Alfa Romeo 147 140 M-JET KLIMATRONIK IDEALNA - Prośba o ocenę
    Utworzone przez łagi w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 08-02-2012, 23:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory