Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Temat: tuleje wachacza górnego

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pablo. Zobacz post
    A jaki jest schemat ???
    Jeśli chodzi o wymianę na PU to trzeba mieć na 100 % pewne sworznie.

    ---------- Post dodany o godzinie 09:37 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 09:31 ----------



    Na 100% nie były ORI TRW.
    Wedle instruktażu TRW i Delphi powinny być dokręcone na stojącym aucie z użyciem klucza o nastawach bodajże od 40-49 Nm.

  2. #12
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,417

    Domyślnie

    Cytat Napisał Belfer27 Zobacz post
    Wedle instruktażu TRW i Delphi powinny być dokręcone na stojącym aucie z użyciem klucza o nastawach bodajże od 40-49 Nm.
    Rozumieć.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pablo. Zobacz post
    A jaki jest schemat ???
    Jeśli chodzi o wymianę na PU to trzeba mieć na 100 % pewne sworznie.



    to daj wachacz do regeneracji sworznia i po sprawie... masz nowke z PU wtedy
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 14-06-2010 o 19:23
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2009
    Auto
    wspomnienia po AR GT
    Postów
    582

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pablo. Zobacz post
    Na 100% nie były ORI TRW.
    oj były ORI TRW, nie sądzę żeby w ASO Fiata sprzedawali chińszczyznę, a i cena była ich ORI

  5. #15
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał agentzo Zobacz post
    oj były ORI TRW, nie sądzę żeby w ASO Fiata sprzedawali chińszczyznę, a i cena była ich ORI
    Budowę ORI wahacza łatwo sprawdzić. jeśli jeszcze gdzieś masz te stare, wyjmij tuleje gumową, przetnij i zobacz. oryginalna tuleja BOGE używana w TRW ma w środku w gumie zalany element/tulejkę blaszaną. tuleje w podróbkach maja tuleję wykonaną jak tanie zamienniki z całości jednolicie z gumy, co powoduje większą podatność, szybsze wycieranie samej tulei i powstawanie luzów.
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 14-06-2010 o 21:04
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2009
    Auto
    wspomnienia po AR GT
    Postów
    582

    Domyślnie

    zgadza się, ORI-element metalowy zalany gumą - wytrzymał tylko 20kkm

  7. #17
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,417

    Domyślnie

    Cytat Napisał agentzo Zobacz post
    zgadza się, ORI-element metalowy zalany gumą - wytrzymał tylko 20kkm
    No to w takim przypadku zwracam honor.
    Musiałeś mieć niesamowitego pecha.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  8. #18
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2009
    Auto
    wspomnienia po AR GT
    Postów
    582

    Domyślnie

    planowałem zakupić nowy komplet wahaczy górnych oczywiście "ORI TRW" ale chciałem spróbować jak to jest z tulejami PU, na forum jest sporo opini, ale od osób które coś tam o tym słyszały ale nigdy w praktyce nie miały z tym do czynienia - jak na razie spisują się znakomicie

  9. #19
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał agentzo Zobacz post
    planowałem zakupić nowy komplet wahaczy górnych oczywiście "ORI TRW" ale chciałem spróbować jak to jest z tulejami PU, na forum jest sporo opini, ale od osób które coś tam o tym słyszały ale nigdy w praktyce nie miały z tym do czynienia - jak na razie spisują się znakomicie

    Bo się niewłaściwych osób pytasz ;] Tak na poważnie jeżdżę na PU w przednich wahaczach jakieś 20tys km, wcześniej jeździły te wahacze w innym jeszcze aucie jakieś 25tys km, łącznie ponad 45tys zrobione, tuleje jak nowe, sztywne praktycznie zero oznak zużycia. raz na sezon przed zima tylko nowy smar dostają. Śmigają z wahaczami TRW - sworznie sztywne, zero luzu aż się diagności dziwią jak zajeżdżam na przegląd palnowany albo i nie [bo mi czasem dowód drogówka zabrać potrafi ] i widzą że wszystko stare w zawieszeniu a tu zero luzu ;] i tylko pada słowo: "Panie jak to, toż to Alfa, to musi mieć luzy ... "
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 14-06-2010 o 23:29
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  10. #20
    Użytkownik Znawca Avatar kobe83
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    AR 159 2.0 JTDM 170KM/ 156 1.9 JTD115KM była
    Postów
    1,469

    Domyślnie

    Kupiłem i wymieniłem nowy wahacz górny TRW. Starego TRW postanowiłem tym razem nie wyrzucać, bo kolega mechanik zaproponował, że za darmo mi może wymienić tuleje. Interesuje mnie tylko koszt tulejek. Sworzeń jest jeszcze dobry. Czy jest sens kupowania poliuretanów tym bardziej, że były by tylko z jednej strony. Z gumowych znalazłem na szybko MOOG albo Arkon Malo.
    Włoski geniusz, włoska technologia, włoska pasja.

Podobne wątki

  1. Tuleje wachacza górnego Strongflex
    Utworzone przez sebawroc w dziale 147
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 01-06-2015, 19:53
  2. wymiana wachacza górnego od strony kierowcy
    Utworzone przez DARO w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-06-2014, 15:32
  3. tuleje tylnego wachacza podluznego
    Utworzone przez mlody91 w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 07-04-2011, 08:40
  4. mocowanie górnego wachacza ?
    Utworzone przez viruskill w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-11-2010, 16:16
  5. Po wymianie wachacza górnego
    Utworzone przez magico w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-03-2009, 07:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory