www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
- dla chcącego nic trudnego.
- ja bym tylko dodał + odpowiednie narządzia.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
zgadza sie
no i zamieszanie...
złożyć tak () czy tak )(![]()
ja zakładałem ten zestaw naprawczy i mi zadziałał. tylko kupowałem go w aso i zapłaciłem 14pln, ale wymieniałem go sam i kosztów wymiany nie poniosłem.
Ostatnio edytowane przez Majkel ; 21-06-2010 o 19:30
No i jak z tymi podkładkami ?Wszyscy zakładają, zmieniają, a nikt nie pamięta jak się je montuje
![]()
Czy żeby rozebrać wariator potrzeba jakiś "specjalistycznych" narzędzi? Przyznam, że miałem go w reku jakiś czas temu, ale był zupełnie nowy i nawet nie przyszło mi do głowy, żeby patrzeć jak się go rozbiera.
Wystarczą szczypce do pierścienia Segera. Jak już rozbierzesz to sprawdź jak są założone te nieszczęsne miseczki sprężyny talerzowej.
Ja stawiam na taki sposób )(, ale pewności nie mam bo nie zwróciłem na nie uwagi, jak rozbierałem swój wariator i mi wypadły.
Założyłem nowy bo stary klekotał jak diesel. Na razie po 40 tys. km jest nadal cicho.
A rozbierałem stary z ciekawości no i wtedy wypadły mi te miseczki. Z tego co pamiętam to zęby w środku były w idealnym stanie i za nic nie mogłem dojść, dlaczego on klekocze.
Chyba jeszcze raz go rozbiorę i przeanalizuję wszystko przy użyciu lupy.