strumienica w miejsce katalizatora?A jak z emisja spalin i badaniem technicznym? Przyczyn spadku mocy moze byc wiele, niekoniecznie katalizator. Jest jakas inna opcja sprawdzenia tego bez wykrecania go?;d
strumienica w miejsce katalizatora?A jak z emisja spalin i badaniem technicznym? Przyczyn spadku mocy moze byc wiele, niekoniecznie katalizator. Jest jakas inna opcja sprawdzenia tego bez wykrecania go?;d
Nie mam pojecia jak to sprawdzic... moze wlasnie przez emisje spalin?? A zuzyty katalizator ma ogrone znaczenie jezeli chodzi o moc... a co do badan technicznych to mnie nie dotyczaja tylko z dokumentami podjezdzam
![]()
Boxer CHYBA nie ma czegoś takiego jak silniczek krokowy. Nie jestem mechanikiem, ale z tego co piszą różni ludzie na forum, silniczek krokowy służy do zmieniania faz rozrządu. A tego boxer nie ma .Napisał Remek
Proszę kogoś kto wie na PEWNO o potwierdzenie bądz zaprzeczenie.
Silniczek krokowy odpowiada za wolne obroty i znajduje sie prawie w kazdym aucie z wtryskiem paliwa a wariator odpowiada za zmiane faz rozrządu i tego w boxerkach ani w V6 nie maNapisał medork
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
jutro w godzinach popoludniowych na forum wrzuce pelen opis ze zdjeciami i w tedy,mam nadzieje,wszystkie watpliwosci zostana rozwiany![]()
a 75andrew155 ma racje![]()
tak czytam i widzę podobne objawy przeczytaj sobie mój temat a może znajdziesz rozwiązanie http://www.forum.alfaholicy.org/topi...4183.htm#51314
Moja AR też strasznie sie muli... kiedyś ciągneła od doslownie 3 tyś obrotów a teraz gaz w podłodze a przyśpieszenie jak na 1.8 TS znikome. Dopiero od 5 do 6 tyś obrotów dostaje nagłego kopa tak jakby włączyło sie turbo. Do tego strasznie cyka.. możliwe że uszkodzony jest wariator i zmienne fazy rozrządu nie działają i pozostaly w takiej pozycji ze auto ciągnie od 5 tyś do 6?? Dodam też że to nie wina katalizatora, świece też mam nowe Bosha ( gdzieś na forum wyczytałem ze maja byc NGK bo na tych sie muli, możliwe to jest??) Sprężąnie na tłokach wynosi ok 9 bar, silnik pracuje równo (około 900 obr/min), jestem po resecie EKU ale to też nie wiele pomogło... Może ktoś miał podobnie bo mi już dosłownie rece opadają...
Strzlaa da sie to w T.S zastosowac?
nie wiem jak w ts, może ktoś z forumowiczów sie orjętuje
Gmertanie w przepływce jest możliwe tylko w przepływce klapkowej a T.S 16 V takiej nie mają i dlatego zdychająJesli słyszysz takie cykanie to chyba masz problem z hydraulicznym ustawieniem luzów zaworowych
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995