Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Wymiana amorka, tył

  1. #1
    Alfred
    Gość

    Domyślnie Wymiana amorka, tył

    Coś mnie podkusiło żeby się wziąć za to samemu. Z nakrętkami jakoś poszło chociaż prawie cały dzień straciłem ale poległem jak na razie na wybiciu śrub łączących amorek z pastą. Nijak nie wiem jak je wybić. Czy to się aż tak mocno zapiekło czy ja coś źle robię. WD-40 prawie całe na to wylałem... Nie chcą wyjść i koniec...

    Ktoś coś podpowie?

  2. #2
    Użytkownik Alfista Avatar zieloo007
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Była 156 1.9 jtd, jest Toyota Avensis t27 '18
    Postów
    4,144

    Domyślnie

    WD nic nie da. Podgrzej śruby palnikiem, wtedy puszczą lub mniej efektownym sposobem - młotkiem popukaj wszystkie śruby z każdej strony.

  3. #3
    Alfred
    Gość

    Domyślnie

    Nie wiem czy się dobrze rozumiemy. Nakrętki wszystkie udało mi się odkręcić. Nie mogę wybić śrub które przechodzą przez amorek i piastę.

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar andro34
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Płońsk-holandia
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 2005r i AR 147 JTDm 2005r.
    Postów
    1,235

    Domyślnie

    Cytat Napisał zieloo007 Zobacz post
    WD nic nie da. Podgrzej śruby palnikiem, wtedy puszczą lub mniej efektownym sposobem - młotkiem popukaj wszystkie śruby z każdej strony.
    kolega bardzo dobrze ci poradził,innego sposobu nie ma.trzeba podgrzać palnikiem tuleje przez które przechodzą te dwie długie sruby a następnie wybić je młotkiem.

    przed montarzem trzeba dobrze oczyścić wszystko z rdzy i dobrze nasmarować np.smarem miedziowym,grafitowym...


    moja druga ulubienica...

  5. #5
    Alfred
    Gość

    Domyślnie

    dzięki ale kurka nie mam palnika...

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kamien007
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łęczna
    Auto
    Alfa Romeo 156 3.2 Q2 rok 02 Azzurro Nuvola
    Postów
    689

    Domyślnie

    najlepsza stara technika siły dużo kręcić i wybijać za jednym razem ja jakoś to zrobiłem bez problemu gorzej jest ze starym stabilizatorem to nie lada wyzwanie dopiero

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    połczyn zdrój
    Auto
    AR 156 1.8 TS AR156 1.9 jtd sportwagon AR166 2.4 175KM
    Postów
    66

    Domyślnie

    Zrób tak jak pisze kamien007 . Ja tak robiłem u siebie i poszło.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-07-2014, 09:41
  2. Wymiana wahacza górnego a wymiana samych tulei .
    Utworzone przez maxiking w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 20-05-2014, 23:36
  3. [164] jaka poduszka amorka do superki?
    Utworzone przez marianek24 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 30-04-2013, 20:33
  4. osłony amorka wymiary ?
    Utworzone przez marshall w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-03-2011, 19:30

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory